Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:20

Tijger2 schreef:
yinnar: je moet zelf goed denken!

Het zou fijn zijn als je me daarbij hielp want ik weet echt niet waar je op doelt

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:20

Arabiertje* schreef:
Iedereen gaat anders om met hun paard. Als zij besluiten om hun sportpaard apart buiten te zetten, is dat wel hun keuze.

precies, en nu weer op je handen zitten :')
nee, hoor, grapjeee :')

Tuurlijk zat ik dit ook te lezen met de gedachten van OMG, arm paard, maar als je ziet hoe die er nu uit ziet
_/-\o_ ze hebben deze keuze genomen en zijn d'r 100% voor gegaan!
Ja, ze hadden m ook in kunnen laten slapen, maar daar hebebn ze niet voor gekozen.

en het is allemaal al geweest, het paard heeft een lange revalidatie ondergaan, en is vast nog bezig, maar het paard is helemaal aan t opknappen, dat door de dierenarts(en), het levenslust van het dier en de eigenaren. ik vind deze beslissing heel knap van de eigenaren, en het is goed uitgepakt :j het had ook anders kunnen lopen, dat ben ik met jullie eens, maar met deze goede begeleiding is dat niet gebeurd.

TS zoekt steun, voor de eigenaren, ze wil haar respect tonen door dit te plaatsen, en aan de wereld laten zien, hoe goed dit is uitgepakt, dus houd het wel een beetje lief :o

Mijn mening, geen verwijten :o

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:21

Tijger2: als je iets te zeggen hebt, zeg het dan gewoon en spreek niet in raadsels. Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, als dit klopt zegt dit meer over u dan over mij en heb ik geen respect voor u. Dus maak u duidelijk of reageer gewoon niet.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:22

chanel1985 schreef:
Tijger2: als je iets te zeggen hebt, zeg het dan gewoon en spreek niet in raadsels. Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, als dit klopt zegt dit meer over u dan over mij en heb ik geen respect voor u. Dus maak u duidelijk of reageer gewoon niet.

Kan jij wat licht in de duisternis verschaffen chanel1985?? :o?

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 23:23

Chanel, op je handen zitten! :P

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:24

Zal u een pb sturen aangezien ik wil dat tijger2 zelf reageert met wat zij bedoelt

dromertje2

Ik probeer het ;)

Sjeempie

chanel1985 schreef:

inderdaad. als yinnar nou vraagt wat he bedoeld hoe moielijk is het dan om gewoon antwoord te geven
als ik me ergens aan kan ergeren is het wel als je vraagt wat er bedoeld word en het antwoord daarop "nou wat denk je zelf" is. als ze dat wist dan hoefde ze het toch ook niet te vragen..

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:26

chanel1985 schreef:
Zal u een pb sturen aangezien ik wil dat tijger2 zelf reageert met wat zij bedoelt

Nou ik onplof van nieuwsgierigheid... ;)

Noeka

Re: Het verhaal van Pacha, gered uit de brand! *SCHOKKEND!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 23:27

Oké, ik vind het heel lief en schattig. Dat jullie in mijn topic jullie ruzie komen delen, maar kan het dan nu wel weer even ON TOPIC? :D

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:28

Arabiertje* schreef:
Oké, ik vind het heel lief en schattig. Dat jullie in mijn topic jullie ruzie komen delen, maar kan het dan nu wel weer even ON TOPIC? :D

Kheb geen ruzie hoor! Maar je hebt gelijk! Het is jouw topic! :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:30

Het is geen ruzie hoor, maar ik verwacht wel nog uitleg van tijger2

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:34

Utrolig schreef:
Anthea schreef:
'Pacha heeft geen pijn gehad'? Serieus? Het ziet er nou niet echt fijn uit :=

bij 3e graads verbrandingen verbranden ook de zenuwuiteinden, dus voel je geen pijn.

