oei hij zette veel te vroeg af en kwam middenin de oxer terecht en viel op z'n knieën waarbij z'n rechtervoorbeen heel ongelukkig terecht kwam...
Ik heb het net niet gezien, zag wel dat ze naar het paard aan het kijken waren, is ze uitgegleden ofzoOei zover al!!Hoe heeft clinton het gedaan?
Gatver dat zag er rot uit, ik zag er daarstraks ook al 1 van achter doorglijden met de afzet, waardoor de afzet niet meer klopte.Ze zetten het nu even stop?
Ik heb nu WDR, maar ik zag dat ze langs de kant het paard beet hadden en dat ie niet op rechtsvoor steunde.Het is been is helemaal ingepakt en het paard wordt per trailer weggebracht.
Auw wat zag dat er vresleijk uit voor dat paard....Ik hoop dat het niet ernstig is, maar ik ben bang dat het niet goed is....
hoeeij deze is ook al aan het glijden! tussen de hindernissen door dan gelukkig...ja ze gilde idd...omdat ze véél te vroeg afzette!
MissVicky schreef:gaan ze er nou een ijzer onder meppen of kan ie nu helemaal niet meer meedoen? dat is ook zonde zeg! sorry maar weet jij wel waar je het over hebt!!