Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
!
! Heb er reuze zin in
Lszaa schreef:Ik zit er ook aan te denken me op te geven voor week 24/26 (B+ Sportief). Twijfel alleen nog heel erg. Is wel heel ver rijden en mijn paard heeft nog maar 1x (7 jaar geleden) op de trailer gestaan. Maar het zou wel een hele mooie ervaring zijn voor ons beide. Nog even over nadenken dus.
Nonnie89 schreef:De winnaar van de win actie van de epplejeck is bekent.
Bianca Schipper.
Gefeliciteerd met je gewonnen instructieweek!!!!!
Zit je toevallig ook hier op bokt??????
frisian_love schreef:Nonnie89 schreef:De winnaar van de win actie van de epplejeck is bekent.
Bianca Schipper.
jaaaa!!! Ik zit ook op bokt.
Ik ben wel een oude muts (dan 40) , als ik alle reacties zo lees , maar ik ben er echt superblij mee.
. Gefeliciteerd! Ik heb mij als oude muts (41) opgegeven voor week 25 of 27. frisian_love schreef:Nonnie89 schreef:De winnaar van de win actie van de epplejeck is bekent.
Bianca Schipper.
jaaaa!!! Ik zit ook op bokt.
Ik ben wel een oude muts (dan 40) , als ik alle reacties zo lees , maar ik ben er echt superblij mee.
Kodaloverrr schreef:Ik zit er ook aan te denken om me te gaan inschrijven in een B alround week. Ben 16 en zit in examenjaar dus misschien dat ik buiten de schoolvakanties ga. Gaan er meer mensen van 16+. En leer je hier trouwens wel veel want ik kom natuurlijk wel om wat te leren samen met mijn paardje..