En ondertussen in te stappen.

Dat mens in de Mercedes was echt blind... Ik ben nog gaan kijken en het scheelde echt niks..
Als je een trekhaak had gehad ( heb je niet toch?
 ) dan was het boem geweest.
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

geen problemen dus met eruit komen
 geen problemen dus met eruit komen  wel zit onze witte trailer van onder tot boven onder de blub
 wel zit onze witte trailer van onder tot boven onder de blub  

rohotje schreef:Ik ben ook heel het weekend geweestheb vast heel veel mensen uit dit topic gezien die ik niet heb herkent
Wij waren met het Connemara stamboek en ik zat op het schimmeltje!
Wat er tijdens het rassendefile gebeurde vond ik ook echt NIET kunnenDe Connemara hengst (de valk) die er bij was , was iedere dag er zelf tussenuit gegaan omdat die vorig jaar nogal ontplofde
. Toen moest ze de eerste dag al zo'n banketstaaf opmerking maken tegenover haar, maar gisteren was echt het toppunt!

rohotje schreef:Wij waren met het Connemara stamboek en ik zat op het schimmeltje!
!

Dagje weg, paarden zien, kan alleen maar leuk zijn
 Dagje weg, paarden zien, kan alleen maar leuk zijn  

Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!
 Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!  

maar ook nog zoiets als: je bent in een jaar tijd heel wat wijzer geworden, als we kijken naar vorig jaar.Wat op mij een beetje raar over kwam, de manier waarop ze dit zei. Maar ok, ik heb het gewoon anders opgevat dan bedoeld was, mijn fout met mijn zenuwachtige hoofd!
 maar ook nog zoiets als: je bent in een jaar tijd heel wat wijzer geworden, als we kijken naar vorig jaar.Wat op mij een beetje raar over kwam, de manier waarop ze dit zei. Maar ok, ik heb het gewoon anders opgevat dan bedoeld was, mijn fout met mijn zenuwachtige hoofd!  

F3nn3 schreef:Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag?Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!

F3nn3 schreef:Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag?Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!

Carin79 schreef:F3nn3 schreef:Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag?Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!
Heb ik gezien! Was erg leuk! Moest toch wel lachen om die dierenarts op de zogenaamde vetgate. En die hoefsmid...het is mij nog onduidelijk wat hij deed met die slang die hij bij zich had.....haha!

zo is er voor elk wat wils
 zo is er voor elk wat wils  Ik vind HE echt gewoon iets heel leuk, en uniek (voor wie Flanders Horse xpo in GENT kent: dat is pas duur, met veeeeeel mindere demo's en clinics!!!).
 Ik vind HE echt gewoon iets heel leuk, en uniek (voor wie Flanders Horse xpo in GENT kent: dat is pas duur, met veeeeeel mindere demo's en clinics!!!).