Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Of staat het meteen goed aangegeven als je gewoon alleen de plaatsnaam Zelhem invoerd? Easterlover schreef:Heej ik ben ook weer terug.
In de Z2 eerste geworden met 258 punten! (240 = winst) We hadden 260-2 want hij sprong een keer weg, anders hadden we dus 2 winstpunten gehad, maar jammer dan, ik was allang tevreden!
We hadden 10 punten meer dan nummer 2..
De Imperial Riding Cup ging ook wel goed alleen aan het eind van de proef werd Easter Boy wat sterk en daardoor hadden we wat foutjes.
Na de proef moest ik bij de jury komen vanwege zijn tong, die doet hij er bijna regelmatig uit tijdens het rijden, en de jury vertelde mij even dat ze overal een punt vanaf moest trekken vanwege de tong, zelf vond ze het ook doodzonde want ze vond het verder een superpony (was een aardige vrouw ook)..Nouja dan mag je zelf wel uitrekenen hoeveel punten ik ong. had en dan sta je helemaal onderaan
Ik was er al een beetje bang voor maar ik dacht het is te proberen. We hebben misschien al een oplossing voor het tongprobleem..Dus we zullen zien.
Zo, dat was mijn verslagje weer

marjette schreef:Easterlover schreef:Heej ik ben ook weer terug.
In de Z2 eerste geworden met 258 punten! (240 = winst) We hadden 260-2 want hij sprong een keer weg, anders hadden we dus 2 winstpunten gehad, maar jammer dan, ik was allang tevreden!
We hadden 10 punten meer dan nummer 2..
De Imperial Riding Cup ging ook wel goed alleen aan het eind van de proef werd Easter Boy wat sterk en daardoor hadden we wat foutjes.
Na de proef moest ik bij de jury komen vanwege zijn tong, die doet hij er bijna regelmatig uit tijdens het rijden, en de jury vertelde mij even dat ze overal een punt vanaf moest trekken vanwege de tong, zelf vond ze het ook doodzonde want ze vond het verder een superpony (was een aardige vrouw ook)..Nouja dan mag je zelf wel uitrekenen hoeveel punten ik ong. had en dan sta je helemaal onderaan
Ik was er al een beetje bang voor maar ik dacht het is te proberen. We hebben misschien al een oplossing voor het tongprobleem..Dus we zullen zien.
Zo, dat was mijn verslagje weer
k moest je bijschrijven bij de 258 ptn! wat n gave pony zeg! in de uitgestrekte draf was het gewoon genieten, maar dat was ook aan de punten af te lezen! de jury vond ind ook dat je n erg mooie pony had, en er goed aanreed! (iets wat niet elke combinatie deed)
over t tongprobleem hebben we t inderdaad ook gehad, maar wij vonden alletwee dat het niet storend was voor het beeld, hij is mooi stil id aanleuning, en het is niet vervelend om naar te kijken! maargoed met tong in de mond is het plaatje helemaal af!! suc6 nog verder!!
Maar dat deed ie ook goed.

Op zo'n enorm groot concours waren we nooit eerder geweest.
Shanna16 schreef:Je hebt super gereden Hester, ook in de IRC.
Ik had het ook verwacht dat het zo zou lopen, jammer maar niks aan te doen.
Jet is idd heel aardig, heb haar vorig jaar geinterviewd.
Heb nog wel een paar leuke foto's van je.
Ook van Tummielover trouwens! (zo was het toch?)
Uiteindelijk was ik 5de met 188 en 6de met 184. 
junnypoessy schreef:Easterlover jou heb ik zien rijden, wat een mooi beest zeg![]()
En volgens mij heb ik je ook nog ergens zien zitte, had je rode riem om??
Dit was 3de keer B nOuja, mijn 2 proeven gingen zwaar fout, ik snee hoeken af en de voltes waren niet rond, we hadden wel weer mooie 8 voor middendrafUiteindelijk was ik 5de met 188 en 6de met 184.
Iedereen gefeliciteerd met de punten!

Was er pas 1x eerder geweest en dat was best lang geleden. Echt leuk dat er zoveel verschillende dingen te doen zijn! Sjaan schreef:Mijn zusje heeft super gereden!
2e prijs in het B-E springen
en een 1e prijs in de L1-DE dressuur!
! 
Revanches schreef:Ik ben gister nog geweest. Me zusje heeft daar gestart!

'