spicegirl schreef:het probleem is juist dat anderen hun zaken niet op orde hebben. ik weet nu niet hoe mijn paard reageerd, als andere paarden ervandoor vliegen, al bokkend, zodra het "lope your horses "word gegeven. ik rij meestal alleen, en waar ik les heeft iedereen zn paard onder controle. ook de mijne doet nix. ik kan echter niet voorspellen, wat ze doet, als de rest uit de plaat gaat.zoals gebruikelijk in de L4, van mensen die zowel hun geld niet in outfit steken, als in lessen.of je afsnijden, zodat ik mn paard in moet houden, en break of gait heb.het is niet mijn paard , waar ik me zorgen over maak.
Maar het gaat er in de pleasure toch juist om dat jij je paard zodanig onder controle hebt dat hij ook daar niet op zal reageren? Je kunt niet anderen overal de schuld van geven.
En je suggereert nu dat het gebruikelijk is in de L4 dat mensen geen geld in outfit en lessen steken, en al die paarden er bokkend vandoor gaan. Nou sorry hoor, ik heb niet heel veel wedstrijden bijgewoond maar volgens mij valt dit wel mee. En ik ken aardig wat L4 ruiters die hun sport heel serieus nemen. Anders doe je ook geen moeite om wedstrijden te rijden om punten te halen om überhaupt in de L4 terecht te komen.
Enne...Ik ben een trotse modderschuit hoor