Tijger2 schreef:yinnar: je moet zelf goed denken!
Het zou fijn zijn als je me daarbij hielp want ik weet echt niet waar je op doelt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabiertje* schreef:Iedereen gaat anders om met hun paard. Als zij besluiten om hun sportpaard apart buiten te zetten, is dat wel hun keuze.
chanel1985 schreef:Tijger2: als je iets te zeggen hebt, zeg het dan gewoon en spreek niet in raadsels. Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, als dit klopt zegt dit meer over u dan over mij en heb ik geen respect voor u. Dus maak u duidelijk of reageer gewoon niet.
chanel1985 schreef:Tijger2: als je iets te zeggen hebt, zeg het dan gewoon en spreek niet in raadsels. Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, als dit klopt zegt dit meer over u dan over mij en heb ik geen respect voor u. Dus maak u duidelijk of reageer gewoon niet.
Utrolig schreef:Anthea schreef:'Pacha heeft geen pijn gehad'? Serieus? Het ziet er nou niet echt fijn uit
bij 3e graads verbrandingen verbranden ook de zenuwuiteinden, dus voel je geen pijn.
Wat een doorzettingsvermogen hebben de eigenaren!! Ik weet niet of ik dat had aangekund...ondanks mijn veterinaire opleiding...
chanel1985 schreef:Arabiertje*: "En zoals ik al zei, zijn er heel veel dierenartsen die ook paarden inslapen voor een hoefzweer. Of bijvoorbeeld een rug probleem zoals mijn arabier.."
Die "veel" stoort mij, precies of veel dierenartsen zouden dit doen, overdrijven is ook een kunst.
En dat ze niet samen mogen staan omdat het "sportpaarden" zijn, wel ik als "amateur"heeft een "recreatieknol" met ijzers maar wel vriendjes op de wei.
carolalisa schreef:zitake dat is dus ook een punt, als het niet zou mogen vanwege die wonden. het gaat mij erom (als je mijn lange post op pagina 10 had gelezen had je dat ook al begrepen) dat dit paard naar mijn idee de afgelopen maanden geen paardwaardig bestaan heeft gehad.