Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigold schreef:Hoop dat er veel gepost wordt hier door bokkers die gaan. Altijd leuk om mee te kijken.
Maar ondertussen vind ik het altijd ook weer een vervelend idee dat er nu of vanacht veulens bij merries worden weggehaald en pony’s uit vertrouwde weitjes worden gehaald om naar de markt te gaan.
Hoop dat ze allemaal een mooi leven krijgen en zo weinig mogelijk naar de slacht.
Marigold schreef:Faniek schreef:Moeder en dochter, de linker 26 jaar. Zou ze er zo bijzetten maar helaas geen plek.
[ [url=m/1AkGi5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is toch eigenlijk schandalig zulke oude paarden op de markt aan te bieden. Wat denkt zo’n eigenaar dat ermee gebeurd.. goed huisje kans is minimaal.
Faniek schreef:Wat ik tot nog toe gezien heb is shetland hengstveulens van 200-400
Maar ook wel drie tegelijk voor 425. Viel mij niet direct tegen.
Moeder en dochter, de linker 26 jaar. Zou ze er zo bijzetten maar helaas geen plek.
Annefleur200 schreef:[ [url=m/gZIaPF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond deze erg sneu. Helaas geen plek voor n hengstje en geen vervoer
[ [url=m/M5cIWT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h5hg3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marigold schreef:Faniek schreef:Moeder en dochter, de linker 26 jaar. Zou ze er zo bijzetten maar helaas geen plek.
Het is toch eigenlijk schandalig zulke oude paarden op de markt aan te bieden. Wat denkt zo’n eigenaar dat ermee gebeurd.. goed huisje kans is minimaal.