Remember schreef:En ik heb gewoon al een week niet gereden, ivm slecht weer, geen tijd etc.... Stap vanavond wel weer op, gelukkig wordt Shine er absoluut niet slechter van als ik even niet rij, dus de komende 5 dagen wat opbouwen naar zaterdag en dan knallen
Hier nog 1 met een slechte voorbereiding... Vorige week dan wel een paar keer gereden, maar de 2 weken daaraan voorafgaand niet ivm tentamens. Vorige week had zn eigenaresse les en ivm de sneeuw minder gereden. Doen we goehoed! haha
.... Stap vanavond wel weer op, gelukkig wordt Shine er absoluut niet slechter van als ik even niet rij, dus de komende 5 dagen wat opbouwen naar zaterdag en dan knallen 
, nog losser in het lijf, gewoon lekker vrolijk, ze heeft als ik er zo over nadenk eigenlijk best wel heel regelmatig een dag of 5/weekje vrij! Even zo'n 'ik hoef alleen maar lekker paard te zijn' periode kan geen kwaad bij d'r, gelukkig, want ik vind het ook wel lekker om even niet te 'moeten' hoor
. Alle Z1 knoppen zitten er méér dan bevestigd op, we hebben maar 1 struikelblok en dat is spanning, en dan maakt het niet uit of ik er 10x op heb gezeten van te voren of 3x.
) en je mag me wegsturen als ze erop klieren
) hoop ik bij de eerste 10 te kunnen eindigen