Ik iig 10.30 EB hahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

romyyxv schreef:Ook heb ik al op de startlijsten de mensen die ik ken, vetgedrukt staan en ook de mensen uit dit topic voor foto's.
Als je nog iemand kent (bv. van je club) die ook wel foto's wilt, moet je het maar tegen mij zeggen

AnniqueB schreef:romyyxv schreef:Ook heb ik al op de startlijsten de mensen die ik ken, vetgedrukt staan en ook de mensen uit dit topic voor foto's.
Als je nog iemand kent (bv. van je club) die ook wel foto's wilt, moet je het maar tegen mij zeggen
Zou je van mij ook foto's willen maken? Ik moet ook in ring 3 om 12.15
Degene die normaal foto's maakt voor mij tijdens wedstrijden kan (waarschijnlijk) niet aanwezig zijn..
romyyxv schreef:Ik moet 10 uur rijden en kwart voor 2 is de prijsuitreiking.
Gelukkig is het dichtbij en gaat mama mn paardje wegbrengen.
Ik blijf sowieso heel het weekend daar, vind ik altijd gezellig!
Ook heb ik al op de startlijsten de mensen die ik ken, vetgedrukt staan en ook de mensen uit dit topic voor foto's.
lovecortana schreef:romyyxv schreef:Daar ben ik ook
![]()
Ik moet als 72e starten in de DE-L (begint om 9.30) Haha zie je een combinatie met een witte pony met hele lange manen,zwart setje, dan zijn wij dat. Maar kijk maar of je vooral tijd en zin hebt!
3timesmom schreef:romyyxv schreef:Ik moet 10 uur rijden en kwart voor 2 is de prijsuitreiking.
Gelukkig is het dichtbij en gaat mama mn paardje wegbrengen.
Ik blijf sowieso heel het weekend daar, vind ik altijd gezellig!
Ook heb ik al op de startlijsten de mensen die ik ken, vetgedrukt staan en ook de mensen uit dit topic voor foto's.
Mijn dochter rijd om half 4 bij de BB. Dus mocht je in die tijd in de buurt zijn. Zou wel leuk zijn.

tussen half 3 en kwartvoor 3 ergens geloof ik