Bokt PONY verkiezing

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

roompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 12:47

nou hierbij geef ik mijn pony LAILA op... waarom..?
ik heb haar pas sinds 1 november, daar voor heb ik haar 1/2 maanden verzorgd met alle liefde van de wereld toen ik hoorde dat ze verkocht zou worden heb ik er alles aan gedan om het tegen te houden en...
HET IS GELUKT ! dus sinds 1 november is ze vanmij sinds die tijd heeft ze al ontzettend veel geleerd.

-ze was bang voor honden, ze loopt er nu zo voorbij
- ze schraapte en stond nooit stil op de poetsplaats is over Haha!
- ze gaf geen voetjes.. en nog veelmer van die dingen...

o ja ze is tien jaar en mijn lievurd voor heel mijn leven...
ze was gekocht voor een meisje van 11 dat nog nooit had paard gereden Verward Boos! heel apart natuurlijk...
maar goed ze is nu hier in goede handen en ze is echt een engeltje met af en te de B er voor Knipoog
Afbeelding

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 13:30

Ik wil mijn fjord Vreya graag opgeven. Ze is een 4,5 jarige fjordenmerrie en is echt een schat van een beest Lovers
Haar vader is orsta en de moeder is daisy. Vreya is beleerd onder het zadel en loopt al lekker ontspannen en nagevelijk.
Ik rijd dressuur met haar en spring zo nu en dan.

Verder doe ik ook aan vrijheidsdressuur met haar ze kan de volgende kunstjes :

- halthouden
-volgen
-achteruit
-spaanse pas op de plaats
-flemen
-buigen
-compliment
-liggen

Ze is erg leergierig en slim, ze heeft het vrijheidsdressuur zo door!

Ze is verkeersmak en kan ook lekker in het bos rijden. Eeen heel veelzeidige fjord dus en superlief! Er zit ook veel pit in!
Ze houdt ook erg van kinderen Lovers

Ze is op het moment drachtig van reitze Kwijl
Dus volgend jaar een kleintje van vreya Lovers

Hier een foto, is op de keuring gemaakt. Ze heeft een eertse premie behaalt en werd 2e!

Afbeelding

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 14:37

*ziet nu pas dat je 2 ponies mag opgeven*
In dat geval geef ik ook Nicky op..
Ik verzorg nicky nu ruim 3 jaar, in het begin ging het niet zo goed omdat ze erg groot en sterk was, maar na een half jaar kon ik haar de baas. Nicky is Z2 dressuur geweest en met verschillende andere mensen M en Z1... Nicky heeft dus al heel wat mensen leren paardrijden. Tong uitsteken
Ze wordt steeds doorgegeven in de familie... Op dit moment rijd er naast mij een meisje van 12 op, zij is er al een paar keer mee gestart en dat gaat ook heel goed.
Nicky kan ook heel goed springen maar omdat ze zo hard gaat durfde niemand haar eigenlijk te gaan starten met springen...
Met nicky kun je gewoon alles doen... dressuur, springen, crossen(ze springt echt alles!), en gewoon lekker klooien, ook rijden er af en toe nog een meisje van 4 en een meisje van 7 op, dat gaat ook super.
Nicky is 3/4 arabier en 1/4 new-forest, dat is wel te merken aan haar felle karakter. Nicky is nu ong. 22 jaar.

Afbeelding
dit ben ik met Nicky een paar maanden geleden..
In mijn Profiel staan meer dressuuur en springfoto's!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:11

Ik geef Keltic O' Ryan op
Een lieve maar ondeugende Tinkerruin!
Hij is nu bijna 5 jaar, hij word momenteel niet bereden. In de lente gaan we het weer oppakken!
Ik heb hem nu ruim 4 jaar..
Het is echt een schat van een beest, hij werkt graag en is een echte knuffel met afentoe een geintje tussendoor Tong uitsteken Maar hij is nog jong!
Dit was van de zomer.

