welshgekkie1 schreef:dravergekkie schreef:Ik ga denk ik donderdag middag of avond Jij ook hier jenn! Uiteraard ! Ga je ook naar tentenkamp ?
Ik ga woensdag samen met een vriendin, willen er om 11:00 al zijn.. Wil voor zo'n vrolijke mestboy kijken en verder misschien nog een leuk dekje..
beetje jammer dat ik onverwachts moet werken vrijdag, dus voor mij gaat het feest niet door, misschien dat ik donderdagochtend dan even ga kijken
xXutopiaXx schreef:Hahaha Sera Deze keer ook om 10 uur voor de deur liggen dus, eerste dag! Gingen wij dat weer doen?
calice schreef:Ik ben ook weer van de partij! Twijfel alleen of ik Jesse mee zal nemen of niet .ik hoop voor je dat je aan shoppen toe komt met al die fans van Jesse
Haha Luf_Midnight . Hij vind paarden nogsteeds wel heel leuk . en dan kan hij meteen wat voor zijn 1e verjaardag uitzoeken!
calice schreef:xXutopiaXx schreef:Hahaha Sera Deze keer ook om 10 uur voor de deur liggen dus, eerste dag! Gingen wij dat weer doen? Hahaha als ze de ES dekjes nog in de aanbieding gooien wel Wat jij?! Haha!
Wij komen ook met z'n tweeën vanuit België! Ben benieuwd naar welke kleuren Ankypads ze in de aanbieding hebben.Hebben ze (binnen) ook Eskadron liggen?
Dan ben ik erg benieuwd welke ES dekjes ze in de aanbieding gooien, en wat het ongeveer kost... stiekem wil ik de bicolor mint/teak nog...
Bicolor hebben ze sowieso niet, het zijn dan enkel stripe inns en multi stripes, oude kleuren.Hahaha is goed hoor Natas .Ohhh weet iemand of de hypo kindercapjes heeft?
Is er iemand die een wit Anky dekje full dressuur voor mij wilt kopen?Wil hem graag op komen halen, woon in Almere (Flevoland). Opsturen kan uiteraard ook.
welshgekkie1 schreef:Als je eind woensdagmiddag gaat.Zou er dan al veel weg zijn? Vorig jaar vond ik van wel, ze vullen veel de volgende dagen pas weer bij volgens mij..
Astor schreef:Is er iemand die een wit Anky dekje full dressuur voor mij wilt kopen?Wil hem graag op komen halen, woon in Almere (Flevoland). Opsturen kan uiteraard ook.Ik wil wel, maar woon in Zeeland haha.. Dus wacht eerst maar oo een ander...