Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. ( vorige keer lamme armen van het dragen ).
 . ( vorige keer lamme armen van het dragen ).

Fabienne_Z schreef:Nou eindelijk de kaartjes besteld gister, we gaan iig de 19e en misschien de 20ste ook nog. Wat ik me alleen afvraag is of er mogelijkheden zijn om ergens in de buurt van de beurs met een camper te staan, heeft iemand daar enig idee van? We hadden op de site gekeken alleen kwamen alleen info tegen voor standhouders en mensen die met paard komen :S

Fabienne_Z schreef:Nou eindelijk de kaartjes besteld gister, we gaan iig de 19e en misschien de 20ste ook nog. Wat ik me alleen afvraag is of er mogelijkheden zijn om ergens in de buurt van de beurs met een camper te staan, heeft iemand daar enig idee van? We hadden op de site gekeken alleen kwamen alleen info tegen voor standhouders en mensen die met paard komen :S

ik wil kaartjes bestellen voor equitana maar snap er niks van
  ik wil kaartjes bestellen voor equitana maar snap er niks van   Kan je alleen betalen met creditcard?? of kan je bij de deur ook nog kaartjes kopen? Ik wil namelijk heel graag naar de parelli show maar krijg het niet voor elkaar om het te bestellen...
  Kan je alleen betalen met creditcard?? of kan je bij de deur ook nog kaartjes kopen? Ik wil namelijk heel graag naar de parelli show maar krijg het niet voor elkaar om het te bestellen...   en als ik dan kaartjes heb voor parelli maar ik wil de rest van dag zeg maar ook shoppen
 en als ik dan kaartjes heb voor parelli maar ik wil de rest van dag zeg maar ook shoppen   maar kan ik dan met dat kaartje daar ook naar binnen... sorry als het nogal stomme vragen zijn
  maar kan ik dan met dat kaartje daar ook naar binnen... sorry als het nogal stomme vragen zijn   hoor maar snap er niks meer van ...
  hoor maar snap er niks meer van ...