Hahaha. I'll keep that in mind. Gaan jullie direct om 10uur (ik neem aan dat het dan opent)? Of wanneer is de drukte nog oké?
Ik zou gaan voor een tweetal rijbroeken, een tweetal paar handschoenen, ankydekjes (hangt ook deels van de kleuren af, but momma needs a white one!) en als er een leuke actie is zoals vorig jaar in Oostmalle (bij aankoop van ES kreeg je een ES artikel er gratis bij) een paar ES spulletjes.
Nee, wij gaan 's middags, ik heb 's ochtends nog een tentamen, dus we vertrekken aan het begin van de middag, zijn we rond een uur of 2 daar. Dan is de ergste drukte voorbij!
Anky's hadden ze vorig jaar in overvloed, wit geloof ik ook, dus dat komt wel goed, rijbroeken heb ik niet echt naar gekeken, daar verzuip ik in, dus ik ga voornamelijk voor de dekjes, peesbescherming en dekens.
ShauniBef
Geplaatst: 02-04-12 13:44
Upendo heeft een Tentamen om 9 uur.. Dacht dat wij rond 11en die kant op gaan
Wij gaan direct om 10 uur . Hoop stiekem dat ik weer via de uitgang naar binnen mag , hou het vrees ik niet vol om met de drukte mee naar binnen te schuifelen .
Had eigenlijk niks nodig maar nu toch een lijstje , anti klit, foene griek, vitamine spuiten, dekenrekje en heel misschien een regendeken (deken met fleece gaat schuiven op recent geschoren paard )
upendo
Geplaatst: 02-04-12 13:47
ShauniBef schreef:
WAT?! Gaan we zo laat ?!
We zitten 2 uur in de trein swa! En voor jij klaar bent met kaartjes kopen en mentale voorbereiding....
upendo
Geplaatst: 02-04-12 15:19
Iemand enig idee trouwens of er op tentenkamp ook bontjes te koop zijn?
Die hadden ze voorgaande keren wel afgeprijsd liggen.
mag
Geplaatst: 02-04-12 15:21
Zijn echt alleen de artikelen uit de folder in de aanbieding of ook een hoop andere dingen? Als het echt alleen de artikelen uit de folder zijn ga ik nl niet
Ik hoop alleen dat ze van de ES pads de delft en/of de navy/ice nog hebben liggen. De rest heb ik compleet Dan moet ik maar beginnen met HV polo verzamelen.. Hihihi
het is wel jammer dat ze de dralons nooit de uitverkoop in gooien
Hebben ze er Eskadron? Omdat je spreekt van dralons. Zouden ze er de vorige collecties Anky hebben? (wil die knalgele en petrol van de vorige colli ook wel )
Even een wishlist: -2 of 3 ANKY's -2 rijbroeken (aanraders? Sowieso onder de €75 voor een broek, ik verslijt ze te snel...) -2 paar handschoenen -allround beenbescherming -frontriem (bling) -Eskadron als ze eskadron hebben -jas of polo als ze mooie goedkope aanbiedingen hebben -die freaking tas van Kingsland