Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinda_Dipje schreef:Lagune is zaterdag zo'n 3,5 cm lager op zijn hielen gezet. Gisteren liep hij wat gevoelig maar de afrolling was overduidelijk al een stuk beter.
Na een prive-berichtje van onze trouw meelezers kregen we de opdracht "Maak van Lagune een kinderpony". Mijn zoontje van 3 kreeg ik zo gek dat hij zich gewillig als heuze ridder op zijn paard "Kagoen" wilde opofferen. Zadeltje erop, kind erop gehesen en een halfuur rondjes gestapt op het erf. Steeds als zoonlief zijn evenwicht dreigde te verliezen ging Lagune direct stil staan of hupste hij zijn dappere berijder weer even recht in het zadelLief ding...
Ons bewijs:
[ Afbeelding ]
En met zijn nieuwe hoofdstelletje, zal deze week een duidelijkere foto maken. Bling bling lak
[ Afbeelding ]
aerdenhout1 schreef:Wat heeft dat paard al een andere uitstraling als in het begin! Ik word hier zo blij van!
Wat fijn dat er nog mensen zijn die ECHT hart hebben voor een dier!
Wat heeft dit paard een geluk gehad met een baas die het niet laat afweten als ze hoort dat het mis gaat nadat hij is verkocht!
Duizend petjes af TS!!!!!![]()
![]()
Royaltjuh schreef:aerdenhout1 schreef:Wat heeft dat paard al een andere uitstraling als in het begin! Ik word hier zo blij van!
Wat fijn dat er nog mensen zijn die ECHT hart hebben voor een dier!
Wat heeft dit paard een geluk gehad met een baas die het niet laat afweten als ze hoort dat het mis gaat nadat hij is verkocht!
Duizend petjes af TS!!!!!![]()
![]()
Tsja wat kan je hier nou nog aan toevoegen!
Super verhaal om te lezen TS, echt respect!