Wat een doorzettingsvermogen hebben de eigenaren!! Ik weet niet of ik dat had aangekund...ondanks mijn veterinaire opleiding...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Derdegraads_brandwond

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:35

Ik vind wel dat ie eruitziet dat ie door wil vechten en dat hij enorm goed is opgeknapt.

Heel goed gedaan hoor.

Tijger2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:44

yinnar, jij zei tegen mij Vind ik een hele boute opmerking. Dit weet je namelijk niet. Is een aanname!

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:46

Tijger2 schreef:
yinnar, jij zei tegen mij Vind ik een hele boute opmerking. Dit weet je namelijk niet. Is een aanname!

Dat was niet tegen jou. Wel goed lezen tijgertje...

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:50

Yinnar schreef:
Tijger2 schreef:

Dat was niet tegen jou. Wel goed lezen tijgertje...

dat was namelijk tegen mij :)

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 23:50

ON TOPIC!

Tijger2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:56

yinnar: oh oke, mijn excuses Y;( !!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:56

Ik snap niet (Amy gaat zich er ook even mee bemoeien) waar jullie nou ruzie over zouden hebben (als het al ruzie is) maar het valt me wel op dat er door sommige mensen nogal puberaal gereageerd word op elkaar. Zelfs zó puberaal dat ik in profielen ben gaan kijken om leeftijden te tsjekken. En wat zag mijn oog? Dat hier gewoon volwassen vrouwen als pubers lopen te bitchfighten hiero.

Maargoed, je wilde het ontopic arabiertje*: mag ik van jou opnieuw de link naar pacha's youtube filmpjes? Ik kan de link niet meer terug vinden in de wirwar van berichtjes.

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 00:02

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 00:08

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:09

pfffffff, heb net het hele toppic gelezen, jeetje zeg, was ik even mee bezig :=
(al snap ik de laatste paar pagina's niet helemaal maargoed)
wordt teveel om al mijn gedachtes, meningen en reacties nu te plaatsen, daar had ik voor mee moeten schrijven tijdens het lezen denk ik haha :P maar toch wil ik even zeggen dat ik heel veel bewondering heb voor de eigenaren van Pacha, weet niet of ik het zelf had gekund en hoop die keuze ook nooit te hoeven maken! ik snap jullie heel goed :) heb echt alle reacties gelezen en met respect :j
ik hoop dat het paard er weer helemaal bovenop komt, als bewging goed is voor het herstel van de huid volgends de DA, zou ik daar ook op vertrouwen! heel veel succes en dat zowel paard als eigenaren nog vele jaren van elkaar mogen genieten!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:11

chanel1985 schreef:
Arabiertje*: "En zoals ik al zei, zijn er heel veel dierenartsen die ook paarden inslapen voor een hoefzweer. Of bijvoorbeeld een rug probleem zoals mijn arabier.."

Die "veel" stoort mij, precies of veel dierenartsen zouden dit doen, overdrijven is ook een kunst.

En dat ze niet samen mogen staan omdat het "sportpaarden" zijn, wel ik als "amateur"heeft een "recreatieknol" met ijzers maar wel vriendjes op de wei.

Ik heb met prof springruiters gewerkt en het is indd dat die paarden niet buiten komen vanwege de kans op blessures.
Ik ben het er niet mee eens, maar het is wel zo. Dus dit is niet iets wat zich heeft doen ontstaan na de brand.

Overigens heb ik ook een echt sportpaard die wel buiten komt met andere paarden, en dan is het ook nog een hengst met ijzers "=

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:17

carolalisa schreef:
zitake dat is dus ook een punt, als het niet zou mogen vanwege die wonden. het gaat mij erom (als je mijn lange post op pagina 10 had gelezen had je dat ook al begrepen) dat dit paard naar mijn idee de afgelopen maanden geen paardwaardig bestaan heeft gehad.

Gelukkig heeft ie nog een heel leven voor zich dankzij deze eigenaren ;)