Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xDebora schreef:Opzich heb ik genoeg gespaard om naar het kamp te gaan en dekjes etc. te kopen! Ik heb namelijk een folderwijk waar je toch best wel wat spaargeld mee kan verdienen.
Mij lijkt het ook heel leuk om bij bokkers op de kamer/in een lesgroepje te zitten! Ontmoet je weer andere mensen (met ponys!) en dat is altijd leuk!
De mensen die waarschijnlijk gaan, op welk niveau (hopen) jullie te zitten als de instructie week is?

xDebora schreef:Opzich heb ik genoeg gespaard om naar het kamp te gaan en dekjes etc. te kopen! Ik heb namelijk een folderwijk waar je toch best wel wat spaargeld mee kan verdienen.
Mij lijkt het ook heel leuk om bij bokkers op de kamer/in een lesgroepje te zitten! Ontmoet je weer andere mensen (met ponys!) en dat is altijd leuk!
De mensen die waarschijnlijk gaan, op welk niveau (hopen) jullie te zitten als de instructie week is?

Ayleen_R schreef:Bij het paardentopic hebben ze een lijst gemaakt en dan met dit er allemaal bij:
Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij ) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Misschien kunnen wij dat ook doen?
Als iederen die info naar mij pb't wil ik t anders ook wel doen