Wat ongelovelijk gaaf zeg! Ik hoop oprecht voor je dat het weer goed komt! ik schrok zo van je verhaal dat ze hoge koorts had.. maar nu, nu gaat het ineens stukken beter..
LadyMadonna
Geplaatst: 08-10-10 19:16
Al per PB verteld, maar hier ook nog even. Gister was ik zo ontzettend sceptisch, en nu dit! Het zal een lange weg worden, een weg die mogelijk dood loopt, maar zoals het nu klinkt: Top! Ik vind de wond an sich er nog steeds netjes uit zien
chantalhaf
Geplaatst: 08-10-10 19:17
Beste Ts,
Ik heb je verhaal met TROTS, BLIJDSCHAP, en enorme VERDRIET gelezen!!! Hoe trots kan je op iemand zijn die je niet kent!!! Ik heb zo ontzettend veel respect voor wat je gedaan heb!!! Ik was heel blij om te zien hoe goed de wond vooruit ging en hoe goed je het verzorgde!!! Petje af! En toen dat vresselijke bericht, ik heb echt zitten huilen!!! EN NU............... vind de wond er op de laatste foto al echt heel goed uitzien! Tis wel diep maar mooi schoon!!! Over je stukje dat je je schuldig voelt van het feit je gevraagd had haar te laten gaan: dat is alleen maar een teken hoe zielsveel je van haar houdt!!!
Ik wens je heel veel sterkte en ik blijf voor jullie duimen zoals ik de hele topic gedaan heb.
Blacky
Geplaatst: 08-10-10 19:24
SUPER zeg. nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan.
Whaah, ik doe een rondedansje van plezier. Eindelijk een stukje hoop en hoop doet leven. Carry ouwe vechter je kan het. Ben heel erg blij voor jullie. Nog een lange weg te gaan, de eerste stap is gezet, ookal is het een kleine.
super stille meelezer. Respect voor jou, maar zeker ook je paardje en niet in het laast de DA's.Heel veel succes met het herstel en ik blijf je foto's volgen....
Wat een fijn bericht naar gister !! Ik blijf voor jullie duimen dat het goed gaat ! En dagelijks foto's maken is ook een mooi middel om te zien hoe de wond geneest !