Wat fijn om te horen dat de verwondingen wonder boven wonder nog meevallen en geen vitale delen hebben geraakt. Heel veel sterkte met het herstel van je merrie en fijn om te horen dat er toch geen aanrijding plaats heeft gevonden. Ook fijn dat de hengstenhouder haar opgevangen heeft.
Hopenlijk zien we gauw wat foto's van haar als ze opgeknapt is.
Ik weet niet wat jullie nu voor behandelplan hebben, maar wil je toch als tip nog even geven mesitran of vetramil te smeren op de wonden. Dit helpt de genezing en voorkomt litteken weefsel(afhankelijk van wat de dierenarts gezegd heeft natuurlijk) ook hier op bokt een heel topic over geweest van een paard met grote wond(zoek even op: grote wond geneest dankzij mesitran) binnen anderhalve maand was de wond gehalveerd.
Rhys schreef:Lieve bokkers, ik vergat het helemaal in het vorige berichtje: heel erg bedankt voor jullie medeleven, steun en aanbiedingen voor hulp.
Ik denk dat op dit moment niemand je dat kwalijk neemt, je hebt immers wel even andere dingen aan je hoofd.
Heb je eigenlijk al enig idee waarom ze uitgebroken waren? Geschrokken ofzo?
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 30-11-11 15:22, in het totaal 2 keer bewerkt