Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Storm2009 schreef:13 km is 30-45 min fietsener zijn mensen die dat voor hun werk doen
![]()
Dat je daar geen tijd voor hebt met een baan is wel beetje persoonsafhankelijk misschien?
Nies_ schreef:Ik vind dat er nu ook gewoon gezeurd wordt om het zeuren. Dat TS geen uur naar haar paard wil fietsen is gewoon redelijk. Dat anderen dat wel doen is fijn voor hen.
Maartje1990 schreef:Afijnb, concrete plannen zijn? WAt ga je doen met de kritiek die je gekregen hebt?
Daphara schreef:Maartje1990 schreef:Afijnb, concrete plannen zijn? WAt ga je doen met de kritiek die je gekregen hebt?
Euhm...? Ze is geen klein kind of opstandige puber hoor, maar een volwassen vrouw.
Ik denk niet dat TS verantwoording af hoeft te leggen tegenover ook maar 1 persoon hier.
Ze heeft blijk gegeven er over na te denken, geef haar aub ook wat ruimte om het voor haarzelf op een rijtje te zetten.
Art_Ificious schreef:Ik heb de 3 pb's gelezen.
Maar ik ga morgen ook vragen of Harley op de wei mag.
Een stalgenoot heeft dat vorig jaar eens voor haar leasepaard ook geraagd gehad en die mocht een hele zomer op de wei. Ik weet echter niet of dat is omdat het leasepaard in eigendom is van de stalbaas en dus voor pensionpaarden ook zo makkelijk "ja" gezegd wordt.
Maartje1990 schreef:Art_Ificious schreef:Ik heb de 3 pb's gelezen.
Maar ik ga morgen ook vragen of Harley op de wei mag.
Een stalgenoot heeft dat vorig jaar eens voor haar leasepaard ook geraagd gehad en die mocht een hele zomer op de wei. Ik weet echter niet of dat is omdat het leasepaard in eigendom is van de stalbaas en dus voor pensionpaarden ook zo makkelijk "ja" gezegd wordt.
Misschien, zeker gezien jouw zorgen, even kijken wat de beste manier is om jouw (onderdanige) pony in een groep in te scharen? Schrammen zal je natuurlijk altijd wel kunnen oplopen maar om dit risico tot een minimum te beperken zijn er wellicht wel wat mogelijkheden zodat jij je ook comfortabeler voelt met het plaatsen van je pony in een kudde. Wat de beste manier is zou ik niet weten hoor, wellicht hier iemand wel of elders op bokt. Maar wellicht dat dat fijner is voor je pony en dan ook fijner voor jouw gemoedsrust?
_Reneee schreef:Oké ik volg dit topic al een paar dagen (inmiddels verbaasd dat het nog open is) en ik heb écht, écht respect voor de TS. Ze is hartstikke trots op haar pony en loopt hem al tijden te showen. Ze zet hier foto's neer (ik durf het al niet, wie weet zit er een riempje verkeerd, ligt mijn zadel nét niet goed, loopt mijn pony te diep of steekt hij net zijn tong uit), ze krijgt dagenlang reacties. Merendeel opbouwend, maar er zitten er ook bij waar mijn tenen van gaan krullen.
En dan nog reageert ze nog steeds. Ze doet wat in haar macht ligt om die pony een beter leven te geven. Ik gok dat ze nog jong is en we maken allemaal fouten. Maar ik heb echt respect voor hoe je er mee om gaat!
Ja, toen ik dit topic van de week opende dacht ik inderdaad 'dat zadel ligt echt niet goed en past gewoon niet'. En inderdaad, de pony is nog wat schraal. Ik snap dat je staat te springen om ermee aan de gang te gaan, je moet al zo lang wachten tot hij drie is want 'dat is de normale norm om zadelmak te maken' en dan doe je dat en krijg je commentaar dat hij nog te iel is. Is ook zo, het is beter om je pony uit te laten groeien. Dan heb je er langer plezier van en wordt hij misschien zelfs 30. Dan maakt die ene zomer of dat ene jaar niet meer uit.
Ik lees dat je gaat kijken of hij ergens op de wei kan, klasse! En respect hoe je hier met de reacties omgaat!![]()
Succes verder met Harley!