Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Stijgeren en bokken is voor de kar altijd een no-go dus dat straf ik direct af.
Hier mogen ze dat ook niet, maar dit was niet mijn paard helaas...Dus iets minder invloed op
!
.
Wat stoer dat je zo openstaat voor discussie + dat je hier goed mee omgaat! Graasje lijkt me een echt dametje, die oortjes!
Ik ben fan!
Jammer dat je net ertussenuit gaat, maar veel plezier daar! Geduld is een schone zaak... 

! Thanks modjes!
. Ik zal vandaag detail foto's maken van het check, dan kan ik precies uitleggen hoe of wat
. Ik heb een check nog nooit in een andere tak van sport gezien?
. Pismerries is minder, die plassen vol in je gezicht
. We rijden dan met een rubber lapje aan de staartriem, wel zo fris. Overigens heb je daar alleen last van in de koers,, dan zit je er dichter op.
Mijn helper had brandwonden, mijn vader ging een week op vakantie, ik een week op vakantie en er was sneeuw. Voordat je het weet ben je 3 maanden verder
.
Niet verkeerd toch even mooi de tijd om te groeien enzo.
. Ik denk dat er misschien 2% van de koersende paarden met zo'n lapje koerst. ( eng om getallen te noemen, maar je ziet het echt zelden)
.
. Ze maakt zich voorlopig niet populair op stal
.
. Heb het niet zo op van die penny verhalen met 'alleen die kan haar rijden, of je moet echt een band met haar hebben dan gaat ze voor je door het vuur' , ze moet zich gewoon bij iedereen gedragen, kan later ook niet altijd 100 rijders uittesten voordat ze er 'een leuk vind'
) hoofdstel en tuig. Dit is een kin check, het vriendelijkste check wat er is. 

)
) . Dit check zit nog niet vast, vaak doe je dit op het laatste moment voor de koers om het moment dat ze 'vast' zitten zo kort mogelijk te houden. Hoop dat dit duidelijker is
?