Bellatrix schreef:Ja, het ligt natuurlijk ook nog aan het weer, bij regen gaan we ook eerder weg denk ik...
De voorspellingen zijn heel goed (zoals het er nu uitziet).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hoeft met niemand rekening te houden en kan zien wat je wil. En echt alleen ben je niet want je komt altijd wel bekenden tegen om een praatje mee te maken. Althans, ik kom veel bokkers tegen.
En ik heb die dag 2x zoveel foto's gemaakt als de dagen dat ik niet alleen liep. 
Bellatrix schreef:dat is inderdaad een voordeel! Bekende bokkers zal ik niet veel tegen komen omdat ik bijna geen bokkers ken. Ook vind ik het ook een beetje eng want je loopt toch alleenIk heb vorig jaar een dagje alleen gelopen en ik vond het heerlijk.Je hoeft met niemand rekening te houden en kan zien wat je wil. En echt alleen ben je niet want je komt altijd wel bekenden tegen om een praatje mee te maken. Althans, ik kom veel bokkers tegen.
En ik heb die dag 2x zoveel foto's gemaakt als de dagen dat ik niet alleen liep.
Maar het is wel gezelliger met een vriendin.