wie doet er mee met de paardendriedaagse in Brabant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:21

nobbygaard schreef:
@ Manex, volgens mij hebben mijn vriendin en ik jou ook gezien. Was jij samen met je vriendin aan het begin omgekeerd omdat jullie wat vergeten waren?

Ja, dat waren wij :)) En ik ben die ene op die turbotinker.

Leuke foto trouwens van jullie!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:32

zucht wordt jaloers.
Vriendin rijd ook mee en geniet ook volop.

EN ik zit maar op het werk ;(

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:34

manex schreef:
nobbygaard schreef:
@ Manex, volgens mij hebben mijn vriendin en ik jou ook gezien. Was jij samen met je vriendin aan het begin omgekeerd omdat jullie wat vergeten waren?

Ja, dat waren wij :)) En ik ben die ene op die turbotinker.

Leuke foto trouwens van jullie!

Wij vonden het nog knap dat je er uiteindelijk toch op kwam. Wat een temperament zeg voor een tinker. Maar een ontzettend gaaf ding om te zien.

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:38

Neen, maar die andere bestelling neem ik morgen mee;
Hoelaat start je?
nobbygaard schreef:
@ Jos, zie je wel dat je ons ook gespot hebt vrijdag!
Foto nummer IMG_0429 vind ik leuk en wil ik er wel 2 van hebben. Maar dat redt je natuurlijk niet om die morgen bij de foto's van de intocht te doen.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:44

nobbygaard schreef:
Wij vonden het nog knap dat je er uiteindelijk toch op kwam. Wat een temperament zeg voor een tinker. Maar een ontzettend gaaf ding om te zien.

Dank je wel :o

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:45

Josfoto schreef:
Neen, maar die andere bestelling neem ik morgen mee;
Hoelaat start je?
nobbygaard schreef:
@ Jos, zie je wel dat je ons ook gespot hebt vrijdag!
Foto nummer IMG_0429 vind ik leuk en wil ik er wel 2 van hebben. Maar dat redt je natuurlijk niet om die morgen bij de foto's van de intocht te doen.

We proberen om 12 uur te starten.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:47

hmmmm jammer, maar 12h vertrekken gaan we niet redden. Heb 's morgens nog een kinderfeestje. We zien morgen wel hoe en wat... Met paarden is het altijd een verrassing :D

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:49

Heb net mezelf gespot bij Regioactueel (en Nilay). We staan op de 2de foto èn Alaska is ook nog te zien in het filmpje.

Vandaag ook weer meegereden, begon 'm aan het eind toch wel even te voelen (wij rijden per dag een extra 20 km). Vandaag wat rustiger aan gedaan, helaas wel een groot deel regen gehad. Een minder mooie rit dan gisteren vond ik persoonlijk gezien de grote hoeveelheid verharde weg. Maar wel super georganiseerd!

amj

Re: wie doet er mee met de paardendriedaagse in Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:57

Leuk om alle enthousiaste verhalen te lezen!

Mijn stalgenoten en ik hebben erg veel zin in morgen. Op de valreep ook nog een blauw 'lint' kunnen scoren, dus als jullie een eigenwijze donkere pony zien met een felblauw kanten sjaaltje, zijn wij dat :D .

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:00

Ik vond de rit van gisteren mooier. Maar vandaag was ook weer geweldig geregeld. En echt, ik sta enorm te kijken van het enthousiasme van onze paarden. Ze blijven maar gaan. In twee dagen hebben ze er nu zo'n 70 kilometer op zitten. Morgen gaan we over de 100 km heen.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:02

Dan moet je straks toch nog officieel endurance gaan starten ;) . En heb je iets gevonden wat echt Nilay zijn ding is!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:05

Ja, misschien wel. We vinden het allebei erg leuk in ieder geval. We zitten nu op een gemiddelde van 10 kilometer per uur en dat houd hij zo'n 3 uur vol. Best een redelijk begin dus. Maar dan moeten we wel een trailer gaan regelen... we kunnen niet overal heen blijven rijden natuurlijk.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:07

Ja, dat is het probleem een beetje van endurance. De wedstrijden zijn best wel een eind van onze regio vandaan.

carool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 23:35

Hey Bokkers,

Hier is ook alles weer opgeruimd van vandaag, jammer niet zo veel bezoekers gehad op het terrein zelf, maar dat verwacht ik morgen eigenlijk wel.

