KNHS instructieweek 5 (30-06 t/m 05-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanned

Re: KNHS instructieweek 5 (30-06 t/m 05-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:58

Gefeliciteerd Ilse!

Anoek, jeetje, wat een pech! Het zit je ook echt niet mee met de paarden :(

Hoe ik dat voor elkaar krijg, tja. Ik heb één heel slecht oog, al mijn hele leven. Die heeft een beetje een afwijkende vorm en daardoor is het zwakker. Heb het twee jaar geleden ook al gehad, toen ook geopereerd. En nu was het dus ineens weer mis. Maar goed, ze hebben het gerepareerd en nu blijft het hopelijk wat langer heel.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 22:21

Cooltje24 schreef:
Ja iedereen mag zelf kiezen waar die gaat liggen in een kamer en het indd zo dat sommige er al uit moeten om dat die om bevoorbeeld 9 uur les hebben en sommige kunnen nog blijven liggen omdat ze pas om bevoorbeeld 10 uur les hebben dus je hebt altijd wel dat er mensen later of eerder het bed uit gaan !

Bedankt!
En met ontbijt ? In groepen of alles tegelijk?

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:00

Dankje Sanne.

het ontbijt is volgens mijn van 8 uut tot 10 volgens mijn en dan kan iedereen gewoon ontbijten weneer je wil in die tijd dus als er mensen zijn die al om 9 uur op hun paard moeten zitten die zittennvaak al om 8 uur aannhet ontbijt en die later moeten gaan dan later eten .

ik vind eigelijk dat ze al wel de papieren naar huis mogen sturen zo dat we een beetje een idee hebben he en wat de meeste die al.vaker zijn geweest weten hoe het in zijn werk gaat maar is wel fijn voor de mensen die voor het werst komsn dat ze een beetje weten hoe en wat :D

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:07

Oei klinkt pijnlijk Sanne! Hopelijk geneest je oog snel weer :(:)

Nou ondanks dat ik al wel een keer ben geweest ben ik net zo nieuwschierig
naar de lesindeling en of we corvee moeten ect hoor! :))
En ik ben heel benieuwd hoe het er daar nu uit ziet!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:05

Cooltje24 schreef:
Dankje Sanne.

het ontbijt is volgens mijn van 8 uut tot 10 volgens mijn en dan kan iedereen gewoon ontbijten weneer je wil in die tijd dus als er mensen zijn die al om 9 uur op hun paard moeten zitten die zittennvaak al om 8 uur aannhet ontbijt en die later moeten gaan dan later eten .

ik vind eigelijk dat ze al wel de papieren naar huis mogen sturen zo dat we een beetje een idee hebben he en wat de meeste die al.vaker zijn geweest weten hoe het in zijn werk gaat maar is wel fijn voor de mensen die voor het werst komsn dat ze een beetje weten hoe en wat :D

Ah op die manier!
Thanks voor je antwoord.
Heb er echt heeeeel veel zin in, komt echt dichterbij nu :D

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 10:13

Ja nog maar 33 dagen :D Heb er ook echt zin in nu! Maar moet ook nog echt vrij veel regelen. Gisteren een zadelmaker gebeld maar die kon pas over 3 weken. Dat word 'm niet, dus ga nog even verder kijken wie er wel snel kan komen.
En dan ook nog mijn stageverslag. Tekst is af nu nog de opmaak :')

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:54

Heb er ook echt onwijs veel zin in en het is al bijna !!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 21:19

Cabelz schreef:
Ja nog maar 33 dagen :D Heb er ook echt zin in nu! Maar moet ook nog echt vrij veel regelen. Gisteren een zadelmaker gebeld maar die kon pas over 3 weken. Dat word 'm niet, dus ga nog even verder kijken wie er wel snel kan komen.
En dan ook nog mijn stageverslag. Tekst is af nu nog de opmaak :')

haha jeetje, nog een hoop te fixen dus !
Succes ermee, maar komt vast wel goed :)
Ik heb gister gemaild of ik zondag kan komen, hoop dat ik snel antwoord krijg !

