Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Persevero schreef:ow mensen let ff op ik ben laatst nog in essen geweest en ze hebben de toegelaten milieustickers veranderd. Je mocht eerder met groen en geel naar binnen, nu echter alleen nog maar met groen
IKbenEllen schreef:Persevero schreef:ow mensen let ff op ik ben laatst nog in essen geweest en ze hebben de toegelaten milieustickers veranderd. Je mocht eerder met groen en geel naar binnen, nu echter alleen nog maar met groen
Gewoon naar de grote P langs de snelweg, heb je geen vignet nodig.
Maaike_Kealy schreef:Ik heb me best gedaan om het te begrijpen, mislukt.
Wij hebben een auto uit 2012, heb ik dan wel of geen sticker nodig.
Bagheera_206 schreef:Maaike_Kealy schreef:Ik heb me best gedaan om het te begrijpen, mislukt.
Wij hebben een auto uit 2012, heb ik dan wel of geen sticker nodig.
Heb je diesel of benzine?
http://www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/ ... -duitsland
Sammyoo schreef:Oei, wij hebben de keus uit een diesel uit 1999 of een benzine auto uit 1988. Komen we daar nog wel mee aankomen in Essen?De diesel heeft de voorkeur, daarmee kregen we altijd toestemming om lekker dichtbij in de bussen parkeerplaats te gaan staan
Tsplendid schreef:Volgens mij ben je nu of binnenkort zelfs verplicht om überhaupt een groen vignet te hebben ongeacht waar je heen gaat in Duitsland..? Of zeg ik iets heel raars, dacht dat dat laatst op het nieuws was..
romyloverrr schreef:Riddenshow:
Wat is de grootste vervoerder in duitsland?
Ik zou graag een Aachen-Essen ticket kopen.
Maar ik heb geen idee waar en wat mij dat zou gaan kosten.
Riddershow schreef:Tsplendid schreef:Volgens mij ben je nu of binnenkort zelfs verplicht om überhaupt een groen vignet te hebben ongeacht waar je heen gaat in Duitsland..? Of zeg ik iets heel raars, dacht dat dat laatst op het nieuws was..
Gaat dat niet over de tol?
Zover ik weet (en ik woon in Duitsland) zijn de milieustickers alleen nog in de grote steden verplichtt. Zou ook wat zijn als half duitsland zijn auto moest verkopen of aanpassen. En ja, dan moeten wij ook of dik geld in ons werkmonster steken of verkopen...
Voor diesels telt in ieder geval mee of je er een roetfilter op hebt zitten. Zonder heb je in ieder geval geen groene sticker.