CHIO Aken 2011 (live links in openingspost)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

l0esjj

Re: CHIO Aken 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:09

13.15 begint het weer

SaskiaKur

Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!

MiniMouse

Jethafa schreef:
Weet iemand hoe laat het weer begint? Ik hoorde iets van 1 uur?

Is al meerdere keren vermeld :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:10

MiniBoots schreef:
Ik heb zin in Edward en M.A.R. (de proeven dan he :D )
Ik hoop zo dat M.A.R onder Edward eindigd ~~}>

Denk het niet om eerlijk te zijn := Maar we zien wel :) Er zijn meer deelnemers dan alleen Edward en Matthias.

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:10

Tot straks!! Ik ga mijn paarden zwemles geven :P

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:11

Wow het stormt hier ofzo :wow:

mylittlejoy

SaskiaKur schreef:
Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!

Maar dan mogen we toch wel hopen dat Edward gewoon de sterren van de hemel rijdt? Ik hoor niemand zeggen dat ze hopen dat Totilas achterstevoren door de ring gaat. We willen gewoon dat Edward het beter doet. :D

MelanieB

SaskiaKur schreef:

Is zo, maar dat kleine duiveltje links boven me hoofd zou het wel heeeel graag willen ~~}>
Eigenlijks hoop ik gewoon dat de jury's fair jureren. En niet omdat het totilas is.

marloes1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:12

ben er niet als MAR en Edward moeten rijden |(

ben ook wel heel benieuwd, maar maakt mij niet zoveel uit wie beter is... stiekem natuurlijk altijd voor nederland... go edward... :o

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:13

Ik hoop gewoon dat Edward beter rijd meer niet, is ook niet meer als normaal toch?
Dat we dat willen...

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:13

MelanieB schreef:
SaskiaKur schreef:

Is zo, maar dat kleine duiveltje links boven me hoofd zou het wel heeeel graag willen ~~}>
Eigenlijks hoop ik gewoon dat de jury's fair jureren. En niet omdat het totilas is.

JUIST :D

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:15

mylittlejoy schreef:
SaskiaKur schreef:

Maar dan mogen we toch wel hopen dat Edward gewoon de sterren van de hemel rijdt? Ik hoor niemand zeggen dat ze hopen dat Totilas achterstevoren door de ring gaat. We willen gewoon dat Edward het beter doet. :D

In de paardensport mag je niet willen dat je eigen land wint, snap je dat nu nog niet?
In het voetbal mogen we winnen door andere mensen onderuit te schoppen, in elke andere sport moeten nederlanders winnen, maar niet in de paardensport. Daar wint alleen de beste (GO EDWARD)

me88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:18

Ik was gisteren in aachen en toen heb ik een glimp van Totilas opgevangen achter de hekken was hij aan het trainen. Maar het is niet meer de totilas die we gewend zijn. Alles moet bij mar meer bevestigd worden. Ik ben benieuwd wat hij in de proef gaat laten zien.

CharlotteMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:19

Ik vind het wel raar, er staat een short break nu in het beeldscherm.
Ben ik de enige of is een pauze van een uur niet echt kort...? :Z

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:34

Ik hoop dat ze allebei goed rijden, we genieten toch van de sport? Hoe beter ze allemaal rijden des te spannender de competitie vind ik, laten we hopen dat ze allemaal met het mes tussen de tanden rijden. En tuurlijk hoop ik ook dat NL de landenwedstrijd wint.
(trouwens ik heb niets met voetbal en sta ook niet "hup holland hup" te schreeuwen hoor :Y) )
Laatst bijgewerkt door l0esjj op 14-07-11 12:35, in het totaal 2 keer bewerkt

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:35

MelanieB schreef:
SaskiaKur schreef:

ooow wat zou dat heerlijk zijn als dat gebeurde! ~~}>
Gna gna gna :P

We zien het wel, ik ga ze in ieder geval wel volgen, wil ook wel heel erg graag Steffen Peters en Ravel zien, ben heel nieuwsgierig!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:37

ik hoop trouwens ook heel erg dat het weer een beetje goed blijft daarzo in duitsland, als het allemaal gaat stormen enzo is dat nou niet echt de perfecte situatie voor sister..

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:38

MelanieB schreef:
SaskiaKur schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:39

HorseTimeXL schreef:
ik hoop trouwens ook heel erg dat het weer een beetje goed blijft daarzo in duitsland, als het allemaal gaat stormen enzo is dat nou niet echt de perfecte situatie voor sister..

En Parzival.

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:40

Nou vooralsnog zit alle ellende in west Nederland..
Oke en zuid oost NL en heel Belgie.
Maar Duitsland ziet er nog 'schoon' uit
Laatst bijgewerkt door winnietje3 op 14-07-11 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:40

Ik denk dat Totilas wel hoge punten gaat scoren, maar die scores die hij bij de nationale haalde denk ik toch niet....Hoop niet dat Edward extra gespannen is voor de confrontatie met Totilas...die spanning kan hij met Sisther niet gebruiken. En eerlijk is eerlijk denk niet dat hij van Toot kan winnen. Maar blijf natuurlijk wel hopen!!
Tango en HP zijn goed, maar mi nog niet de topcombinatie....ben meer voor Vivaldi of Johnson.
Laatst bijgewerkt door manubres op 14-07-11 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:41

HorseTimeXL schreef:

Hier is het weer echt verschrikkelijk nu! Echt zo'n stortbuien!
Gisteren zag je ook bij het springen in Aken dat er enorm veel regen was, ruiters in regenjassen, paarden die glijden.. Echt jammer zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:42

winnietje3 schreef:
Nou vooralsnog zit alle ellende in west Nederland..
Oke en zuid oost NL en heel Belgie.
Maar Duitsland ziet er nog 'schoon' uit

En zuidwest NL. :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:44

Nou hier in't midden van NL word je ook niet bepaald blij hoor, bomen waaien zó onwijs hard. :+

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:46

Jammer dat we geen verregende smilie hebben. Maarja, Welkom in Nederland mensen. Waar de zomer in Mei/Juni is en de herfst in Juli/Augustus/September. De winter begint eind oktober/November en die wisselt zich zo nu en dan af met de herfst tot en met eind maart dan kan je hopen op een beetje voorjaar!