Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:49

Wat een verschrikkelijk *** kind!

Fijn dat jullie pony weer terug is. Hoe is het met de pony?

XiiaaooNaa

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:09

Wat had ze eigenlijk te zeggen toen ze werd gevonden in het bos? En wat hebben haar ouders hierop te zeggen?
Ben wel benieuwd....jammer dat deze meid geen grenzen kent...

Maakt je pony het goed Senna?(:

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:12

Ongelofelijk. Wat komt er van dit kind terecht vraag ik me dan af.. :n

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:16

rosalyvdb schreef:
Ik zal het even veranderen in mijn reactie, bedoelde niet dat ik haar echt ga slaan :) was een beetje verkeerd verwoord zegmaar.
De wraakactie was dat ze 's ochtends een stuk van 10 cm van de pony's manen had geknipt.

als het kon kon je even haar eigen haar kort knippen.. maar dat kan natuurlijk niet.

ik mag hopen dat de staleigenaar haar per direct van het erf trapt?

ik was meteen weggegaan..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:19

Echt ongelofelijk dat dit soort dingen gebeuren...
Ik kan er gewoon niet bij..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:20

gestoord echt gestoord.. ik had ook meteen vanavond een nieuwe plek gezocht..
Laatst bijgewerkt door Christiene op 10-12-12 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:28

Jeetje die wat een wazig rot verhaal, kan daar met mn hoofd niet bij.
en ik verbaas me echt dat jullie zo rustig kunnen blijven :+ , heb je wel het meeste aan maar bah, wat een verschrikkelijk kind :\

stalbluemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:32

Tjee wat een verhaal, je zou het maar meemaken.
Meisje spoort niet.

Gelukkig is je pony snel terug

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:51

Bizar verhaal.
Ik zou echt niet voor mezelf instaan als iemand dat met mijn pony/paard deed! Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt....

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:54

Even het topic doorgelezen + het andere topic ook.
Daar toevallig gereageerd.

Ik heb dan een leasepony op een kleinschalige stal waar ook lessen worden gegeven.

Maar als ik dan door de weeks op stal ben en ik zie iemand met mn meisje rijden of zomaar uit de stal, zeg ik er toch even wat van hoor!
Er is 1 meisje op stal die helpt paarden binnen/buiten zetten voeren etc. Dus dat weet ik.

Bah heb het wel eens gehad en dacht nou Stella even pakken en lekker buitenritje doen. Kwam ik daar, zag ik een meisje van jaar of 13 ineens met stella in de bak springen. hartstikke blubber gladde bak! Dus ik loop zo naar haar toe en zeg van: Wat ben jij in godsnaam aan het doen!? Kom als de zodebliksem van Stella af! Zij zo geschrokken als de pest komt ze naar mij toe met een banketstaaf verhaal van: ja van L. (eigenaresse van de hele bubs) mocht het. Ik zo van: nee echt niet. Zij weet wanneer ik kom en wat ik ga doen. En op dit moment springen mag niet eens.

Paar maand later word ik opgebeld door L. met de vraag van: Ja ben jij toen en toen op stal geweest. Ik zo van ja. Ben je toen ook in de shetten zadelkamer geweest. Ik weer ja ben met mieke wezen lopen.
Vroeg ze van: heb je Evita's hoofdstel uit elkaar gehaald en frontriem mee genomen? Ik nee echt niet. Weet je het zeker? Ik weer ja!
Ik toen helemaal boos dat ik verdachte was. maar was iedereen van stal.

Bleek dus het meisje te zijn die ook op Stella reed...
Grrrrr!
Meisje reed al op haar "shetlander" toen dat beest nog maar 2 was. Juist heeeel erg goed (A)
Dus meer van dat soort dingen...

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:56

picobello schreef:
Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt....

Of een staartje (van dat meisje) minder }>

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:56

Alle respect dat je zo kalm bent gebleven. Ik weet ook niet wat ik zou doen. Het zou wel een reden zijn om verder te kijken naar een andere plek. Jammer dan, zij weg of paard weg. Goed dat jullie gelijk de pony hebben meegenomen dit keer. Het moet toch niet gekker worden.

Oh, Mear toch! (ik kan dat zo maar begrijpen)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:57

Hoop echt ddat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

Trouwens wat ik niet helemaal kon lezen was of politie in geschakeld is vanwege diefstal?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:59

Wat een drama, heb van de week met afschuw de andere topics doorgelezen.
Maar de staleigenaar is toch ook verantwoordelijk? Hallo, dit paard is van zijn terrein meegenomen door een kind waarvan hij wíst dat het niet deugde! Dit had hij toch kunnen zien aankomen?

Ik snap niet dat hij haar verdedigd heeft, je raakt toch liever zo'n manege ruitertje kwijt dan een pensionklant met 2? paarden!

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 01:03

Wat een nachtmerrie was het geweest als jullie stalgenoot niet zo goed had opgelet!
Voor hetzelfde geld waren ze veel verder weg geweest en je moet toch niet willen nadenken over wat er had kunnen gebeuren....

