Zuidlaardermarkt 2016 dinsdag 18 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:02

SaraViavia schreef:
inowa schreef:
Dat hengstje komt bij een bekendere fokker vandaan.
Zou er niet zo bang voor zijn dat hem wat mankeerd.
Denk dat hij kwa wormenkuren behoorlijk up to date is.

Ik kon helaas niet gaan vandaag.

Van Krol ofniet?

Via krol gekocht mdenk ik maar volgens stalnaam is fokker Rolf janssen van stal polhaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:03

Naaoommii schreef:
Helaas voor mij wat minder leuk afgelopen. Terecht gekomen op de spoedeisende hulp door een op hol geslagen [***] veulen, en vrij lelijk gevallen en heb nu een ingepakte knie, moet een week op krukken lopen + tetanus prik voor de zekerheid

Ben wel opzoek naar de eigenaren van die pony mocht iemand wat gezien hebben ? Was op straat gebeurt naast de hoedenkraam naast de paardenmarkt daar ben ik door dat paard tegen aan gevlogen. Het was een naar mijn idee een 1 jarige bruin bonte [***]. Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik enorm blij zijn.

Daar stonden wij naast.. jeetje wat maakte jij een klap zeg!

Eigenaar gezien, jonge vrouw met een blauw mutsje op.
Het was een 1 jarige bruin bonte [***], beestje was vreselijk bang.

Waarmee kan ik je helpen?

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:05

Wij zijn ook weer terug is het oohh zo mooie Noord Hollandse landschap.
Ik vond het ook niet fijn opgezet, ik denk ook dat de krappe opzet de handel zeker niet ten goede is gekomen .
Ik heb niets gekocht, kon niets vinden wat me echt aan stond. Zag nog wel een mooie bonte hengst. Hij stond vooraan bij de ingang voor de paarden. Hij stond vanochten om 7 uur vast aan de touwen tussen de paarden maar stond zich zo druk te maken dat toen wij hem de tweede keer zagen hij een dikke voorknie had en later stond hij aan de boom vast en toen was ook zijn andere voorknie dik en had hij een wondje op zijn borst en een bult op zijn neus. ( Had zich dus echt te druk staan maken) weet iemand misschien wat dit voor paardje was? En wat ze voor hem vroegen?
( Kan helaas op dit moment geen hengst kwijt maar vond dat best een leuke uitdaging)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:05

SaraViavia schreef:
inowa schreef:
Dat hengstje komt bij een bekendere fokker vandaan.
Zou er niet zo bang voor zijn dat hem wat mankeerd.
Denk dat hij kwa wormenkuren behoorlijk up to date is.

Ik kon helaas niet gaan vandaag.

Van Krol ofniet?

Nee niet door krol gefokt maar kan wel zijn dat hij hem meegenomen had.

Jamiefris

Re: Zuidlaardermarkt 2016 dinsdag 18 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:08

Iemand ook de grote zwarte gezien? Denk wel 190 bijna. Stond vlak bij de monster baan
Wel benieuwd wat die koste

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:12

Staan de paarden er nu nogsteeds? Of moeten ze om een bepaalde tijd van het terrein af zijn?

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:14

Naaoommii schreef:
Helaas voor mij wat minder leuk afgelopen. Terecht gekomen op de spoedeisende hulp door een op hol geslagen tinker veulen, en vrij lelijk gevallen en heb nu een ingepakte knie, moet een week op krukken lopen + tetanus prik voor de zekerheid

Ben wel opzoek naar de eigenaren van die pony mocht iemand wat gezien hebben ? Was op straat gebeurt naast de hoedenkraam naast de paardenmarkt daar ben ik door dat paard tegen aan gevlogen. Het was een naar mijn idee een 1 jarige bruin bonte tinker. Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik enorm blij zijn.

Was dat vanmorgen rond een uur of 8 ergens? Want dan heb ik je zien zitten. De ehbo op de fiets was toen onderweg

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:17

Net waren er nog wel wat paarden. Maar niet zo veel meer.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:20

Naaoommii schreef:
Helaas voor mij wat minder leuk afgelopen. Terecht gekomen op de spoedeisende hulp door een op hol geslagen tinker veulen, en vrij lelijk gevallen en heb nu een ingepakte knie, moet een week op krukken lopen + tetanus prik voor de zekerheid

Ben wel opzoek naar de eigenaren van die pony mocht iemand wat gezien hebben ? Was op straat gebeurt naast de hoedenkraam naast de paardenmarkt daar ben ik door dat paard tegen aan gevlogen. Het was een naar mijn idee een 1 jarige bruin bonte tinker. Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik enorm blij zijn.

Volgens mij ben jij geholpen door een kennis van mij. Zij heeft het veulen gevangen, degene met wie ze op de markt was is verpleegkundige en had er iets over op fb gezet, dat ze iemand had geholpen die omver was gelopen door een tinkerveulen en zij erbij was tot de EHBO'ers er waren.

