Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
prakkie schreef:laurens mag 3.876% lager scoren dan isabell....wordt dus nog best pittig voor laurens.
prakkie schreef:laurens mag 3.876% lager scoren dan isabell....wordt dus nog best pittig voor laurens.
prakkie schreef:ga ervan uit dat nummer 3 bij duitsland afvalt (of isabell moet hele rare dingen gaan doen) en ik ga er ook vanuit dat Laurens beter scoort dan Kirsten.
Zeker respect voor haar. Annelieke111 schreef:prakkie schreef:Duitsland 141.458 (2 deelnemers)
Nederland 145.334 ( 2 deelnemers)
Dank je
Het lijkt mij niet dat Isabell voor Anky komt, maar in Duitsland weet je dat niet zeker

prakkie schreef:hoe gezellig het ook is, ik meld me weer over een half uurtje, moet ook nog even werken...alleen aanwezig zijn is helaas niet genoeg...
Annelieke111 schreef:prakkie schreef:laurens mag 3.876% lager scoren dan isabell....wordt dus nog best pittig voor laurens.
Als je er vanuit gaat dat Isabell rond de 75% zit, zou Laurens 72% moeten rijden.
Moet toch kunnen?
Charr_ schreef:Isabel kan makkelijk boven Anky uitkomen, heeft ze wel vaker gedaan, vind het een geweldige amazone hoor die WerthZeker respect voor haar.
prakkie schreef:ga jij dan even met je ratel langs de kant staan...
prakkie schreef:hoe gezellig het ook is, ik meld me weer over een half uurtje, moet ook nog even werken...alleen aanwezig zijn is helaas niet genoeg...

Citaat:Vorig jaar lukte het haar ook, dus zeg dat maar niet te hard..
Het is weer tijd dat hij laat zien waarom hij ookalweer rabo talent werd enzo
chardon heeft volgens mij wel gewonnen trouwens met het mennen
en hopen dat laurens goed gaat scoren
marleenn schreef:Dat de beste maar mogen winnen!
in de Dressuur ga ik wel voor de NL-ers, maar in het springen niet altijd.