Fijndat alles vandaag ook weer goed is gegaan bij iedereen, en zulke positieve reacties, dat doet heel veel goed.
Morgen idd tussen 12 en 12.30 starten als je met de intocht mee wilt doen, dan verzamelen op het weiland in de Bakkerstraat ( staat weer een bordje, duw hoeft niet te zoeken ) en wachten tot iedereen er is.
Frank en Britt onze routecoordinatoren rijden zelf dan ook mee, en zullen jullie een seintje geven als jullie vertrekken.
Onderweg staan overal dranghekken, dus geen auto's op de weg!!!
Maar omdat we dus alles afsluiten, mogen we maar met een half uurtje speling vertrekken, maar als iedereen op tijd vertrekt, dan moet ook dat gaan goedkomen.

ALs je dan terug op het terrein komt, dan kun je eerst je paard gaan verzorgen en afzadelen, en daarna in de grote tent komen afstempelen.
Dan verplicht ( ja ik ben streng ) een berichtje achterlaten in het gastenboek, dan kan ik daar wat mooie foto
s tussenplakken.
En dan je herinnering ophalen.!!!

Hoop dat het morgen weer net zo'n geslaagde dag wordt als gister en vandaag !
En wens jullie heel veel plezier alvast.

Groetjes carola

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 08:54

Hoe ver is ie vandaag?

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 08:57

Jos, wat een leuke foto's heb je gemaakt!

Ben ook benieuwd naar de route vandaag, had begrepen dat ie ongeveer even lang zou zijn als die van gisteren.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:27

hallo allemaal,

ik vind het gister ook weer een erg leuke rit!!

@ jos, ik zou deze foto graag willen hebben;
IMG_6529

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:08

manex schreef:
Wij zijn ook weer thuis. We zijn nogal op tijd gestart en hebben het grotendeels droog gehouden tijdens de rit.

Tijdens het laden niet meer. Mijn tinkertje besloot me weer maar eens uit te proberen en niet de trailer in te gaan. Thuis gaat dat dus gewoon vanzelf, maar op vreemd terrein is het altijd leuk om het baasje uit te proberen.
Nu zie ik het gewoon als een oefening en ik weet dat ze uiteindelijk toch wel gaat, maar het kan soms best even duren.

Verschillende mensen hebben hulp aangeboden en wellicht heb ik die onbedoeld niet al te vriendelijk afgewezen. Bij deze dus alsnog bedankt voor de hulp, maar van al de goed bedoelde adviezen worden paard en ik steeds zenuwachtiger.
Mochten jullie ons dus morgen weer zien staan hannesen, gewoon lekker laten hannesen. Komt vanzelf goed :D

Nog even een complimentje naar de organisatie. Het was, net als gisteren een heel mooie rit. En het lekkers onderweg en aan het eind wordt door ruiter en paard erg gewaardeerd +:)+ .

Mijn vriendin + haar oa wilde idd helpen. We stonden naast jullie met de trailer. Gelukkig is het gelukt! +:)+

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:12

Heb er gister nog 1 km naast gelopen. Ze werd iets te enthousiast toen er een paar paarden voorbij kwamen gedraafd :')
Hebben de auto nog 2 x moeten duwen. Terrein op en af ging echt niet :') WE hadden zo het idee dat iedereen ons vierkant uit stond te lachen :')

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:47

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:45

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:06

Wij zijn naar de intocht wezen kijken. http://www.mijnalbum.nl/Album=K8ZXS3IM
Het weer was vandaag schitterend voor jullie.
Wilden eerst nog in het bos gaan lopen toen kwam er een groepje voorbij met een schitterende shire <3

@ Jos, heb jou vanmiddag ook gezien. Zonder dat ik het wist. Iemand riep dat je foto's van vrijdag mooi waren en toen had ik zoiets van, misschien dat hij het is. En toen ik hier in je profiel keek was je het inderdaad.
Waren in het bos aan het picknicken naast je. Hadden die kangoo met 5 honden erin.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:08

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:16

keetie_bijl schreef:
Waren in het bos aan het picknicken. .

Op dat bergje??
Ben onder langs jullie gelopen met mijn tinkertje.....
Sta ook op je fotoos van de intocht..leuk :D !!!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:21

@ Carola. Moest gister op het begin eventjes denken toen je zei:'' Beetje uitgerust? '' :') Toen je zei 'Was survivallen leuk' snapte ik het :') Bloond