d0nnaa_dan schreef:Ik 19 en ga voor de oudjes hahaha. Tot 20 zijn d'r een hoop van 14 t/m 18 denk ik. Geeft niets, maar ik ga voor een meer gevarieerd gezelschap!
Klopt helemaal, 14 nog niet echt maar wel 15 tm 18
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ingeltje schreef:Pieteritus1 schreef:Gelukkig dat er ook nog jonkies zijn die onze rolstoelen willen duwen!
Je moet maar denken dat wij oudjes een hoop mee hebben gemaakt en daar weer leuke kampvuurverhalen over kunnen vertellen.
ik verheug me er nu al op![]()

Faya__ schreef:Ruilen kan gewoon onderling dan.
Die buitenrit is met z'n 10'en ongeveer, afhankelijk van hoeveel er niet meegaan.

Lioony schreef:Faya__ schreef:Ruilen kan gewoon onderling dan.
Die buitenrit is met z'n 10'en ongeveer, afhankelijk van hoeveel er niet meegaan.
Ja dat vind ik dus al aardig veel, heb tegen die tijd toch nog nauwelijks buitenrij ervaring met 'm en ik denk dat 't dan echt een ongeleid projectiel wordt... :D
@ Annexin
Hier 1! Met een vriendin mee.
Faya__ schreef:Die van ons niet, al zat er wel iemand de hele tijd te bumperkleven bij mij en ik vertrouwde dat paard echt voor geen cent. En ze gingen met zn allen zon heuvel op galoperen, nou mooi dat ik vooruit ben gegaan in draf, ik wil dát dus echt niet meemaken, helemaal niet als achterste.
Roxxxhorses schreef:Ik kom ook effe binenvallen![]()
De M/Z dressuurweek (ben dan btw 16; maakt da verschil?); wanneer is die? Hoeveel kost het? Hoevaak krijg je (dressuur?)les? Wat moet je niveau minimaal zijn (M1/M1 startgerechtigd/vanaf bepaalde datum.....)
ik hoop dat ik paps en mams over kan halen om me te sponsoren.....
Lioony schreef:Faya__ schreef:Ruilen kan gewoon onderling dan.
Ja dat vind ik dus al aardig veel, heb tegen die tijd toch nog nauwelijks buitenrij ervaring met 'm en ik denk dat 't dan echt een ongeleid projectiel wordt...
@ Annexin
Hier 1! Met een vriendin mee.