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 11:56

Vast wel hoor ben al begonnen. Heb alleen een beetje het probleem dat mijn eigen laptop InDesign niet meer zo lekker draait dus moet alles op mijn stage maken.

Ik had dinsdag gemaild daarvoor en meteen aangegeven dat ik met een ander paard kom. Maar heb ook nog geen antwoord gehad, dus zit ook echt te wachten :)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 19:32

30 dagennnn! *\%/* :=

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 20:18

*\%/* Heb er zin in! *\%/*

kellyheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 06:56

*\%/* *\%/* *\%/* Nog maar 29 Dagen!! *\o/* *\o/* *\o/* De tijd gaat zo snel! en ik heb nog steeds geen dressuur/veelzijdigheidszadel
Heb wel al mensen gevonden die me eventueel kunnen helpen met een zadel die ik mag "lenen" dus ben benieuwd! /3
Nog veel te doen en regelen dus ik moet 2 SE's eerder maken omdat ik eigenlijk tijdens school ga,
Heb daar verlof voor gekregen! :D

Ben echt benieuwd naar les indeling ect.

Ik heb er zin in!

LauraArtic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:35

Zooolang al niet op bokt geweest! Gefeliciteerd met je nieuwe topper Cabelz! Mooi paard! En Noucka, zelf heb ik een ruin precies 3 jaar geleden in moeten laten slapen.. Deed precies t zelfde.. Steigeren, altijd balanceren op t punt naar voren of achter vallen.. Uit eindelijk gleed ik dr vaak af, ben nog nooit achter over geklapt.. Als ik eraf was was t goed.. 2 jaar gedokterd, bodegraven.. Leusden.. In het begin waren ze rugbanden beschadigd en ontstoken.. Na 6 maanden rust was alles goed, volgens bodegraven en leusden.. Echter bleef ze gedrag aanhouden.. Toen andere dierenarts op bodegraven die het allemaal raar vond en opnieuw foto's maken, diezelfde middag gebeld dat hij ingeslapen moest worden. Achteraf had hij spondylose, dit was volgens bodegraven ook wle te zien op de 1e rontgefoto's die toendertijd gemaakt warne maar dat had hij grwoon even gemist.. Dan kon gewoon gebeuren..

Dus, misschien is foto's maken om alles uit te sluiten een optie??

Ben benieuwd naar al die leuke paardjes.. Het wordt vast ruzie om stallen met een buitenluik?;) ik bied me vrijwillig aan, voor een stal zonder luik!

Suuuper veel zin in tijd vliegt!!

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:15

Jeetje wat een verhaal!

Ik ben heel benieuwd hoe het er daar uitziet, als het even kan wil ik wel een luik :))
Ach ik zie het wel, wie als eerst komt die als eerst maalt en anders maar pech.

Ik heb er ook super veel zin in, nog maar 4 weken :D!

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 09:48

Ah Kelly kan het probleem. Ik heb zelf ook nog geen dressuurzadel en het springzadel dat ik heb kan wel voor springen en cross maar voor dressuur echt niet. Ligt ie onder andere niet goed genoeg voor. Dus het heeft nu wel echt haast.

Poeh dat klinkt allemaal niet erg fijn Laura...

Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal is geworden. Vorig jaar was het bij mij echt nog een bouwput. En weet nog niet heel zeker of ik wel een open luik wil. Hij is het wel gewend en staat erg graag met zijn hoofd naar buiten maar hij wil ook overal aanzitten. Persoonlijk heb ik echt een voorkeur voor met luik, maar of het handig is weet ik dus nog even niet.

Weten jullie trouwens al of jullie zondag kunnen komen? Had dinsdag gemaild maar nog steeds niks terug gekregen.

Baby_Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:18

Ik kom met mijn vriendin ook op zondag, ook al bevestiging van gehad.
Afgelopen donderdag nog op het knhs centrum geweest tijdens de paard en leven dag, we moesten een horseballdemo geven.

