Rocamor schreef:Die is gaaf! Proficiat
Dankjewel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Merexa schreef:Bovendien vond ik wel meer mensen erg onbeleefd. Een dame in een scootmobiel reed vol door de menigte heen en toen wij om een EHBO locatie vroegen aan een medewerker in de patatkraam antwoordde hij ''in het ziekenhuis''.
Volgens mij heb ik je dat tegen de marktmeester horen zeggen
Jorex schreef:Wow heftig van die Tinker zeg.![]()
Was dat die van mijn foto met dat mooie blauwe oog? Die had wel constant ruzie met het panterbonte ponytje naast hem.
Samantha89 schreef:Ik ben helaas weer met een lege trailer thuis gekomen. Had een bont merrie veulen op het oog, stond ook echt met mij te kroelen. Vond de prijs alleen te hoog en ze had dikke achterbenen vanaf de kogel naar beneden, dus had het niet gedaan. Daarna nog met een koffie vos jaarling merrie bezig geweest, maar die had twee rare bulten onder de kin, waar je neusriem van het hoofdstel komt. Was wel zacht en je kon het bewegen, ze reageerde er niet op maar ook toch niet gedaan.
Twijfel nu om naar hedel te gaan.
Zebrastreep schreef:Sipkens komt inderdaad uit Groningen.
Maar geen fan van zijn manier van paard en welzijn ik zou nooit een paard van die man kopen.
Via school hadden we praktijklessen op de manege daar. Ik weet nog wel jonge paarden werden zo uit een land getrokken en in een box gestopt en die moesten wij maar even gaan trainen.
Ik heb nog nooit zulke bange paarden gezien schuim stond volledig in de vacht. Ik schaam mij achteraf zeer dat we die paarden op zo'n stressvolle manier hebben benaderd.
De manege paarden zagen er ook niet uit. Krappe boxen en vooral veel dikke benen en bij een aantal kon er zeker meer voer in.
Oh wat was ik blij toen we daar weggingen en naar een andere manege met meer mogelijkheden.
Bootsiebob schreef:Merexa, zijn de benen van dat bonte kleintje op de voorgrond van de bovenste foto nou zo krom?
Vreemd zeg, dat iemand gewoon wegliep met het paard.
Afanaisa91 schreef:Cayenne schreef:Die zorse stond er een paar jaar geleden volgens mij ook al?
Hij komt me zo bekend voor en die was volgens mij ook betuigd.
Ik weet niet hoeveel betuigde zorses -brr wat een woord- er rondgaan, maar er heeft er de afgelopen maanden eentje op MP gestaan die er sprekend op lijkt:
[ [url=m/K1rJvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Samantha89 schreef:Ik ben helaas weer met een lege trailer thuis gekomen. Had een bont merrie veulen op het oog, stond ook echt met mij te kroelen. Vond de prijs alleen te hoog en ze had dikke achterbenen vanaf de kogel naar beneden, dus had het niet gedaan. Daarna nog met een koffie vos jaarling merrie bezig geweest, maar die had twee rare bulten onder de kin, waar je neusriem van het hoofdstel komt. Was wel zacht en je kon het bewegen, ze reageerde er niet op maar ook toch niet gedaan.
hagelslag schreef:Samantha89 schreef:Ik ben helaas weer met een lege trailer thuis gekomen. Had een bont merrie veulen op het oog, stond ook echt met mij te kroelen. Vond de prijs alleen te hoog en ze had dikke achterbenen vanaf de kogel naar beneden, dus had het niet gedaan. Daarna nog met een koffie vos jaarling merrie bezig geweest, maar die had twee rare bulten onder de kin, waar je neusriem van het hoofdstel komt. Was wel zacht en je kon het bewegen, ze reageerde er niet op maar ook toch niet gedaan.
Niet de plek van de kiezen?
Jonge paarden hebben wel vaker zo'n bult voordat ze gaan wisselen