En ondertussen in te stappen.

Dat mens in de Mercedes was echt blind... Ik ben nog gaan kijken en het scheelde echt niks..
Als je een trekhaak had gehad ( heb je niet toch?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rohotje schreef:Ik ben ook heel het weekend geweestheb vast heel veel mensen uit dit topic gezien die ik niet heb herkent
Wij waren met het Connemara stamboek en ik zat op het schimmeltje!![]()
Wat er tijdens het rassendefile gebeurde vond ik ook echt NIET kunnenDe Connemara hengst (de valk) die er bij was , was iedere dag er zelf tussenuit gegaan omdat die vorig jaar nogal ontplofde
. Toen moest ze de eerste dag al zo'n banketstaaf opmerking maken tegenover haar, maar gisteren was echt het toppunt!
rohotje schreef:Wij waren met het Connemara stamboek en ik zat op het schimmeltje!![]()
!
F3nn3 schreef:Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag?Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!
F3nn3 schreef:Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag?Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!
Carin79 schreef:F3nn3 schreef:Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag?Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag!
Heb ik gezien! Was erg leuk! Moest toch wel lachen om die dierenarts op de zogenaamde vetgate. En die hoefsmid...het is mij nog onduidelijk wat hij deed met die slang die hij bij zich had.....haha!