Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaskiaKur schreef:Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!
SaskiaKur schreef:Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!
MelanieB schreef:SaskiaKur schreef:Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!
Is zo, maar dat kleine duiveltje links boven me hoofd zou het wel heeeel graag willen
Eigenlijks hoop ik gewoon dat de jury's fair jureren. En niet omdat het totilas is.
mylittlejoy schreef:SaskiaKur schreef:Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!
Maar dan mogen we toch wel hopen dat Edward gewoon de sterren van de hemel rijdt? Ik hoor niemand zeggen dat ze hopen dat Totilas achterstevoren door de ring gaat. We willen gewoon dat Edward het beter doet.
MelanieB schreef:SaskiaKur schreef:Nou jongens dat vind ik wel een beetje raar hoor... Als Mathias gewoon een betere proef rijd dan Edward dan is dat zo. Is wel zuur maar de situatie is nu eenmaal zo!
Is zo, maar dat kleine duiveltje links boven me hoofd zou het wel heeeel graag willen
Eigenlijks hoop ik gewoon dat de jury's fair jureren. En niet omdat het totilas is.
HorseTimeXL schreef:ik hoop trouwens ook heel erg dat het weer een beetje goed blijft daarzo in duitsland, als het allemaal gaat stormen enzo is dat nou niet echt de perfecte situatie voor sister..