Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LOU2 schreef:gaat er niemand naar maarsbergen?
liliputter schreef:Waarschijnlijk een domme vraag maar waar komen de starttijden op te staan van de pavo cup?

Pasha schreef:Hebben jullie nou ook echt paarden met super gangen, dus doen jullie mee omdat je er ook echt wat van verwacht? Of gewoon als ervaring, om te kijken hoe ze je paard jureren?
Want ik weet niet echt of ik wel mee wil doen...
Vaak kijken ze ook nog naar de afstamming van het paard en welke "bekende" ruiter erop zit..
En als je jonge paard maar wil showen en met de benen gooien kom je al een heel eind...
Of heb ik er nou een heel verkeerd beeld van??
Want bij de finales enz zie je nooit een onbekende er tussen volgens mij.

voor zover ik weet waren het vorige ook 2 ggk hengsten, dus ja daar kunnen wij denk ik niet tegen op
ratzel schreef:Heb ook de bevestiging binnen, ik mag in heerjansdam ervaring op gaan doen. Vind het heel spannend, ik doe ook mee met de oefenavond op 27 juni. Dat vind ik wel een prettig idee, dan kan ik me er toch iets beter op voorbereiden.
Danielle14 schreef:LOU2 schreef:gaat er niemand naar maarsbergen?
Ik ga naar Maarsbergen met een 4-jarige!
sanzon schreef:vraagje. dat je in de bak bent met ze 3 en. hoe krijg je de opdrachten? moet je tegelijk een opdracht uitvoeren? wordt er wat omgeroepen.
sanzon schreef:vraagje. dat je in de bak bent met ze 3 en. hoe krijg je de opdrachten? moet je tegelijk een opdracht uitvoeren? wordt er wat omgeroepen.
frunnik schreef:Je mag met bijvoorbeeld een fries ook niet meedoen
trudydejong schreef:Bij mij heeft het iets van een week geduurd ofzo. Gaat dus vrij snel.
En met een Register A, mag je daar ook niet mee mee doen?