Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Liselot schreef:Het komt al mooi dichtbij!!
Moet ik die donderdag nog bij je schrijven vonneke? Dan moet ik ff opvang regelen namelijk
Je startnummer is de hele week hetzelfde trouwens
Als je kunt heel graag!
Petrichor schreef:Je hebt de hele week het zelfde nummer die heb je ook ontvangen in de mail als het goed is. Volgens mij krijg je bij het secretariaat een nummer.
c_alsemgeest schreef:Veel vragenklopt inderdaad dat er meer spuitplaatsen zijn. Zat ik me later ook te bedenken.
Ik geef water uit een emmer/waterbak. Ton gaat die mee gooien
Voer en waterbakken hangen bij die van mij vast met stalen tierips
Start nummer krijg je daar (secretariaat), wel borg en die krijg je weer als je hem in leverd.
Ook even een vraag van mijn kant, aangezien hier ook jury's en een bitfitter actief zijn
In het KNHS reglement zie ik ook in de nieuwste versie ook geen grote van de bitringen staan. Klopt het dat je nog steeds mag starten met een onderlegtrens? Want die van mij is verder gewoon hetzelfde als mijn gewone trens... maar met de kleine ringen loopt die toch altijd net ietsjes lekkerder... met bitfitten kwamen we ook tot die conclusie... waarom? Geen ideeen ik vindt het ook minder mooi staan... maarja als het mag en paard loopt er fijner mee?
c_alsemgeest schreef:Veel vragenklopt inderdaad dat er meer spuitplaatsen zijn. Zat ik me later ook te bedenken.
Ik geef water uit een emmer/waterbak. Ton gaat die mee gooien
Voer en waterbakken hangen bij die van mij vast met stalen tierips
Start nummer krijg je daar (secretariaat), wel borg en die krijg je weer als je hem in leverd.
Ook even een vraag van mijn kant, aangezien hier ook jury's en een bitfitter actief zijn
In het KNHS reglement zie ik ook in de nieuwste versie ook geen grote van de bitringen staan. Klopt het dat je nog steeds mag starten met een onderlegtrens? Want die van mij is verder gewoon hetzelfde als mijn gewone trens... maar met de kleine ringen loopt die toch altijd net ietsjes lekkerder... met bitfitten kwamen we ook tot die conclusie... waarom? Geen ideeen ik vindt het ook minder mooi staan... maarja als het mag en paard loopt er fijner mee?
Petrichor schreef:Ik had al een keer gevraagd of de B dressuur ook helemaal tussen de hekjes is of alleen de hoeken en kreeg toen te horen compleet tussen de hekjes. Maar laatst had ik ook concour op dat terrein en waren er alleen in de hoeken hekjes. Is het dan tijdens de ruiterdagen anders en wel compleet tussen de hekjes?
klumpertje schreef:Petrichor schreef:Ik had al een keer gevraagd of de B dressuur ook helemaal tussen de hekjes is of alleen de hoeken en kreeg toen te horen compleet tussen de hekjes. Maar laatst had ik ook concour op dat terrein en waren er alleen in de hoeken hekjes. Is het dan tijdens de ruiterdagen anders en wel compleet tussen de hekjes?
Dat was georganiseerd door een andere vereniging, die hebben het anders opgezet.
Chantal: over bitringen staat alleen beschreven dat ze geen hefboomwerking mogen hebben. Dus voor zover ik weet maakt de ringmaat niets uit.