Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iSaBeLL schreef:HafNap schreef:@ Martine, ik had eerst een KN Tango. Die zijn ook heel fijn. Maar vind de Anatomica nog fijner! Drunens Ruiterhuis is de importeur van Anatomica, dus als je die langs laat komen kunnen ze dat zadel ook vast meenemen voor je.
Dat is mijn "vaste" zadelmaker, dus thnx voor de tip! Wilde ze toch binnenkort eens langsvragen..
Zouden ze die ook gebruikt hebben? Ik vind ze te prijzig om nieuw te kopen![]()
Toevallig Janise! Waarom ben jij overgestapt als ik vragen mag?
Myour schreef:iSaBeLL schreef:Maaarrrrr trui? Zal toch eerder voor een shirtje gaan?
Ik heb namelijk een paar jaar op rij 30/35 graden gehad met de instructieweek hahaha
Nou mooi hopelijk dit jaar ook

liesie55 schreef:ontwerp vind ik opzich leuk. voor mij persoonlijk hoeft het niet heel overdreven..
verzinnen jullie maar wat moois en tegen de tijd dat we moeten beslissen dan kijk ik ook prijstechnisch of ik ook een trui wilt.
polo vind ik erg leuk maar trui hoef ik persoonlijk niet omdat ik hier toch niet in rij![]()
maar ik laat het helemaal aan jullie over
Denise_billy schreef:hulsebos... jaren gehad voor mijn paard.. jaren ellende. zadel zit heeerlijk.. alleen helaas al 2 paarden de kliniek in zien gaan door hulsebos en me eigen paard hoefde ik me hand maar op ze rug te leggen en hij zakte al door ze benen. hun maar roepen dat hij goed lag.. terwijl t zadel bijna 10 cm van achter omhoog kwam tijdens t rijden.. dus een ontzettend slechte ervaring met de zadelmaker helaas.
anatomica en friso zijn heeeerlijke zadels! heb zelf een wintec isabel werth waar ik en mijn paard beide onwijs tevreden meezijn!
iSaBeLL schreef:liesie55 schreef:ontwerp vind ik opzich leuk. voor mij persoonlijk hoeft het niet heel overdreven..
verzinnen jullie maar wat moois en tegen de tijd dat we moeten beslissen dan kijk ik ook prijstechnisch of ik ook een trui wilt.
polo vind ik erg leuk maar trui hoef ik persoonlijk niet omdat ik hier toch niet in rij![]()
maar ik laat het helemaal aan jullie over
Ben ik mee eens