Mams en Senna, veel sterkte met de afwikkeling van dit verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat er helemaal geeg gevolgen aan zullen zijn....

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 01:09

Jeetje zeg, dit is toch wel heel erg!
Wat een jeugd zeg! ik heb wel eens verhalen gehoord maar dit slaat toch wel alles....

Goed dat jullie zo rustig zijn gebleven en sterte verder! Gelukkig hebben jullie het paard weer terug!
maar ik mag toch hopen dat het vervelende kind gestraft word, zo niet door haar ouders, dat maar een hartig woordje van de politie! dit vind ik echt niet meer kunnen !

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 01:26

Ik las je topic gisteren, maar ik had echt niet verwacht dat het zo een wending zou nemen :oo
Wat een gek kind! Als staleigenaar sla je die toch je erf af?! Getver.
Gelukkig hebben jullie de pony en ik hoop dat jullie snel een nieuw veilig plaatsje vinden.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 01:41

Senna, jij bent een jaar of 11 toch?

Het valt me op dat je zinsbouw wel heel erg volwassen lijkt, ik had niet gedacht dat je zo jong zou zijn aan je schrijfstijl te zien.

Fijn dat de pony terecht is.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 02:29

Volgens mij is dit gewoon een verzonnen verhaal. Er is bij de politiemeldingen van vandaag helemaal niets te vinden over een gestolen pony en na kinderbedtijd reageert TS niet meer.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 02:47

Anoeska27 schreef:
Volgens mij is dit gewoon een verzonnen verhaal. Er is bij de politiemeldingen van vandaag helemaal niets te vinden over een gestolen pony en na kinderbedtijd reageert TS niet meer.

Hier een andere stille meelezer die toch even uit haar mee-leesmodus komt...

Anoeska, wát een lef om zoiets hier te zeggen, bah! :r
Dit speelt al sinds afgelopen augustus, denk je nou écht dat het één of andere kind zo lang het één of andere vage fantasie-verhaal zou blijven ophangen?

Overigens heeft de moeder van het meisje (Senna) in kwestie ook nu een apart account aangemaakt. Ik denk werkelijk niet dat iemand zomaar zoiets verzint. Dat jij dat dan zo nodig moet en wil denken prima, maar die gedachten kun je toch ook prima voor je houden, of niet?
Denk dat zowel moeder als dochter even meer dan genoeg aan hun hoofd hebben (en overigens; niet iedereen zit 24/7 achter Bokt); als zij die pony per direct van stalling hebben gehaald en, zoals ze hebben gezegd, in de achtertuin even tijdelijk in een extra schuurtje parkeren, kán ik mij voorstellen dat je dan wel even bezig bent met de hele afhandeling van dit hele gedoe. Te meer omdat moeders eerst nog in alle ongerustheid vanavond naar stal is vertrokken omdat poown-lief dus meegenomen bleek te zijn...............

@ Senna & moeders; veel sterkte, wát een verhaal. Volg alles al sinds 't hele begin en kan maar niet begrijpen dat er werkelijk dergelijke kinderen bestaan. Mijn hemel, wat moet dáar later wel niet van terechtkomen zeg, van zo'n kind!!!!! Hopelijk maakt pony het goed, en vinden jullie snel een nieuwe stalling.

Gaan jullie de pensionhouder ook nog aanpakken? ook ik ben trouwens wel benieuwd naar de leeftijd van het kind in kwestie....?

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:20

JoyCiej007 schreef:
Anoeska27 schreef:

Hier een andere stille meelezer die toch even uit haar mee-leesmodus komt...

Anoeska, wát een lef om zoiets hier te zeggen, bah! :r
Dit speelt al sinds afgelopen augustus, denk je nou écht dat het één of andere kind zo lang het één of andere vage fantasie-verhaal zou blijven ophangen?

Daarbij komen volgens mij ook niet alle politiemeldingen naar buiten.. Of zat jij toevallig op de meldkamer van het district waar het zich afspeelde?

Ook ik was tot nu een stille meelezer, wat een piep kind! Hopelijk is alles goed met de pony!
Ook ik ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen!

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:26

Ik ook q
Maar waarom denken julliedat dat meisje op bokt zit

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:42

BlizzardBoy schreef:
Ik ook q
Maar waarom denken julliedat dat meisje op bokt zit

omdat na diverse opties, van het "grapje" naar de slacht en per direct van pensionstal verhuizen, paardje ineens weg was

ben heel benieuwt hoe het verhaal afloopt en wat er allemaal is gebeurt en gezegt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:57

Ben erg benieuwd naar een update van ts!

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:05

Jeetje zeg dit slaat toch wel alles. Ik geloof dat ik in zo'n situatie niet voor mezelf zou instaan. Laat staan zo rustig blijven.

Senna en moeder fijn dat de pony heelhuids terug is. Ik hoop dat jullie een veilige stal gaan vinden voor jullie paard en pony. Gaan jullie nu verdere stappen ondernemen tegen dat kind maar ook tegen de stalhouder? Want ook hij heeft in mijn ogen behoorlijke steken laten vallen.