horse event 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: horse event 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:52

En al die mensen aan de kant maar lachen om mijn poging glibberend jou bij te houden..
En ondertussen in te stappen. :+

Dat mens in de Mercedes was echt blind... Ik ben nog gaan kijken en het scheelde echt niks..
Als je een trekhaak had gehad ( heb je niet toch? :+ ) dan was het boem geweest. :\

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:55

Ik heb geen trekhaak nee, helaas niet. Dan had zij wat gehad en ik niet :+

Wat dat betreft was het wel grappig om die verwoede pogingen te zien en die trekkers die gewoon overal mensen uit de blub hielpen :')

Alleen kan ik straks wel mn auto gaan stofzuigen :\

Sani

Sorry. Y;(

lailapri

Wij hadden gelukkig de auto niet mee maar wel een treinreis moeten maken van 4 uur heen en 7 uur terug.
Horse event was leuk, hebben na 6en eindelijk de bokt stand bereikt, maar meer als een oorbel afgeven konden we daar niet meer doen.
Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer maar dan langer of meerdere dagen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:56

Wij gaan volgend jaar alle 3 de dagen. Nu waren we er 2.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:57

Is het al volgend jaar? :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:57

Ja en de sneeuwkettingen gaan dan mee _O-

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:00

Gelukkig hadden wij 2 auto´s met 4WD :D geen problemen dus met eruit komen 8-) wel zit onze witte trailer van onder tot boven onder de blub :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:03

Dat word dus ook schrobben :(:)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:04

Toen ik vlak voor de afslag naar de A1 even stond te rusten stond er ook een auto tot op het dak met modder geparkeerd.
Ik had bijna willen vragen of die ook van HE kwam... _O-

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:05

:')

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:06

Ja, wij kwamen ook op de snelweg een auto tegen die HELEMAAL onder de modder zat, zeiden we ook al; zouden die op HE zijn geweest? _O-

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:11

ezumii: dat was bij ons ook ja! we hadden net een drafstuk gehad, zaten vlak voor het stapstuk en ineens waren we tot 2 keer toe weer aan het begin van het drafstuk _O-
Wil deze student zich melden? }>

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:28

Ik heb achter mevrouw de speakeres gestaan en heb toch het gevoel dat ik het wel een beetje moet opnemen voor haar :o
Ze zag (en ik dus ook niet)totaal niet wat er achter aan gebeurde.

Het is dat Kim met de zwarte groninger hengst ons kwam vertellen wat er gebeurde.
Wij dachten nl dat de mevr op de lippizaner haar paard niet kon houden, ze zou nl überhaupt niet meedoen aan de rassendefile omdat haar paard daar niet zo goed tegen zou kunnen.

Dan komt ze toch de ring in, er werd gelijk tegen haar gezegd door de organisatie dat ze moest gaan stappen vanwege de veiligheid omdat er ook jonge kinderen mee reden.
Ze wilde niet dat het zelfde zou gebeuren als met het omslaan van de marathon wagen.
En ze bleef gewoon draven dus moest er wel ingegrepen worden door mevr de omroepster :j
Want dat werd achter haar rug om gefluisterd dat ze dat moest zeggen door de microfoon.

Tja en toen kwam de andalusier omhoog en daar schrok dus de lipi van.

De mevr de omroepster wil het commentaar zo leuk mogelijk geven dat iedereen blijft zitten dat luistert dus zal ze niet zomaar streng zijn :n

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:31

rohotje schreef:
Ik ben ook heel het weekend geweest :j heb vast heel veel mensen uit dit topic gezien die ik niet heb herkent :')

Wij waren met het Connemara stamboek en ik zat op het schimmeltje! :j

Wat er tijdens het rassendefile gebeurde vond ik ook echt NIET kunnen :n De Connemara hengst (de valk) die er bij was , was iedere dag er zelf tussenuit gegaan omdat die vorig jaar nogal ontplofde :+ . Toen moest ze de eerste dag al zo'n banketstaaf opmerking maken tegenover haar, maar gisteren was echt het toppunt!

Ja mij heb je gezien reed op die schimmel arabier in mijn apenpakkie(oftewel koerskleren)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:33

rohotje schreef:
Wij waren met het Connemara stamboek en ik zat op het schimmeltje! :j

!

Ik heb je gezien, toen ik aankwam!

Mijn mening over minipaardjes: ik kan er om lachen maar mooi vind ik ze niet, hoogstens schattig. Vind ze vooral hele lelijke hoofden hebben, met die gekke puiloogjes, maar dat is helemaal persoonlijk uiteraard.

Het ene paardje dat hinnikte dacht ik trouwens dat ik een varkentje hoorde :')

Verder erger ik mij niet zo aan het weer, de wc's, het eten en zo, ik ben er om mij te vermaken, en dat heb ik ook echt weer gedaan :D

Licorne: was jij dat die op je paard zat met enkel halster en touwtje daar aan de wellness centre piste, dat je net zei: ja deze is wel héél rustig of zoiets?

