jeetje ik schrok me echt rot na de eerste foto's, arme merrie in en in triest hoe ze erbij stond.. Heel veel respect voor jou en ik hoop dat ze lekker opknapt.
Ik heb deze merrie zondag in het echt gezien,en man dan is ze een pak ieler dan op de foto's. Het is een super lief dier,wat heb ik medelijden met haar. Ze mist haar voortanden voor een heel deel ende rest staat schots en scheef. Ze mag van geluk spreken dat ze bij Saartje terecht is gekomen.
Geen woorden voor, word er verdrietig van wat mensen dieren aan doen....
Diep respect!
rainbow8
Geplaatst: 20-04-10 20:41
TS heb net alleen jou posts gelezen, maar heel veel respect...... Wat gebeurt er met alle paardjes die je gered hebt?? Blijven die bij jou of gaan ze uiteindelijk naar iemand toe waar ze de rest van hun leven blijven?? Of heb ik daar overheen gelezen. En die paint .
hipkippie
Geplaatst: 20-04-10 20:44
Jezus wat een arm beestje Goed van je dat je haar gaat opknappen, ben benieuwt naar foto's over een tijdje.
Heel veel respect dat je haar genomen hebt, Toppie meid. Maar doe zeker alles in overleg met de Da. Ik hoop dat ze bij jullie een hele mooie tijd te gemoed mag gaan.
ben wel benieuwd of er echt een veulen in zit, laat je dat onderzoeken? en bloedwaardes ging je sowieso laten bekijken toch?
sorry als ik iets even vergeten ben, ik heb het topic wel gelezen maar niet in 1 keer en vooral je eigen berichten anders is het zo lang
wel erg lief van je om dat dier te redden en een leven te geven zoals elk paard verdiend. onbegrijpelijk hoe eigenaren het zo uit de hand kunnen laten lopen, ook die pony's met omgekrulde hoeven, zoiets zie je toch gebeuren, en wat kost een hoefsmid nou helemaal..
ik wens je veel succes toe met deze merrie, en o ja, als het veulen nog drinkt zou ik het er echt per direct af doen hoor! oké de merrie zal een paar dagen van streek zijn en dat kost extra energie, maar nu drinkt het veulen alle energie uit haar weg!
an_ti
Geplaatst: 21-04-10 07:42
Wat een zielige hoopje paard Je snapt toch niet dat mensen 't zover kunnen laten komen.. Qua eten heb ik geen tips. Goed dat je dit doet idd! Met alle hulp die ze nu krijgt, alle aandacht en extra'tjes zal ze er snel beter uitzien! Wil nog meer foto's zien, blijven posten dus!
riz95
Geplaatst: 21-04-10 07:50
* meelezer meld zich *
Super gaaf van je dat je dit allemaal doet! En wat was ze een mooi paardje. Hopelijk loopt alles goed af !
EL4a1990
Geplaatst: 21-04-10 07:51
Wat knap dat je dit doet! het is echt niet meer dan een hoopje paard, hoop dat het helemaal goed komt. Ben benieuwd naar nieuwe foto's over een tijdje!
acera1991
Geplaatst: 21-04-10 16:32
VETTE RESPECT VOOR JOU EN JE PAARD Wat goed dat je doet! Ik zou dat ook wel willen maar ik heb het geld er niet voor Er zouden meer mensen moeten zijn als jij dan zouden nog meer paarden een lang en gelukkig leven leiden! Hoe gaat het nu met het paardje?
Gabriellee
Geplaatst: 21-04-10 16:35
Echt te erg voor woorden dat mensen hun paarden dit aan kunnen doen. Erg knap van je om deze paarden te kopen succes met het verzorgen en opknappen van deze beestjes. Heb niet echt veel tips voor je ik denk dat je zeker al heel erg goed bezig bent!!
iris_okke
Geplaatst: 21-04-10 16:35
Langzaam opbouwen! en mischien wat slobber voeren ook opbouwen!