Heel veel sterkte met Muffin, hoe is het nou met hem?
BaileyMix
Geplaatst: 20-08-11 16:16
Lees al een hele tijd mee en jeetje wat schrik ik van dit nieuws! Ik zit hier echt te duimen dat die lieve kleine vent het haalt, hij verdient gewoon echt nog een lang, leuk leventje... Heel veel sterkte, zet hem op meid en natuurlijk ook voor Muffin; Hou vol!
Sjors
Geplaatst: 20-08-11 16:23
dat is erg, het ging zo goed. sterkte zeg wat betekend stipje?
Jeetje gaby, nogmaals sterkte, en geef muffin maar een dikke knuffel van mij!!!!!!!
Maukje
Geplaatst: 20-08-11 19:49
Woo ik heb even alles in een keer beetje overgelezen, en ik vind het echt super wat jullie hebben gedaan, maar dat laatste nieuws is dan wel heel erg! Heel veel sterkte!
Annelien92
Geplaatst: 20-08-11 20:58
Wat goed dat jullie heb van de markt geplukt hebben, ik ga nooit naar paardenmarkten, zou die hele markt mee naar huis nemen.
Woonplaats: Bosjesland, in de dozevilla, aan de koekiemonsterstraat met iloon, annie enn juudje <3
Geplaatst: 20-08-11 21:57
Sjors493 schreef:
dat is erg, het ging zo goed. sterkte zeg wat betekend stipje?
Je hebt pb.
EarthFocus
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-11 00:11
Pff.. heel gedoe vandaag. Zijn overlevingskansen zijn wel hoog, want hij eet en drinkt gewoon.
Hij heeft sondevoeding gehad vandaag en een aantal prikken gehad om zijn maagje tot rust te laten komen.
Sorry dat ik het zeg, maar alsjeblieft, diegene op de vorige pagina, ga niet lopen zeiken dat ik hem beter kan laten hemelen, want als er iemand is die zijn dier niet in leven wil houden als die echt lijdt ben ik het wel. En dat we hem omhoog moesten heisen was omdat die heel erg aan het uitdrogen is, maar we geven hem met spuit vocht bij. Jij laat toch ook niet meteen je paard afmaken als die een kwaal heeft??
En het komt door de vorige eigenaar, hij heeft door de wormen een ontzettende gasbuik en zijn darmwand is kapot, maar dat kan nog wel aansterken, omdat Muffie nog zo jong is.
We hopen dat alles goed uit gaat pakken. En als die morgen zijn medicijnen niet wil innemen via spuit, komt de dierenarts het weer via sonde inbrengen.. Dat 5/6 dagen achter elkaar en dan is zijn kuur klaar.
Ik blijf duimen voor m'n kleine ventje!!
Wil toch liever niet meer horen dat ik hem beter kan laten afmaken, want daar kan ik echt boos om worden
Als hij nog wel eet en drinkt waarom moet hij dan sondevoeding?
Anoniem
Geplaatst: 21-08-11 00:19
Och arme kleine, wat goed dat je hem hebt meegenomen. Hopen dat hij snel weer opknapt, is ook niet niks om op die leeftijd al zo verwaarloosd te zijn geweest. En nu begint alles in eens weer te werken en kan er irritatie ontstaan. Hopen dat zijn darmwand weer gaat herstellen. Ze kunnen klein zijn maar ze zijn echt heel sterk Succes met Muffin ik blijf ook even volgn hoe het hem vergaat.
Luclu
Woonplaats: Bosjesland, in de dozevilla, aan de koekiemonsterstraat met iloon, annie enn juudje <3
@ yvonne: Via die sonde krijgt hij volgens mij zijn medicijnen, omdat hij die anders niet eet. Dat is tenminste wat ik uit het verhaal opmaak! Sterkte ermee, ik duim er echt voor dat het goed komt
Wat zonde dat dat kleine ding zo ziek is. Beterschap met hem.
Ander vraagje. [ITP] Vive la vie (BWP) onze toekomstige aanwinst en Alwin. De merrie in dat topic, gaat ze nog verhuizen en ga je daar nog wat mee doen? Ze zou toch bij Alwin in de buurt komen te staan? Ze staat daar zo eenzaam... vind dat zo'n sneu gezicht.