Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Brittol schreef:Ik heb trouwens even een vraagje die niet echt over zuidlaardermarkt gaat, maar misschien wel mee te maken heeft.
Heeft iemand nog meer geen verbinding? Ik heb vodafone en ik kan niet bellen. Tenminste, niet naar mobiel nummers. Kan wel gewoon naar mijn huisnummer bellen en kan wel sms'en, maar dus niet bellen.
Nu vroeg ik me af of meer mensen dat hebben, dan kan het namelijk aan de markt of een of andere mast zijn die voor storing zorgt. Zo niet, dan ligt het aan mij en moet ik er even achteraan gaan
trekpaardluf schreef:Ik vond het erg leuk en ik heb verder ook geen schokkende dingen gezien![]()
heb een sjaal gekocht, zon ronde, die aan elkaar vast zit.. thermoleggings en paardrijsokken..
Ik vond het erg gezellig
welke kleur heb jij een vriendin van mij heeft hem in het bruin en ik in het wit maar heb er spijt van dat ik niet nog een zwarte heb gekocht

KirstenChes schreef:trekpaardluf schreef:Ik vond het erg leuk en ik heb verder ook geen schokkende dingen gezien![]()
heb een sjaal gekocht, zon ronde, die aan elkaar vast zit.. thermoleggings en paardrijsokken..
Ik vond het erg gezellig
ik heb ook zo'n sjaal gekocht!welke kleur heb jij een vriendin van mij heeft hem in het bruin en ik in het wit maar heb er spijt van dat ik niet nog een zwarte heb gekocht
waarom heb je er spijt van dat je een witte gekocht hebt? en waarom heb je een witte gekocht? appiesjappie schreef:ik ben net terug. pff wat een rot weer helemaal koud en verregendmaar niet gevonden. De paarden waar wij stonden te kijken vroegen ze veel te veel voor of de paarden stonden te hoesten of ze waren heel schrikkerig of trapten of hun baasje was giga opdringerig of stonk naar drank. Er was 1 man met 3 merrie veulens. Hij begon meteen dat er goed papier bij zat en ik kon ze wel alle 3 kopen. Terwijl ik bij 1 merrie stond te kijken. Hij bleef maar drammen wat bied je voor alle 3? ik meteen ik hoef er geen 3. Ik ben er maar 1 nodig. Nou voor de 2 merries dan mag je ze zelf uitzoeken. Ik koop er sowieso maar 1. Ja maar het zijn hardstikke mooie merries suer goed papier van 1ne hengst stuurboord ofzo. Ik ben sowieso niet zo van de papieren en mn pa meteen maakt mij niet uit of hij nou vna bakboord of stuurboord is hahaha. Ja bakboord is ook een hengst zegt hij meteen. pfffff. Hij was veel te opdringerig en ik vertrouwde het niet en heb de merrie uiteindelijk niet gekocht. Vond het wel heel jammer ze was super lief voor een veulen.Verder was het veel shetjes en dan moet ik eerst onze bedrading aanpassen in het weiland. Maar mijn pa wil ook geen shetlanders, verder waren er veel tinkers, friese paarden en belgen. en er waren ook giga veel hengstjes. Tjah dat word een beetje lastig met een merrie. Ik denk dat ik al iets te laat was voor een leuke pony. Maar goed maar ben weer geweest.
appiesjappie schreef:ik ben net terug. pff wat een rot weer helemaal koud en verregendmaar niet gevonden. De paarden waar wij stonden te kijken vroegen ze veel te veel voor of de paarden stonden te hoesten of ze waren heel schrikkerig of trapten of hun baasje was giga opdringerig of stonk naar drank. Er was 1 man met 3 merrie veulens. Hij begon meteen dat er goed papier bij zat en ik kon ze wel alle 3 kopen. Terwijl ik bij 1 merrie stond te kijken. Hij bleef maar drammen wat bied je voor alle 3? ik meteen ik hoef er geen 3. Ik ben er maar 1 nodig. Nou voor de 2 merries dan mag je ze zelf uitzoeken. Ik koop er sowieso maar 1. Ja maar het zijn hardstikke mooie merries suer goed papier van 1ne hengst stuurboord ofzo. Ik ben sowieso niet zo van de papieren en mn pa meteen maakt mij niet uit of hij nou vna bakboord of stuurboord is hahaha. Ja bakboord is ook een hengst zegt hij meteen. pfffff. Hij was veel te opdringerig en ik vertrouwde het niet en heb de merrie uiteindelijk niet gekocht. Vond het wel heel jammer ze was super lief voor een veulen.Verder was het veel shetjes en dan moet ik eerst onze bedrading aanpassen in het weiland. Maar mijn pa wil ook geen shetlanders, verder waren er veel tinkers, friese paarden en belgen. en er waren ook giga veel hengstjes. Tjah dat word een beetje lastig met een merrie. Ik denk dat ik al iets te laat was voor een leuke pony. Maar goed maar ben weer geweest.
NienSCHaap schreef:appiesjappie schreef:ik ben net terug. pff wat een rot weer helemaal koud en verregendmaar niet gevonden. De paarden waar wij stonden te kijken vroegen ze veel te veel voor of de paarden stonden te hoesten of ze waren heel schrikkerig of trapten of hun baasje was giga opdringerig of stonk naar drank. Er was 1 man met 3 merrie veulens. Hij begon meteen dat er goed papier bij zat en ik kon ze wel alle 3 kopen. Terwijl ik bij 1 merrie stond te kijken. Hij bleef maar drammen wat bied je voor alle 3? ik meteen ik hoef er geen 3. Ik ben er maar 1 nodig. Nou voor de 2 merries dan mag je ze zelf uitzoeken. Ik koop er sowieso maar 1. Ja maar het zijn hardstikke mooie merries suer goed papier van 1ne hengst stuurboord ofzo. Ik ben sowieso niet zo van de papieren en mn pa meteen maakt mij niet uit of hij nou vna bakboord of stuurboord is hahaha. Ja bakboord is ook een hengst zegt hij meteen. pfffff. Hij was veel te opdringerig en ik vertrouwde het niet en heb de merrie uiteindelijk niet gekocht. Vond het wel heel jammer ze was super lief voor een veulen.Verder was het veel shetjes en dan moet ik eerst onze bedrading aanpassen in het weiland. Maar mijn pa wil ook geen shetlanders, verder waren er veel tinkers, friese paarden en belgen. en er waren ook giga veel hengstjes. Tjah dat word een beetje lastig met een merrie. Ik denk dat ik al iets te laat was voor een leuke pony. Maar goed maar ben weer geweest.
Weet je niet toevallig wie dat was?
Jammer dat ik nu in denemarken zit maar was graag gegaan.
Ben nog steeds opzoek naar het ultieme 2 of 4 span ponys hihi.
Niet dat ik die daar eigenlijk zal kopen maar kijken mag.
In 2009 was het ook zo enorm koud toen heb ik daar nog een mega warm dik vest gekocht.
Maar regen nee dan is er bij mij ook de pret snel af.
Volgend jaar ga ik zeker!