Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Puchje schreef:Ik denk dat de voeten van de grond foto's momentopnames zijn dat de 'amazone' net even opspringt om Buck de ruimte te geven. Russsstig mensen, blijven ademen
xDaantjxx schreef:Air, vlieg toch op, ga uit dit topic, je lijkt namelijk op mijn moeder, een border... Geen land mee te bezeilen als zij denkt dat ze gelijk hebt.
Je loopt je alleen maar op te vreten
tassie73 schreef:Ik zou zeggggggen.........de eper vierdaagse onder het zadel !!!!!!!! hahhahahahahahahha
trysteffy schreef:Ik zit de helletijd te lezen maar waarom een cap op een pony ronde 1.00m en een meisje van 1.85? Zo hard val je toch niet ? En je blijft toch op je voeten staan?
Lara_Silver schreef:Puchje schreef:Tamara, Bokt is niet bedoeld om persoonlijke vetes online uit te vechten.
Ik heb een moderator gewaarschuwd.
Op bovenstaande reactie, zogenaamde vete, word getemt maar het met velen schaamteloos aanvallen van één bokker niet? Beetje raar.
Lara_Silver schreef:Puchje schreef:Tamara, Bokt is niet bedoeld om persoonlijke vetes online uit te vechten.
Ik heb een moderator gewaarschuwd.
Op bovenstaande reactie, zogenaamde vete, word getemt maar het met velen schaamteloos aanvallen van één bokker niet? Beetje raar.
Tamaar88 schreef:word om gevraagd.... ze wisten het al voor ze dit topic maakte.
zegt ze zelf
Lara_Silver schreef:Tamaar88 schreef:word om gevraagd.... ze wisten het al voor ze dit topic maakte.
zegt ze zelf
Vind het een beetje speciaal dit hele gebeuren. Afgezien van het feit of ze ja of nee op haar pony gezeten heeft, zijn de foto's niet eens dat je zegt super grappig ofzo. Zoals ik al eerder zei knap van bepaalde meiden die zich zo lang hebben verdedigt tegen die horde meelopertjes....
@Puchje: Dan vind ik het alsnog raar dat hier in dit topic te melden. Ik meld mijn tems heel erg zelden in een topic, heeft weinig nut.