(ik zoek eigk nog iemand die met me mee gaat
, anders ga ik alleen, maar met iemand erbij is nog gezelliger
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, anders ga ik alleen, maar met iemand erbij is nog gezelliger
) 

Ik kom Eventz Zamacho aanmelden'
toen ging bij mij het belletje rinkelen OH HEE JILL!! Dus ik roep nog 'HE NOG EEN BOKKER
', waarop Jill uit de auto stapt en zegt 'Ben jij dan Roxxiejj? Dan moeten we dus voor jou uitkijken!!
'. Zet haar vader ook nog een stap achteruit ook 
Maar ze waren wel de leukste dressuurprikkers dat weekend
Roxxiejj schreef:Nee, ik ben er even niet meer. Was het even zat, zat me echt tot hier met alles (ik was paar dagen de enige die andere talen sprak, dus alle Fransen, Denen en zo kwamen allemaal hun beklag doen bij mij.. En dat trok ik even niet meer). Misschien dat ik vanavond nog even kom, moet nog een deken halen
Hahaha rox
gekko nathalie1988 schreef:Haha nee ging er niet op mijn buik achter aan dat viel weer mee.... Ze was een btj onder de indruk van alles dus ze liep niet op topsnelheid![]()
Alleen na het rennen op het voorterrein een fikse hoestbui gehad maar toen was er werk al gedaan![]()
Was een mooi dagje het andere paard van onze stal was toch nog derde geworden in de limiet klasse.... En dat terwijl die al de hele winter niks doet
Alianne schreef:Weet iemand welke fotografen er waren tijdens Zwolle International?
Ik ben met name geïnteresseerd in foto's van de Gelderse paarden en tuigpaarden op zaterdag 8 januari.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Feestje daarna was ook erg gezellig.
Voor het zelfde geld ben ik er alleen, ik moet er wel 50 km voor rijden...
ruiterfeest was idd errug gezellig!

die had ik toen niet gezien