Mijn stippelpaard
Afbeelding

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 18:02

Ik geef hierbij Bruno op:

Afbeelding

Bruno kwam ongeveer 4 jaar geleden achter mijn huis te staan samen met een andere pony. Ik ben ze direct gaan verzorgen, jammer genoeg bleek te wei te klein voor 2 en bleef Bruno over met de geiten, kippen, konijnen en langskomende katten en aan de wei grenzende tuinen met honden Knipoog
Bruno is echt een schatje, alleen vrij eigenwijs Haha! zoals elke shet. Elke dag staat ie achter het tuinhek te bedelen om wortels, appels, snoepjes, brood en alles wat eetbaar is!

Bruno is een ruin, ongeveer 9 jaar oud, afstamming e.d. niet bij mij bekend.

falco_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 19:39

Ik zal mijn ponytje dan ook maar opgeven Haha!
Waarom Bokt pony ? Omdat ik hem gewoon te gek vind !!! Hij is altijd lief en zou NOOIT iemand kwaad doen ! Ik heb hem nog maar van in mei 2004 (toch al een tijdje) en hij vertrouwt mij volledig. Toen dat ik hem de eerste keer zag was is al meteen verliefd Lovers Nou , hier dus maar de foto:
Afbeelding
En dan nog de link want hij doet het wss toch niet , de foto : http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=HPSECYUX
Het is een 11-jarige pony van 1.45m Het is een fjord x new forest
Laatst bijgewerkt door falco_lover op 09-01-05 20:33, in het totaal 3 keer bewerkt

Pexluvah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 19:41

Ik wil graag mijn lieve skat Peggy opgeven Lovers
Ze is een pikzwarte new forest x welsh pony en is gewoon.. Geweldig Vingers aflikken

Afbeelding

Meer foto's in profiel Tong uitsteken

silden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 19:50

Kyra v. Aalsmeer
10 jarige shetlander

Afbeelding

en Opa Theo
37 jarige pony die ons heeft leren paardrijden
Afbeelding

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:37

Charro Lovers
Afbeelding

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:41

destiny's child
mijn lieve 4 jarige ontsnapte bospony: is super lief, kan springen en dresuren maar haar grootste hobby is toch wel crossen.

Afbeelding

sillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:49

Ik geef hierbij Foster op..!!

Afbeelding

Foster omdat:

- Hij super lief is!!
- Hij maar 1 oog heeft en daarom bewonder ik hem enorm!! want hij kan alles; buitenrijden, springen en dressuren.
- Hij Super gek is maar de liefste van allemaal!!!
- iedereen hem een scheetje vind Schijnheilig
- hij mooi is Lachen
- hij door een paar mensen gered is van de dood!! hij moest namelijk geslacht worden omdat hij maar 1 oog had en toen hebben mensen hem gekocht en nou staat ie al een tijdje in een lekker stalletje en dan betalen een paar mensen voor hem zodat hij hier kan blijven.. en ik ben daar 1 van, en rij veel op hem.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:58

Okeej dit zijn mijn 2 liefste pony's (k heb er 4 namelijk maja regels zijn regels):

WINSTON:

Fjordenruin 1.46 hoog een allesvriend niks is voor hem teveel gevraagt hij vind alles goed! Echt alles en hij heeft een ijzersterk vertouwen. Hij kan kunstjes zoals stijgeren op comando buigen knielen enz. Goed in dressuur en in de mensport. Het is niet echt een springer maar er wordt ook western met hem gereden. Erg veelzijdig. 7 jaartjes oud.

