Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mayflower schreef:En jij hebt ze allemaal even persoonlijk gevraagd waar ze naar toe gaan? Zo niet, dan kun je dat helemaal niet zeker weten, je denkt dat dat zo zal zijn.
Als het genoeg verdiend in Den Haag willen ze misschien, gezien het verschil in afstand, toch overwegen daar naar toe te gaan. Je weet het maar nooit.
Mayflower schreef:Idd heb ik daar weinig "voeling" mee, want ik zit niet in die "reiningwereld"Ik vind het alleen nogal voorbarig om gelijk maar te concluderen dat bepaalde mensen toch niet komen, terwijl je dat niet weet. In dit geval 2 van de 4, dus da's nog maar de helft
![]()
Maar zoals jij het uitlegt begrijp ik het wel Dofuzz. Dit is dan weer het verschil in communicatie tussen jou en QH![]()
En ik heb trouwens nergens gezegd dat het negatief is wat jij zegt QH, alleen voorbarig
quarterH schreef:stokie, je eerste zin snap ik niet zo. er is toch al gezegt dat er voor voldoende boxen en kampeergelegeneheid wordt gezorgt?
ik snap de problemen niet zo.
ja, als je in een hotel wilt is de randstad wat duurder ja. maar dit hoeft niet met de kampeeropties
meikie schreef:Het lijkt wel alsof er geen kanttekeningen bij dit evenment geplaatst mogen worden QH. Heel bijzonder want NL is een vrij land waarin ieder zijn mening mag geven, toch???
Ik ben het met Stokie eens dat bereikbaarheid nou niet 'je van het' is. Daarbij vind ik het WRAN NK er een beetje bij komen te hangen, naast al die grote shows. Waarbij ik niet gezegd heb dat de westernsport geen grote show kan gebruiken. Maar dat is mijn persoonlijke mening.......