@rho_paarden
Sorry, maar je raaskalt! Ik loop mezelf niet op te hemelen. Kijk eerst eens naar jezelf voor je zo’n dingen zegt! Misschien is het topic doorlezen handig?
Dan zie je tenminste dat ik zeg dat ik niet perfect rijd. Velen onder jullie zouden ook eens moeten denken bij zichzelf, dat ze het zelf niet perfect kunnen

Want zoals jullie hier praten, zou je eerder denken dat jullie dé beste etc zijn

@Elin_
Ja, nog steeds, is lastig om in deze buurt een goeie te vinden die op verplaatsing komt

@kimmiepimmie
De bak is inderdaad heel erg zwaar. :s
@Hobbespoes
Dat zeg ik niet. Maar jullie zeggen dat elk paard ontspannen is etc. bij het springen, wat niet waar is. Ik zeg zeker niet dat geen enkel paard deftig kan gereden worden op een trens, maar ik ben 15? Kga nie zomaar gaan zeggen, (in het geval van Donkel dan toch zeker, Moonlight ligt de keuze van bit aan mij, en die is nu gemaakt) van hézeg, doe dat bit er maar uit etc. Kbedoel, Donkel is jou shet maar dan in’t reuze

Donkel rijd niet met pessoa, maar met pelham.
@maximee
Nee, nog geen lesgever, alle tis te zeggen, eigenlijk wel, maar die keer datk ze vroeg kwam ze niet dusja .. Mijn mama is al meer ervoor. En over de kosten zit het namelijk zo. Het enige wat ik van kosten zal hebben aan Moonlight is de aankoop en het gerief voor haar

Reserves aanleggen voor dierenarts en hoefsmid ook natuurlijk, maar dat is pas een kost als er zo’n moment is. Ja hoor, ze is al meegeweest en ook gepraat, maar kweet niet wat allemaal is gezegd geweest. Kwas tan aan het rijden