UKKI:

Shetlanderruin 84 cm hoog en 4 jaar. Kan super veel. Maar voor de kar scheuren is toch wel het leukste. Ook hij kan kunstjes (steigeren buigen enz.) Er wordt ponyrijles op hem gegeven. Ik heb hem al vanaf zijn geboorte en kan met hem lezen en schrijven. Hij is heel erg schattig en heeft goede voorouders (vorden buddleia, Aquit v.d spuitjesdom). Mooie lange manen echt een knuffelbeertje.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:25

ik wil mijn tinkermerrie Dana nomineren, ze is voor mij heel belangrijk, Dana is als 7,5 jarige uit Ierland gekomen, en heeft het daar waarschijnlijk niet zo mooi gehad, ze was helemaal niet happy, maar gelukkig is alles goedgekomen en is ze weer helemaal opgeknapt, soms heeft ze nog wel eens een paniek aanval en begint ze heel erg te bokken, ik rijd wetsren met Dana, en heb eerst een tijdje engels gereden, Ze is best wel een bijzondere tinker, omdat ze ook sliding-stops maakt, en dat kunnen niet alle tinkers!!!! Dana is 1.44m, ze is absoluut niet sloom en wil heel hard voor me werken, ze bewijst elke keer weer dat ze het kan, ook op western wedstrijden, eerst werd er hard om ons gelachen. Dana heeft ook al een aantal keer voor de kar gelopen, en springt ook graag, Dana is ook een echte knuffeldoos Lovers

ik vind gewoon dat Dana het verdient om bokt pony van het jaar te worden OK dan!

Afbeelding

op de foto hierboven zie je Dana, ze maakt hier een prachtige sliding-stop, met deze foto hebben Dana en ik in de Bit gestaan Lachen
Laatst bijgewerkt door EmmaK op 09-01-05 21:56, in het totaal 3 keer bewerkt

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:33

Hierbij geef ik Jumanji op. Hij is een shetlander ruintje van 10 jaar. Hij meet 1.18m.
Afbeelding

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:49

Ik geef op:
Niarda
9 jarige NRPS merrie
Schofthoogte: 1,46
Vader: Neron
Moeder: Amber (?)
Niarda is nu 1 jaar van ons (me zus en mij)
Aan haar linker kant heeft ze 1 grote bruine vlek en aan de rechterkant is ze helemaal wit!
Haar linkeroog is een maan oog.

Afbeelding

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:51

Afbeelding

Hierbij geef ik Indy op. Een mini shetlander van 1 jaar oud.

Djimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:58

Dit is onze Prisco!
Pris is onze superstoere tinkerruin van 11 jaar , met een schofthoogte van 1.55m.Toen wij hem kochten bleek hij erg mishandeld geweest te zijn en was hij overal bang van. Inmiddels heeft hij zowel zijn angst grotendeels alsook zijn bronchitus overwonnen. Helaas is zijn pech nog niet teneinde want onlangs is er straalkanker bij hem geconstateerd. Hij word hiervoor intensief behandeld en 2 dagen geleden heeft de dierenarts gezegd dat het waarschijnlijk weer helemaal goedkomt met PRISJE Lovers OK dan!

Afbeelding

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:07

hierbij wil ik rikky verkiesbaar stellen!! het is mijn 8 jarige vosruin, en hij springt met mij op wedstrijd L en is afgelopen zaterdag M1 kringkampioen geworden. Rikky is 1.53m groot en super eigenwijs, maar vaak ook wel lief! Hij is beste vriendjes met jip van jipkip, en hij is NRPS. Ik heb rikky nu 2,5 jaar en we hebben heel wat gedaan Lachen Ik heb met hem gecarrousselt, (NK carroussel gewonnen) NK Huntchase gereden tijdens de utrechtse paardendagen (reserve kampioen geworden) en we hebben ook samen gecrosst en gezwommen! In de zomer hebben we veel in het bos gereden maar zijn we ook veel gestart. Rikky zal wel altijd een hekel aan het trekkertje houden op stal Tong uitsteken en in zn eentje op de trailer is ook niet altijd zijn favoriet geweest .. ik hoop dat jullie op hem zullen gaan stemmen!

