Achterhoekse Paardendagen Zelhem 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:08

Inderdaad Shanna, ik kon haar niet vinden!

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:14

ik ben ook weer trug! Het ging mwoah...
had 174 punten..
en 185! was daarmee 4de!

3de keer L1..

verders geen 1 bokker herkent tussen de mensen massa

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:39

Mijn zusje heeft super gereden!

2e prijs in het B-E springen
en een 1e prijs in de L1-DE dressuur!

kimmie1018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:45

hooi

was wel eluk vandaag !! heb iets van 200 foto's gemaakt !! zet ze zo wel in een topic neer !! en zet de link hier neer !!

greetz

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:44

Heej ik ben ook weer terug.
In de Z2 eerste geworden met 258 punten! (240 = winst) We hadden 260-2 want hij sprong een keer weg, anders hadden we dus 2 winstpunten gehad, maar jammer dan, ik was allang tevreden!
We hadden 10 punten meer dan nummer 2..
De Imperial Riding Cup ging ook wel goed alleen aan het eind van de proef werd Easter Boy wat sterk en daardoor hadden we wat foutjes.
Na de proef moest ik bij de jury komen vanwege zijn tong, die doet hij er bijna regelmatig uit tijdens het rijden, en de jury vertelde mij even dat ze overal een punt vanaf moest trekken vanwege de tong, zelf vond ze het ook doodzonde want ze vond het verder een superpony (was een aardige vrouw ook)..Nouja dan mag je zelf wel uitrekenen hoeveel punten ik ong. had en dan sta je helemaal onderaan
Ik was er al een beetje bang voor maar ik dacht het is te proberen. We hebben misschien al een oplossing voor het tongprobleem..Dus we zullen zien.

Zo, dat was mijn verslagje weer

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:49

Kan iemand mij misschien een straatnaam vertellen oid, anders weet ons navigatiesysteem niet waar ie het zoeken moet Of staat het meteen goed aangegeven als je gewoon alleen de plaatsnaam Zelhem invoerd?

MSDH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:25

Easterlover schreef:
In de Z2 eerste geworden met 258 punten! (240 = winst) We hadden 260-2 want hij sprong een keer weg, anders hadden we dus 2 winstpunten gehad, maar jammer dan, ik was allang tevreden!
De Imperial Riding Cup ging ook wel goed alleen aan het eind van de proef werd Easter Boy wat sterk en daardoor hadden we wat foutjes.
Na de proef moest ik bij de jury komen vanwege zijn tong, die doet hij er bijna regelmatig uit tijdens het rijden, en de jury vertelde mij even dat ze overal een punt vanaf moest trekken vanwege de tong, zelf vond ze het ook doodzonde want ze vond het verder een superpony (was een aardige vrouw ook)..Nouja dan mag je zelf wel uitrekenen hoeveel punten ik ong. had en dan sta je helemaal onderaan
Ik was er al een beetje bang voor maar ik dacht het is te proberen. We hebben misschien al een oplossing voor het tongprobleem..Dus we zullen zien.

k moest je bijschrijven bij de 258 ptn! wat n gave pony zeg! in de uitgestrekte draf was het gewoon genieten, maar dat was ook aan de punten af te lezen! de jury vond ind ook dat je n erg mooie pony had, en er goed aanreed! (iets wat niet elke combinatie deed)
over t tongprobleem hebben we t inderdaad ook gehad, maar wij vonden alletwee dat het niet storend was voor het beeld, hij is mooi stil id aanleuning, en het is niet vervelend om naar te kijken! maargoed met tong in de mond is het plaatje helemaal af!! suc6 nog verder!!

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:45

marjette schreef:
Easterlover schreef:

k moest je bijschrijven bij de 258 ptn! wat n gave pony zeg! in de uitgestrekte draf was het gewoon genieten, maar dat was ook aan de punten af te lezen! de jury vond ind ook dat je n erg mooie pony had, en er goed aanreed! (iets wat niet elke combinatie deed)
over t tongprobleem hebben we t inderdaad ook gehad, maar wij vonden alletwee dat het niet storend was voor het beeld, hij is mooi stil id aanleuning, en het is niet vervelend om naar te kijken! maargoed met tong in de mond is het plaatje helemaal af!! suc6 nog verder!!

Hé wat leuk zeg!!
Bedankt voor het compliment. En ik vind het ook erg gaaf dat we een 9 kregen voor het strekken! Maar dat deed ie ook goed.
Hoe jullie over de tong dachten, zo denken de meeste jury's erover.
Maar bij de IRC dus niet, maar het komt ook wel omdat het een wat hogere wedstrijd is dus dan zijn ze weer wat strenger.
Maargoed..jou bericht doet me weer goed!

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:49

Je hebt super gereden Hester, ook in de IRC.
Ik had het ook verwacht dat het zo zou lopen, jammer maar niks aan te doen.

Jet is idd heel aardig, heb haar vorig jaar geinterviewd.
Heb nog wel een paar leuke foto's van je.
Ook van Tummielover trouwens! (zo was het toch?)

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:53

SHANNA KOM ONLINE!

Edit: Oh, je bent al online, ik heb mn bril niet op

kainda

Re: Achterhoekse Paardendagen Zelhem 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 09:50

Mijn dochter heeft zondag meegereden in de M1.
Ze werd twee keer eerste met 184 pnt. en 195 pnt.

