Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Woplala schreef:Haike: zullen we meeten?Ben dr zondag ook met nog 2 bokkers
Oeeww!! Heb er zo'n zin in
_June schreef:Weet iemand wat de kaartjes voor vrijdagavond kosten?
Mijn pc opent TicketCenter niet meer...
haike schreef:Woplala schreef:Haike: zullen we meeten?Ben dr zondag ook met nog 2 bokkers
Oeeww!! Heb er zo'n zin in
Ja! Goed idee!
Hoor net dat ik als copy-medewerker ook niet zoveel werk heb. Alleen startlijsten en uitslagen printen en rondbrengen. Stond dat de rest van tijd wel vrij kon zijn.
loulou schreef:ik heb vrijkaartje gewonnen voor vrijdag. ben er dus vrijdag overdag te vinden
CarpeDiem schreef:Ik ben op vrijdag en zondag achter de schermen (en ervoor) aan het werk. Voor de zaterdag avond regel ik ff een vrijkaartje voor mezelf en een vriendin
We zullen de brabanthallen eens op zn kop gaan zetten
janjaap schreef:CarpeDiem schreef:Ik ben op vrijdag en zondag achter de schermen (en ervoor) aan het werk. Voor de zaterdag avond regel ik ff een vrijkaartje voor mezelf en een vriendin
We zullen de brabanthallen eens op zn kop gaan zetten
mmm wil me er niet mee bemoeien maar ik zit zelf al 9 jaar op jumping Amsterdam maar als je eenmaal toegangsdingen heb kan je gewoon doorlopen en wij deden het dan zo ik had Mn bandje om en de geen die mee was had dan Mn sponsertrui aan nix aan de hand
Clairtjuh schreef:Wie gaan er allemaal zaterdag middag?? Is er al een meeting voor zaterdag?
estherL schreef:Ik wil ook wel meeten hoor..zeg maar wann...ik ben er alleee dagen
_Lisanne_ schreef:loulou schreef:ik heb vrijkaartje gewonnen voor vrijdag. ben er dus vrijdag overdag te vinden
Waarom wint iedereen zo veel.. ik ook willen
loulou schreef:ik heb vrijkaartje gewonnen voor vrijdag. ben er dus vrijdag overdag te vinden
Chris_Fire schreef:Doen we zaterdagavond ook nog ergens meeten? of is dat al afgesproken??
0ojannekeo0 schreef:loulou schreef:ik heb vrijkaartje gewonnen voor vrijdag. ben er dus vrijdag overdag te vinden
via brabants dagblad?
dan zit ik vlak bij je