Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aartlover schreef:jullie mogen ophoudenheb al jullie profielen gezien
leuk geintje hoor. snap niet hoe jullie over je paard zo grapjes kunnen maken.
Wie eerst? 
aartlover schreef:jullie mogen ophoudenheb al jullie profielen gezien
Nada schreef:Ik wel
Gewoon een kwestie van een aantal prettig gestoorde mutsen bij elkaar in 1 topic zetten...en whala...
djuno schreef:meis...jij kan het nog ver schoppen...bij een ieder valt het kwartje over het algemeen snel...bij jou is het inmiddels een 2 euro muntstuk...![]()
djuno schreef:aartlover schreef:jullie mogen ophoudenheb al jullie profielen gezien
meis...jij kan het nog ver schoppen...bij een ieder valt het kwartje over het algemeen snel...bij jou is het inmiddels een 2 euro muntstuk...![]()
Jodemi schreef:aartlover schreef:jullie mogen ophoudenheb al jullie profielen gezien
Meiden! Volgende onderwerp!!Wie eerst?

Nada schreef:Was het niet al een bankbiljet geworden?
....alhoewel....sneller????
MissJ schreef:djuno schreef:meis...jij kan het nog ver schoppen...bij een ieder valt het kwartje over het algemeen snel...bij jou is het inmiddels een 2 euro muntstuk...![]()
Snel rijk worden!
goed gedaan
trouwens die T-rex is mooi gemaakt
schrok me dood toen ik dat plaatje zag
djuno schreef:Nada schreef:Was het niet al een bankbiljet geworden?
nee...dat zweeft naar beneden...en muntstuk valt wat harder en sneller....alhoewel....sneller????

aartlover schreef:hallo :s aardig kan je ook zijn. ik ga niet meteen op anderemans profielen kijken. Moet toegevengoed gedaan
![]()
djuno schreef:aartlover schreef:hallo :s aardig kan je ook zijn. ik ga niet meteen op anderemans profielen kijken. Moet toegevengoed gedaan
![]()
*NEWSFLASH* *NEWSFLASH*
....daar zijn profielen voor
djuno schreef:Nada schreef:Was het niet al een bankbiljet geworden?
nee...dat zweeft naar beneden...en muntstuk valt wat harder en sneller....alhoewel....sneller????
* aartlover schreef:hallo :s aardig kan je ook zijn. ik ga niet meteen op anderemans profielen kijken. Moet toegevengoed gedaan
![]()
djuno schreef:aartlover schreef:hallo :s aardig kan je ook zijn. ik ga niet meteen op anderemans profielen kijken. Moet toegevengoed gedaan
![]()
*NEWSFLASH* *NEWSFLASH*
....daar zijn profielen voor

Jodemi schreef:aartlover schreef:hallo :s aardig kan je ook zijn. ik ga niet meteen op anderemans profielen kijken. Moet toegevengoed gedaan
![]()
Voor iemand die zo aardig is vond ik je wel heeeel snel met je oordeel klaar staan...

aartlover schreef:nou bedankt hoor. Dit is waarom Bokt zo is. En ook jullie opletten. Dit is ook niet aardig meer.
aartlover schreef:nou bedankt hoor. Dit is waarom Bokt zo is. En ook jullie opletten. Dit is ook niet aardig meer.