Ik moet zeggen dat het echt mooi is geworden!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:25

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal mee bezig. Maar komt nu behoorlijk dicht in de buurt. Ik kom in ieder geval op zondag. Heb een bevestigingsmail gehad, en de factuur zouden ze nog nasturen.

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 10:47

Oh leuk zeg Dominique! Ik wou er ook heel graag heen maar heb me toen toch maar niet opgegeven omdat ik niet zeker wist of Amaryllis weer goed zou zijn of dat ik dan wel een ander paardje had. Heb je ook nog meegedaan of heb je enkel de demo gegeven?

Oke wanneer hadden jullie een mail gestuurd dan? Want dacht zelf dat ze misschien door hemelsvaart enzo niet zo snel reageerden maar als jullie ook vorige week hebben gemaild ga ik ze maar bellen hoor :P

Baby_Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:52

Ik was enkel mee als groom, 2 andere speelden van mijn ploeg. Ze hadden 2 gemengde teams gemaakt met van elk team uit Nederland 2 spelers.

Ik heb al een paar weken terug gemaild ervoor, en laterna ook gebeld wat het duurde wel erg lang. Nu heb ik per mail bevestiging voor de zondag en een zaagselstal met luik.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:52

Laura, ik stuur je ff PB :)

Ik kom waarschijnlijk niet met mijn monsterpaard, maar misschien met onze andere.
Als die zich zo blijft ontwikkelen en werken als ze afgelopen week heeft gedaan kan ze best een paar dressuurlesjes mee. Kijken of ze over twee weken ook een beetje werkbaar is onder het zadel. Geld ligt toch al in Ermelo, en wat ze niet kan, dat kan ze niet. Simpel zat.

@Marion, ik heb er zelf nog een keer achteraan gemaild of het bevestigd was. Dat was zo. Maar nog geen factuur of wat gezien :Y)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:56

Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad ...
Ik hoef ook geen luik hoor :)
Zit er een gat in de deur dat ze hun hoofd over de deur kunnen steken ? Want de mijne bijt naar andere paarden die langs komen...

Edit: niet dat ie kan bijten, want hij heeft bijna geen voortanden meer :')

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 15:32

Ik kom definitief niet :(
Vandaag weer bij de oogarts geweest en die zei dat ik beter 6 weken niet kan rijden, of in elk geval 4 weken niet en dan twee weken heel rustig aan. Ik heb een verklaring gekregen dat ik niet mag rijden en ik ga zo mailen dat ik niet kom.

Ik vind het erg jammer :( Maar nu heb ik wel het geld voor een nieuw zadel, dus dat is ook wel weer fijn.

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 17:30

Wat vervelend zeg! Maar het is natuurlijk belangrijker dat je oog weer helemaal hersteld. Sterkte!

kellyheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 18:04

Sterkte! Ik kom op zondag en heb ook al een bevestiging gekregen :) ik heb een veelzijdigheidszadel die ik tijdelijk mag lenen! dus ben blij! zadel zit wel lekker :) maar niet het zadel wat ik zelf zou kopen :o
Mij maakt de stal niet echt uit... ze is tevree als er genoeg stroo in ligt:)

Nemen jullie iets van vitamine E mee of summerfit koeken?
O:)

Nog maar heel even en dan is het zover!

Zal me vast jong voelen! haha :Y)

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:15

Sanned schreef:
Ik kom definitief niet :(
Vandaag weer bij de oogarts geweest en die zei dat ik beter 6 weken niet kan rijden, of in elk geval 4 weken niet en dan twee weken heel rustig aan. Ik heb een verklaring gekregen dat ik niet mag rijden en ik ga zo mailen dat ik niet kom.

Ik vind het erg jammer :( Maar nu heb ik wel het geld voor een nieuw zadel, dus dat is ook wel weer fijn.

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!

wat jammer sanne!!
maar meschien beter om het goed te laten herstellen want je oog is toch wel erg belangrijk! Op naar volgend jaar dan!