Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LiSSy schreef:coupons kunnen ook nagestuurd worden of niet?
switchx schreef:Ik snap helemaal niks van die prijzen.
zou iemand een schatting voor mij kunnen doen hoeveel ik eigelijk kwijt ben
Topaas schreef:Moet je nu al meteen betalen of pas die week zelf? (stalling)
Topaas schreef:Moet je nu al meteen betalen of pas die week zelf? (stalling)
l0esjj schreef:Ik ga in Rubriek 111 starten (pony's)
Is kur op muziek, dus is dan alleen het inschrijfformulier insturen en startgeld overmaken voldoende voor inschrijving?

l0esjj schreef:l0esjj schreef:Ik ga in Rubriek 111 starten (pony's)
Is kur op muziek, dus is dan alleen het inschrijfformulier insturen en startgeld overmaken voldoende voor inschrijving?
Iemand die hier nog antwoord op heeft?
switchx schreef:Waar moet je je spullen laten tijdens de week
). Vind het belachelijk duur! Zeker voor de geboden kwaliteit. Waar zit olthuis eigenlijk? Ik denk dat ik eens ga informeren bij stal Frielink (is het stalletje aan het begin van de bosrand, met buitenbak). Anoukie schreef:Ik heb me nog niet opgegeven, eerst de DA maar eens afwachten vandaag...
, ik duim voor je hoor dat het goed komt en je gewoon mee kan naar almelo Barbara_m schreef:Mijn paard staat gelukkig in een buitenbox op het wedstrijd terein zelf. Ik denk dat ik mijn volgend jaar ook ergens anders stal hoor (als ik dan mee doe). Vind het belachelijk duur! Zeker voor de geboden kwaliteit. Waar zit olthuis eigenlijk? Ik denk dat ik eens ga informeren bij stal Frielink (is het stalletje aan het begin van de bosrand, met buitenbak).
.