Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSiep schreef:En dat paard wat gebruikt werd bij vrij werken ofso, nou ja een vos iig, die had zó'n mooi hoofd
annastasia schreef:volgens mij vond ie het publiek veel interessanter.
zodra ze het touw om z'n nek eraf haalde liep ie direct een andere kant op
Esperanca schreef:Heel interessant, maar niet echt mijn ding...
Klaasje schreef:Omdat? Pure interesse hoor.
Aafke_ schreef:Helaas niet gezien; ik moest dan net mijn spullen weer opruimen, en dan stonden er weer mensen in de stand waar ik mee moest praten.
Wildgirl schreef:Buuf schreef:Heeft er ook iemand foto's gemaakt van de demonstraties/clinics? (behalve dan van Anky die heb ik net bekeken
hi gien
hoe ging het vanmiddag?
x manon
WendyBZ schreef:Lise81 schreef:Demonstratie davers: - van de vereniging die juist de dravers promoot als rijpaard. (Was ook leuk).
Dan heb je mij wel zien stuiterenTammy was vreeeeselijk gestressed. Halverwege ging het beter, maar het was haar echt een beetje teveel... Tweede en derde keer in een binnenbak, zoveel publiek... Maar ik ben in ieder geval wél blijven zitten
Aafke_ schreef:Westernfreak: Dravers zijn super veelzijdige paarden: ik ken veel mensen die op leuke dravers rijden. Veel dravers worden eruit gegooit omdat ze tölten: heel fijn voor mensen met rugproblemen!
saden schreef:xSiep schreef:En dat paard wat gebruikt werd bij vrij werken ofso, nou ja een vos iig, die had zó'n mooi hoofd
Bedankt... Dat is mijn paard.
Hij had alleen zo iets van wat moet ik hier... Ik wil wat gaan doen.
Ik vond het wel leuk om mee te doen maar het is eigenlijk net te zweverig.
Hij deed het heel goed maar ik had zelf het idee dat hij het niet veel aan vond.
Lise81 schreef:Ja,...maar wat een prachtig paard heb je! Zo'n draver wil ik later ook wel!