Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lijkt me ook banketstaaf als die wint, als je toch al les hebt van Adelinde, dan is een les van haar niet meer zo speciaal lijkt me zo.
Denk dat ze van elk niveau wel een deelnemer selecteren, maar dat weet ik niet zeker :p 
Maaik schreef:Financieel gezien is het het slimst als je een persoon uitkiest die normaliter niet bij haar lest. In de hoop dat die persoon blijft lessen. Nu maar hopen dat zij er ook zo over denkt.
Ik dacht om 9 uur.. Ik kan dus niet helpen met opzadelen om half 9.. Pletje123 schreef:Maaik schreef:Financieel gezien is het het slimst als je een persoon uitkiest die normaliter niet bij haar lest. In de hoop dat die persoon blijft lessen. Nu maar hopen dat zij er ook zo over denkt.
Weet je wat de lessen kosten? Er zal ook een wachtlijst zijn verwacht ik en ze zit in een heel andere regio. Denk niet dat ze gauw serieuze lesklanten aan de haak slaat hier in Friesland.
maar duur vind ik het wel
Ga samen met Floor heen! En rijd in Groep 4. 9.15. Volgens mij moet corientjuhh dan ook rijden?

het ging super goed! Merkte dat hij vandaag echt veel zin had en graag voor me wilde werken! Heerlijk dier is het toch 
NiNM schreef:Ik moet zeggen dat ik wel schrok van sommige namen
Op de startlijsten, ruiters die gewoon al op hoog niveau hebben gepresteerd.
thea1978 schreef:NiNM schreef:Ik moet zeggen dat ik wel schrok van sommige namen
Op de startlijsten, ruiters die gewoon al op hoog niveau hebben gepresteerd.
Door al die namen heb ik wel veel minder stress want de kans dat ik door ga is daardoor zo klein hahahaha. Vind het dus niet erg dat die namen erop staan.
Maar zonder gekheid volgens mij kijken ze gewoon naar hoe jij als combi bent en of je nou B o Z rijd dat maakt volgens mij niet uit. Als je maar samen bent. Als je begrijpt wat ik bedoel.
corientjuhh schreef:Jij hebt ook een bonte zie ik op je profielfoto?
Als je een zwart bonte met een schimmelvlek door de bak ziet sjeezen (vooral galop) of zich aanstelt
Ja dat ben ik mer dilan xD
beetjw lomperuik soms haha