Mijn hemel wat een verhaal zeg! En die foto's dat is gewoon niet voor te stellen zo'n lap vlees. Heel veel sterkte met Fifi en dan het herstel maar goed mag verlopen!
heftig verhaal en nu maar hopen dat je de kosten kan verhalen op de verzekering van de eigenaar van de losgebroken paarden want dat zal niet gemakkelijk gaan.
heel veel sucses gewenst met fifi
VanHuisUit
Geplaatst: 28-04-11 23:51
Dat ziet er goed uit Nouvel en Fief staat er fief bij. Het moet toch van binnenuit langzaam genezen en ook al zou er een fiks litteken komen dan wil dat niet zeggen dat dat geen druk zou kunnen hebben van singels e.d. En een mensingel heeft zowiezo minder druk. Wat ongelooflijk fijn dat de koorts is gezakt en ze van de AB afkan. Denk dat dat toch te maken heeft met het feit dat ze het verband eraf hebben gehaald. Zo in de open lucht is toch veel beter voor zo'n wond. Tja en dat wasrekje, dat is nu eenmaal niet anders
Wat naar voor jou dat je in je prive ook nog zware zaken hebt. Zag wel dat het met Ferro heel goed gaat, wat wordt hij al groot en wat schattig dat hij nog steeds zo dicht bij dat vosje loopt. Fijn dat dat mannetje het zo naar zijn zin heeft.
Je hebt nu hopenlijk vakantie zodat je zelf ook even kunt bijtanken. Denk dat de grootste stress bij Fief er nu langzamerhand een beetje af kan. Wat hebben jullie veel doorgemaakt. Zorg goed voor jezelf, dan kun je ook goed voor Fief zorgen. Sterkte voor jou en je man/vriend, groetjes van ons.
Sterkte Ellis, ook met de privézaken. Wij zitten niet te ver van Utrecht vandaan en ik heb een vrij rustige week (Albert gaat alleen naar Spanje). Als ik een keer wat kan doen of alleen maar even een bezoekke aan Fifi moet brengen, kan je me altijd even mailen of bellen.
b485
Geplaatst: 29-04-11 08:46
Nouvel, Fifi ziet er inderdaad al levendiger uit. Das best wel een teken dat ze zich beter voelt. We blijven voor je duimen en ik hoop dat het probleem op privé gebied ook snel weggaat zodat je weer alle aandacht op Fifi kan doen.
Ellis nogmaals heel veel sterkte.. Ze ziet er wel weer vrij oplettend maar toch relaxt uit, vind de wond er zo best nog netjes uitzien ook.. De rillingen lopen me weer op m'n rug als ik aan die eerdere foto's denk :'( wel fijn om te horen dat ze denken dat er toch een erg grote genezingskans is, ik blijf iig hard voor jullie meeduimen.
jeetje was een vreselijk ongeluk! Gelukkig gaat het beter en wat zul je geschokken zijn!! Heel veel strekte en ik duim met je mee!
zasread
Geplaatst: 29-04-11 09:56
De wond op haar been hersteld al mooi zo te zien. En super om te lezen dat het weer beter met haar gaat en die 90% kans op volledig herstel is toch ook wel heel prettig om te horen lijkt mij. Dappere merrie!
Biancacoo
Geplaatst: 29-04-11 10:22
Zo, ze ziet er goed uit !! fijn dat je ons op de hoogte houd !! Nouvel, petje af voor jou, hoe je ermee omgaat. Superknap
Net je hele topic doorgelezen. Wat een verhaal! Ik geniet altijd van de foto's die ik hier op bokt voorbij zie komen van jouw paarden. Ik zal voor jullie blijven duimen en hoop snel weer mooie foto's van jullie voorbij te zien komen in een ander topic.
Ninaka
Geplaatst: 29-04-11 12:18
Gelukkig dat ze aan de beterende hand is. Vind haar op de foto's ook een stuk levendiger ogen, duidelijke stijgende lijn. Goed dat de temp gezakt is en ze van de AB af kan, wel weer jammer dat de wond verder open is gaan staan. Maar ondanks dat toch een stijgende lijn en hopelijk kan straks de Mesitran of wat anders voor een betere genezing zorgen.
Fijn te lezen dat het weer beter met Fifi gaat Ellis. Het zal allemaal nog wel even gaan duren, maar wat is ze een vechtertje! En dat geld ook voor jullie
Dappere Fief en moedige Nouvel. Samen komen jullie er wel. We duimen gewoon verder en hopen dat ze volgende week weer naar huis mag.
Lara_Silver
Geplaatst: 29-04-11 12:46
Wat heftig zeg, echt een nachtmerrie! Hopelijk gaat ze zo goed door met genezen! Heel veel beterschap voor je prachtige merrie.
JoyceLa
Geplaatst: 29-04-11 12:57
Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Echt bizar! Fijn dt het wat beter met haar gaat, dit is iedereens nachtmerrie! Gelukkig is ze in goede handen in Utrecht. Mijn jaariling is daar vorige maand geopereerd en ook super goed verzorgd. Ben ook echt tevreden met die kliniek! Sterkte nog en hopen dat ze snel naar huis mag! En niet meer tegen palen springt
Mesitran is inderdaad top spul! Ik hoor er ook erg veel goede verhalen over, dus ik hoop dat het voor jouw merrie ook wat kan doen!
Eefiepeefie
Geplaatst: 29-04-11 15:10
Hi Ellis! Ik ben op de faculteit geweest in Utrecht en heb ook Refilona bezocht. Ze stond om de hoek bij voortplanting dus toen de arts haar stalnummer had opgezocht kon ik haar zo vinden. Ze wilde me eerst even onderzoeken maar toen ze door had dat ik appel, brood en wat muesli bij me had at ze bijna mn handen erbij op. Toen ik nog wat ging pakken volgde ze gezellig naar de deur. Wat een lieve merrie heb je zeg en wat een prachtige lange manen(vlechten). Mijn vader heeft 3 fototjes gemaakt met zn iphone, niet fantastisch gelukt maar leek me wel leuk voor jou. Ik heb nog even lekker met haar geknuffeld en ik geloof dat ze dat wel erg kon waarderen. Aanstaande woensdag gaan we weer (onze merrie is hengstig gespoten vandaag) en als ze er dan nog staat zal ik haar als je dat leuk vindt weer even wat lekkers brengen, echt een heel lief paard en wat ontzettend zonde dat haar dit is overkomen! Verbazingwekkend hoe vrolijk ze was onder deze omstandigheden. Hier had ze door waar het eten vandaag kwam Groetjes, Eva
Op die tweede foto lijkt het trouwens net alsof ik met mn handen aan het zwaaien ben maar er kwam erg veel sap uit die appel en mn hele handen zaten onder
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-11 15:13
He wat ontzettend lief van je! (ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen als ik het lees en je foto's zie...)
onwijs bedankt, fijn dat ze weer even aandacht heeft gehad om de dag te doorbreken!
Anoniem
Geplaatst: 29-04-11 15:14
Wat ontzettend lief van je..
Edit; tegelijk..
rocymax
Geplaatst: 29-04-11 15:19
Eva wat een lief gebaar, en wat een ontroerende fotos. Zo te zien gaat het steeds weer een beetje de goede kant op