Beterschap!

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:23

Klopt @saraviavia. Krol heeft dit veulen verkocht. Ik ga eigenlijk altijd bij hem langs. Hij verkoopt goede veulens!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:28

[***] dankje voor je informatie. This voor mij zo snel gegaan, maar ik kon wel echt de angst in die pony's ogen zien.

Wat ik graag zou willen is contact met de eigenaren. Heb er op dat moment niet bij stil gestaan, maar mijn vader zei mocht ik blijvende schade hebben kan het op de verzekering van die mensen. Anders kost me het een boel geld, maar toch kan ik het paard niet kwalijk nemen maar het is meer voor eigen belang.

was inderdaad rond 8 uur ongeveer. Had wel veel de aandacht van mensen :')

Imre
Als jij mij met haar in contact wil brengen zou enorm fijn zijn
Laatst bijgewerkt door Naaoommii op 18-10-16 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:30

Ik vond die grote palomino Andalusiër inderdaad errug leuk, heb geen geld dus kon niks kopen maar ik ben nog steeds erg benieuwd voor hoeveel die weg is gegaan. Hij werd voor mijn neus verkocht en ik probeerde mee te tellen met hoeveel 50-jes die pakte maar toen ging er iemand voor mijn neus staan.
Zei iemand hier nou dat die er ook op had gezeten? Liep ook een beetje leuk?

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:38

Hij staat nog te koop nu voor 1750, ik heb erop gereden en was erg braaf idd. Nu net weggegaan en hij staat er nog..was lastig om m niet mee te nemen want vond t een echte lieverd!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:39

Jolene85 schreef:
Hij staat nog te koop nu voor 1750, ik heb erop gereden en was erg braaf idd. Nu net weggegaan en hij staat er nog..was lastig om m niet mee te nemen want vond t een echte lieverd!

Oh nee dan bedoel jij een ander, die ik bedoel die werd echt voor mijn neus verkocht.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:39

Ik heb ook wat gekocht foei :evaw:

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:40

Ik stuur je een PB, Naomi!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:40

Deze bedoel ik:

Afbeelding

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:54

Wij zijn ook vanochtend geweest. Wat een drukte, maar 2 in en uitgangen, mocht er paniek uitbreken, wil ik niet graag tussen de hekken staan. Paarden stonden er wel goed bij vond ik, maar mocht het volgend jaar weer zó klein en tussen de hekken zijn ga ik niet weer. Door de drukte niet veel van de paarden gezien, je word aan alle kanten aangestoten...

Zag een hele leuke bonte hengst, stond bij hatzmann.. Kon de handelaar niet vinden dus geen idee wat hij moest kosten etc...

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:12

Die bedoel ik ook..Afbeelding

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:14

Hij is vanochtend door n handelaar gekocht en die handelaar wil m nu weer verkopen. 8 jaar oud, ruin, net 3 dgn uit Spanje...dus bekaf van z'n reis neem ik aan..

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:16

Dustinlover schreef:
KirstenChes schreef:
Wij hebben ook ons weidemaatje gevonden een leuk grote maat shet zwart merrie veulen. Floortje.

[ [url=m/GW4hIB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zag verder ook nog een mooi groot champagne kleur paard

Dat is mijn oude paard :(

[ [url=m/PX65w3.png]Afbeelding[/url] ]

Die welshjes op de foto en dan de 2 linkse stonden paar weken terug ook in Wijchen. Vond ze toen te duur, nu ben ik er niet helaas ofja maar goed ook want dan had ik men oude paard weer mee terug genomen.

Heb je wat meer info over je oude paard ?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:17

Naaoommii schreef:
[***] dankje voor je informatie. This voor mij zo snel gegaan, maar ik kon wel echt de angst in die pony's ogen zien.

Wat ik graag zou willen is contact met de eigenaren. Heb er op dat moment niet bij stil gestaan, maar mijn vader zei mocht ik blijvende schade hebben kan het op de verzekering van die mensen. Anders kost me het een boel geld, maar toch kan ik het paard niet kwalijk nemen maar het is meer voor eigen belang.

was inderdaad rond 8 uur ongeveer. Had wel veel de aandacht van mensen :')

Imre
Als jij mij met haar in contact wil brengen zou enorm fijn zijn

Volgens mij was die vrouw van het veulen Duits.. sterkte stond er ook je heb een flinke klap gemaakt

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:18

Dit kleine meisje is met mijn vriendin mee naar huis:
Afbeelding
Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:18

Ik was van plan om niks te kopen kwamen we twee haflingers tegen, hengstjes van 7 maand oud.

Super blij mee! En wat een dotjes zijn het!

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:23

Hier ook niks gekocht ben wel verlieft geworden op een mooie zwarte. Die vrij druk was. Ben toch wel benieuwd wat de vraagprijs was

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door paardje2013 op 18-10-16 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt