Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MartineC1711 schreef:Zijn er meer mensen die er alleen naar toe gaan ?en niet met een groepje bedoel ik?
. Ben altijd een beetje bang dat ik de enige ben die niemand kent
MartineC1711 schreef:Zijn er meer mensen die er alleen naar toe gaan ?en niet met een groepje bedoel ik?
sharona87 schreef:Ik vind het zo jammer dat er niet L/M dressuur is ofzo, iig iets met alleen dressuur..
Heb vorig jaar ook al gekeken maar Allround kan ik niet, ivm lichamelijke klachten mag ik mijn knie niet teveel belasten dus springen is geen goed plan.
Lijkt me echt zo gaaf om mee te doen
xLoki schreef:sharona87 schreef:Ik vind het zo jammer dat er niet L/M dressuur is ofzo, iig iets met alleen dressuur..
Heb vorig jaar ook al gekeken maar Allround kan ik niet, ivm lichamelijke klachten mag ik mijn knie niet teveel belasten dus springen is geen goed plan.
Ik kan ook niet (echt) meedoen met springen, en ga waarschijnlijk naar Allround! Je hebt maar 2 lessen waarbij je moet springen en die kan je ook gewoon afzeggen.
Of bijvoorbeeld bij crossles kan je wel de waterbak doen etc.!
xLoki schreef:sharona87 schreef:Ik vind het zo jammer dat er niet L/M dressuur is ofzo, iig iets met alleen dressuur..
Ik kan ook niet (echt) meedoen met springen, en ga waarschijnlijk naar Allround! Je hebt maar 2 lessen waarbij je moet springen en die kan je ook gewoon afzeggen.
Of bijvoorbeeld bij crossles kan je wel de waterbak doen etc.!
_Liez schreef:Ik zou heel graag naar de allround ponys week 6. Alleen moet ik even nog overleggen.
Hoe gaat het bijvoorbeeld met het avondeten zit dat gewoon er bij in? En het stro voor de paarden moet je dat zelf meenemen? En hoelang gaan de paarden naar buiten?
Merel__ schreef:_Liez schreef:Okeee. En hoelang mag je pony in de paddock staan?
15 min en je moet er wel bij blijven.
als er niemand op je wacht kan je hem misschien langer laten staan
en ze wandelde ook wel met de ponys naar voren daaar is een grasveld.
Merel__ schreef:_Liez schreef:Okeee. En hoelang mag je pony in de paddock staan?
15 min en je moet er wel bij blijven.
als er niemand op je wacht kan je hem misschien langer laten staan
en ze wandelde ook wel met de ponys naar voren daaar is een grasveld.