Voest ga ik nooit meer kijken, ik vind zijn demo's altijd de mist ingaan... iedere keer opnieuw paarden die nerveus en bang zijn en voest die het ter plekke niet kan oplossen. Pas op, ik denk dat hij thuis zijn dieren prima voor mekaar heeft, maar die man hoort niet thuis op zo'n evenement in mijn mening... Ik heb al 5 demo's van hem gezien op HE en telkens nerveuze paarden gezien waar hij geen vat op kreeg... Dan zie je bij annemarie en monya en zo toch hele andere plaatjes...

Kaartjes heb ik trouwens via bokt voor 24 euro het stuk gekocht, en dat vind ik wel meevallen voor zo'n event, zelfde met de wc's, je betaalt op het stomste boerenfestival ook, en dit was tenminste schoon.

Drinken hadden we mee.

Indianlady: ik ben 1m84 en ik ga gewoon niet achteraan staan omdat andere mensen nu eenmaal mijn lengte niet hebben... dit jaar op HE niet meegemaakt omdat ik vaak op de tribunes zat te schuilen, en we kijken ook wel uit om niet voor de NHcirkels te gaan staan of zo, maar zeker op concerten en zo ben ik het echt zat dat kleinere mensen het 'normaal' vinden dat ik achteraan ga staan? Kom dan gewoon vroeger, dan sta je ook vooraan.

Vind idd wel erg veel 'negatieve' dingen hier, ik heb gewoon een hele dag een hoeragevoel gehad hoor :) Dagje weg, paarden zien, kan alleen maar leuk zijn ;)

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:35

kyrkelover: dat dacht ik dus al :D heb respect voor je, dat je zo op een paard kan blijven zitten :')

tellom: kijk, dat zorgt voor wat opheldering :)

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:35

Oh ja en nog even over de connemara pony die de ring uit ging.
Ik heb nl wel gehoord wat mevr de omroepster tegen het meisje zei en dat was.

IK BEN TROTS OP JE DAT JE DE RING UITGAAT ALS JE PONY ER NIET TEGEN KAN.

Dat is in mijn ogen en oren heel wat anders als afkraken :j

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:37

Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag? :) Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag! :D

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:38

Dat klopt Tellom, dat heeft ze ook gezegd :) maar ook nog zoiets als: je bent in een jaar tijd heel wat wijzer geworden, als we kijken naar vorig jaar.Wat op mij een beetje raar over kwam, de manier waarop ze dit zei. Maar ok, ik heb het gewoon anders opgevat dan bedoeld was, mijn fout met mijn zenuwachtige hoofd! ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:42

F3nn3 schreef:
Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag? :) Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag! :D

Ik heb jullie gezien :)

Die schimmel deed me toch een eind zuur :')

Reed jij vooraan of naast die schimmel?

Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik deze demo niet iets vond voor de grote bitpiste.

Carin79

F3nn3 schreef:

Heb ik gezien! Was erg leuk! Moest toch wel lachen om die dierenarts op de zogenaamde vetgate. En die hoefsmid...het is mij nog onduidelijk wat hij deed met die slang die hij bij zich had.....haha!

Sandeman

Ja Poes, wij hebben ook de hele dag een hoera gevoel gehad. Je bent een dagje weg. Niks geen ergernissen gehad. Alleen maar plezier. En aaiii, ik vind ze dus echt prachtig die mini's. Ik zou er zo 1 willen hebben. Wij konden er geen genoeg van krijgen. Dat mini hengst veulen, zwarte met beetje wit gevlekt, die hinnekte zoooooooooo lief haha, dat was diegene die niet wilde stil staan. Ik wilde ze ook allemaal aaien en knuffelen.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:43

Carin79 schreef:
F3nn3 schreef:

Heb ik gezien! Was erg leuk! Moest toch wel lachen om die dierenarts op de zogenaamde vetgate. En die hoefsmid...het is mij nog onduidelijk wat hij deed met die slang die hij bij zich had.....haha!

Jaa hebben we een stuk van gezien, errug gaaf. Alleen me zus zei.... lekkere hoefsmid haha

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:44

Leuk dat andere mensen de mini's zo leuk vinden toch :) zo is er voor elk wat wils :j Ik vind HE echt gewoon iets heel leuk, en uniek (voor wie Flanders Horse xpo in GENT kent: dat is pas duur, met veeeeeel mindere demo's en clinics!!!).

Ondanks het weer heb ik echt een topdag gehad, heb als een klein kind 2u zitten navertellen tegen mijn vriend gisteravond en zit nog steeds na te bubbelen :)