Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happypaardje schreef:Volgens mij is het gewoon wie 's morgens het eerst aan de line-up staat, die heeft de eerste keuze. Maar het zal geen ellebogenwerk zijn.Marieke_963 schreef:Weet iemand hoe dat dan eigenlijk gaat met paarden kiezen morgenochtend? Krijgen de mensen die als eerste aan zijn gekomen op HS3 vandaag dan ook eerste keuze t.o.v. de mensen die vandaag later zijn binnengekomen daar?
Ik dacht van wel. Ze vertrekken wel tegelijk uiteraard, maar kiezen zal wel zo gaan (en gewoon wat in net overleg waarschijnlijk)
Grit schreef:elnienjo schreef:Ze hebben deze bij en er les in gehad, maar alsnog zijn er afdwalers. Of je hebt het niet goed gedaan of je paard is een behendige hinkepoot
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hebben ze hobbles bij om te voorkomen dat hun paard er vandoor kan?.
Grit schreef:happypaardje schreef:Volgens mij is het gewoon wie 's morgens het eerst aan de line-up staat, die heeft de eerste keuze. Maar het zal geen ellebogenwerk zijn.
Ik dacht van wel. Ze vertrekken wel tegelijk uiteraard, maar kiezen zal wel zo gaan (en gewoon wat in net overleg waarschijnlijk)
Vorig jaar kreeg Hinke veel waardering voor haar manier van rijden, haar sympathie en dat ze het alleen zo goed deed, dat de herders haar tipte welk paard het beste was, dus sociaal zijn kan ook in je voordeel werken.
Citaat:One rider to keep your eye on is Frank Winters. Him and Robert Long are the oldest riders in the bunch and were the first riders to arrive at HS1.
He almost made a clean start from HS1 but had to turn back because he had forgotten to check in with the vet.
Here he is pictured riding in JEANS checking back in.
Hats off to you cowboy!
Citaat:Kelsey was shivering trying to warm up at HS2 before rallying to head out again with CK (Catherine Kennedy, also of USA). The general consensus among all of the riders is that rain jackets aren’t waterproof enough for Mongolian rain.
Erika at @paintedbarstables reporting
Citaat:Erika at @paintedbarstables reporting: I'm sure those using the live trackers noticed that Kelsey was way out in front and then she wasn't moving for a bit and was in the midst of the pack when she started moving again.
We were all worried that she had fallen and gotten hurt.
Ride managers just updated us. Kelsey's horse went lame right at the start line. She quickly identified the issue and swapped her horse for a herders horse, leaving her horse to be cared for.
I am very happy to hear that she noticed the problem so immediately and took care of the horse without hesitation!
Citaat:Extremely jealous of everyone seeing this sight for the first time today. Wishing God speed, fast horses, and an epic adventure to everyone starting the @mongolderby this morning!! #mongolderby #mongolderby2019 #mongolia #mongolderby2018 #takemeback #derbywithdrawl
AfricanLady schreef:[ [url=m/JQKQrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En filmpje
https://twitter.com/mongolderbylive/sta ... 42753?s=09
Boompje1985 schreef:AfricanLady schreef:[ [url=m/JQKQrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En filmpje
https://twitter.com/mongolderbylive/sta ... 42753?s=09
Het zal vast heel klote geweest zijn maar ik moest toch echt hard lachen om het filmpje! Dat was een duidelijke: Uhm..Nee... doei!