Afbeelding

groetjes sophie en rikky!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:28

Nou dit is dan JIP, het is een vosruin van 9 jaar, hij is bijna 4 jaar in mijn bezit. We zijn anderhalf jaar geleden voor het eerst op wedstrijd gegaan, we zijn inmiddels M1 dressuur en bijna Z springen. belangrijke dingen die wij gewonnen hebben:
-clubkampioen 2003
-gelderskampioens L2 dressuur zomer 2004
-nederlandskampioens carrousel 2004
-reservekampioen huntchase 2004
en niet geheel onbelangrijk, beste vriendje van rikky! (hierboven ook verkiesbaar)
dit is de foto van de prijsuitrijking van de gelderskampioenen!
Afbeelding
voor meer foto´s zie profiel!
het is echt een schatje, af en toe een beetje gekke buien.. hij gaat piepgeluidjes maken als ie druk wordt en is gek op eten!
een aantal stemmen zou natuurlijk heel leuk zijn!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:35

Afbeelding

Dan geef ik Jasmientje op. Een fantastisch ponytje, loopt echt prachtig.
dus stemmen maar.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:41

Billy !
ik verzorg billy nu al 3 jaar, en het is een lekkere eigewijze brutale dondersteen ! Het is een new forest X waarschijnlijk anglo arabier, en hij is ong. 1.50 hoog. Ik les dressuur met bil, en dat gaat super, hij loopt met zn eigenaresse m2 tussen de grote paarden, en dan ons kleine opdondertje, super ! Verder oefenen we wat VD en springen gaat ook leuk !
bil zn maatje is sultan, mn andere grote vriend ( ook van bil's eigenaresse ) maar vrienden is het niet te noemen. Bil is gewoon als hij je kent een schat van een pony, en een plaatje om te zien !

Afbeelding
edit; foto verkleind

Floortje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:51

En ook Floortje kan natuurlijk niet achterblijven Lachen

Floortje, een 3,5-jarige shetlandmerrie van zo'n 88cm. Floortje is een hele vrolijke merrie, zodra je het hek doorkomt zal ze naar je toe komen rennen.
Daarbij is het een heerlijk dier om mee te werken, ze leert snel, wil graag werken maar is ondertussen (zoals een echte shet betaamt) ook lekker eigenwijs.
We zijn nu bezig met haar beleren, dus volgend jaar foto's onder het zadel of voor de kar Knipoog

Afbeelding

eefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:58

hierbij introduceer ik jullie: Akyro

Afbeelding

ras:haflinger
leeftijd: 5 jaar
vader: Arizona
stokmaat: 1.49 mt
karakter: leergierig, werkwillig, pittig, speels, lief, ondeugend, voor mij het perfecte karakter Knipoog

hij houdt van lekker lange bosritten maken, maar ook het dressuren lukt al heel aardig..

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:18

Jip
ras:shetlander
geslacht:ruin
hij is heel schattig en eigenwijs, kan heel goed vrijheidsdresuur,en hij heeft gewoon een lekker bekkie.Hij kan ook niet zonder Joep zijn vriendje.
Hij verdient het om bokt pony te wOrden omdat hij hoefbevangen is geweest en dat was heel zielig.
Afbeelding

Suzy
ras:Connemara X New forest
geslacht:merrie
Ze is heel goed in springen, is een hele grote schat en zo ontezettend lief en ondeugend. Ze heeft ook een keer een veulen gekregen die is nu al 2,5 jaar.
Afbeelding

{{{ik plaats ze nog een keer omdat in het andere bericht 1 foto het niet meer doet.}}}

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 00:45

Palermo van PS
haflinger merrie
4 en een half jaartjes jong

Eigenwijs, koppig, leergierig, brutaal en afentoe wat arrogant, mutserigen hyper actief.

Maar dat zie je eigenlijk al als je naar haar koppie kijkt Haha!

Afbeelding