PaysBas schreef:Adil18 schreef:
EinschussWel iets waar de TS rekening mee moet houden, en indien er sprake is van een "Einschuss" is de inzet van antibioticum zeker aan te bevelen!
Dank U!
Deutschland über allez
Keine Ursache

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monaparte schreef:TS, ik kan maar 1 tip geven...laat dit topic sluiten! Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je het zo onderhand wel beu moet zijn. Je vraagt om rijtechnisch commentaar en ondertussen moet je al van stal verhuizen, je paard stilzetten (is dat wel zo goed???) en de DA laten komen.......
Ik vind je rijkunsten netjes en kan best begrijpen dat je licht blijft werken!
egnie schreef:Ik heb ook goede verhalen gehoord over zuivere honing. Tevens heb ik nog een "oud" middeltje. Je ochtendurine opvangen en dat over de wond gieten. Dit geneest ook en gaat wildvlees tegen. Een paard bij ons op stal had ook een wond en daar heeft de staleigenaar dus zijn ochtenurine voor gebruikt.
_Bitje_ schreef:LiVetime schreef:Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er tussen die extreem magere foto en die foto die je zojuist plaatst maar 2-3 weken zit.
Ik heb zo'n mijn ideeen dat die ene foto van voorheen isdus voordat ie zo mager was..
maar hoe kan de TS het zo ver laten komen vraag ik mij af?
Verder wel een leuk paardje.
zosja24 schreef:ja dat is der toevallig was dat met me aller eerste wedstrijd ik geloof dat ik der toen een half jaar had hier was ze 4
LiseFederer schreef:http://change24.hyves.nl/album/32764640 ... state__=24
Het paard is goed verzorgd, hier is een foto van hetzelfde paard als ik het goed heb TS ?
en is rond en gezond, het is gewoon denk ik even uit het oog verloren , maar ze geeft het paard ook voldoende eten bij onder begeleiding van een dierenarts dus ik denk dat het beter is dat we geen commentaar gaan geven van hoe kun je dit aan je paard aan doen etc. ze heeft echt het beste voor bij het paard hoor! tis niet dat ze helemaal niks aan het paard doet en aan het lot overlaat dus aub wees wat redelijker!