Wat een prachtig evenement Op zo'n enorm groot concours waren we nooit eerder geweest.
En de organisatie was geweldig
Schitterende terreinen, echt we hebben een super dagje gehad.

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:31

Shanna16 schreef:
Je hebt super gereden Hester, ook in de IRC.
Ik had het ook verwacht dat het zo zou lopen, jammer maar niks aan te doen.

Jet is idd heel aardig, heb haar vorig jaar geinterviewd.
Heb nog wel een paar leuke foto's van je.
Ook van Tummielover trouwens! (zo was het toch?)

heej
jha ik had je nog gezien en kwam daarna bij je op de tribune zitten,
ik dacht zeg ik nou iets of niet,, hmm neej tog maar niet strax weet ze niet eens wie ik ben, en dan sta ik voor paal..
haha zet je ze in een topic op bokt??

LisaMS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 12:46

Easterlover jou heb ik zien rijden, wat een mooi beest zeg
En volgens mij heb ik je ook nog ergens zien zitte, had je rode riem om??

Dit was 3de keer B nOuja, mijn 2 proeven gingen zwaar fout, ik snee hoeken af en de voltes waren niet rond, we hadden wel weer mooie 8 voor middendraf Uiteindelijk was ik 5de met 188 en 6de met 184.

Iedereen gefeliciteerd met de punten!

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:29

junnypoessy schreef:
Easterlover jou heb ik zien rijden, wat een mooi beest zeg
En volgens mij heb ik je ook nog ergens zien zitte, had je rode riem om??

Dit was 3de keer B nOuja, mijn 2 proeven gingen zwaar fout, ik snee hoeken af en de voltes waren niet rond, we hadden wel weer mooie 8 voor middendraf Uiteindelijk was ik 5de met 188 en 6de met 184.

Iedereen gefeliciteerd met de punten!

Thanks!!
Hahaha ja ik had een rode riem om, waar men ook al niet op let he
Dus dat was ik

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:51

Ik ben gister nog geweest. Me zusje heeft daar gestart!

Jess_icaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:06

Vandaag was het ook erg leuk. Was er pas 1x eerder geweest en dat was best lang geleden. Echt leuk dat er zoveel verschillende dingen te doen zijn!

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:18

Sjaan schreef:
Mijn zusje heeft super gereden!

2e prijs in het B-E springen
en een 1e prijs in de L1-DE dressuur!

welke ring? wat is d'r naam?
anders moest ik tegen haar rijden !

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:19

Revanches schreef:
Ik ben gister nog geweest. Me zusje heeft daar gestart!

Ik heb je niet gezien..
Hoe ging het met je zusje en brilletje?

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:46

Hooi,

nou was ik ook weer. pff...ben gewoon thuis. heb het hele weekend heen en weer gereden van enschede -> zelhem en weer terug. op de stand gestaan, gefeest(helaas alleen zaterdagaaf), gekeken en vandaag gereden. ging niet helemaal je van het...kon veel netter allemaal maar was toch nog 5e in het B springen bij de paardjes.

nog een paar wedstrijdjes en ze moeten me naar het L schoppen hihi

just_miii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 16:01

haay.. ik kom er ook net van trug.. was wel leuk hebbe alleen gekeken maar heb nu echt pijn in me voetjes, heb trouwens wel paar dingetjes gekocht:P
ach jah ooit doe ik zelf mee

Anniej88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 16:47

Wie heeft eigenlijk de IRC gewonnen?(A)

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:03

Ben ik ook weer
Heb Shanna16, Jaggie en Iboya gezien, maar alleen Jaggie kende mij ook, dus met haar heb ik ff gepraat

Shanna ik moest echt lachen om jou uitspraak 'als ik dit overleef kan ik alles aan '

Ook nog ff gekeken bij de tinker van de eigenaresse van m'n ex-manege, 1 wp en een 5e plek in het Z1

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:22

@ Anniej88: Kimberly de jongh was 1
susanne both was 2 en
rolf snijders was 3

edit: haha nu zie ik pas wie jij bent!! was het leuk in Stadl paura??

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:29

Waar was Kim(kiwiko) eigenlijk, heb haar nergens gezien met d'r kraampje!

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:34

Ik heb zaterdag gereden in t M1. Vond t zelf vrij goed gaan, zeker als ik bedenk dat hij de laatste paar weken minder fijn is. Was in mn eerste proef 5e met 186 en 2e proef 9e met 187 -2 (mn moeder las volte rechts ipv links en ik had me proef van te voren niet doorgelezen...). Maar ben dus erg tevreden en heb nu de punten voor t M2!

Vond het weer een erg mooi concours en ben ook zeker van plan om volgend jaar weer te gaan!

Volgens mij heb ik jou nog gezien Shanna, tijdens het losrijden, maar weet het niet zeker. Was van ong. kwart over 12 tot 13 uur op het losrijdterrein. Met een klein bruintje dat zn tong uitstak en een keer omhoog ging.

Easterlover aan jou nog ff een offtopic vraagje. Jou pony heeft een tongprobleem, maar die van mij dus ook, maar je hebt waarschijnlijk al een oplossing zeg je, als het nou echt werkt zou je dan willen vertellen wat het is? Want ben bij die van mij ook al van alles aan het uitproberen... Alvast bedankt!