Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doom schreef:doom schreef:Ik ga dit jaar ook voor het eerst heen.
Niet als publiek maar met een stand! Wij staan met Glamourhorze gezellig alle dagen!!
Ik kom zeker even kijken bij jou stand als ik er ben wil namelijk een nieuwe plastron en nieuwe handschoenen en misschien een haarnetje.

Femke schreef:Ik ben ook alweer super druk bezig met de voorbereidingen voor Horse Event.
Nog maar 3 weekjes, dan is het alweer zover! Ik kan niet wachten!
Dit jaar sta ik (Hypo Focus Paardenfotografie) als standhouder op het kunstpaviljoen, samen met Anne-Baukje (van Realisme in portet). Gezellig![]()
Leuke goodies aan het samenstellen (heb al 100 zakjes gemaakt!):
[ Afbeelding ]
M'n mooie badge is vandaag binnengekomen:
[ Afbeelding ]
EN....(tromgeroffel...)
De 2e druk van het Paardenfotografie boek is voor het eerst weer verkrijgbaar, in de stand op Horse Event!
[ Afbeelding ]
, bokkkers spotten etc
takkie_muis schreef:Ik dub echt of ik eens komen ga, bokkkers spotten etc
![]()
http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-v ... kaart-2014
Wordt aantrekkelijker maar het is een rotstuk met de trein

NathalietjeB schreef:milk wil wel door iedereen geknuffeld worden en als je op de grond gaat zitten komt ze graag op je schoot liggendus opgepast als je dr knuffeld en je zit want ze laat zich rustig zo op je schoot neer ploffen
![]()
ze ziet er overigens niet uit want ze zit half in winter/zomervacht ze is al flink bezig met ruien en begint nu net een fluffie te worden