Winkler Prins Concour Hippique

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 16:30

horsie1994 schreef:
liiisette schreef:
Wij rekenen altijd 2 minuten per combi en voor ophogen 5 minuten + evt. prijsuitreiking. Dan zijn we altijd zat optijd ;)

Misschien late reactie :o , maar hoe bedoel je ?

Nou stel jij moet als 6e van het totaal. En er zijn 2 B pony's en 2 C pony's. (jij zit in de cat. D) dan moet er dus 2x opgehoogd worden en een combinatie duurd gemiddeld 2 minuten. Dan doe je dus 5x2+3 = 13 minuten. Als ze dan om 1 uur beginnen moet jij ong. om tien over 1 a kwart over 1.

Voor dat ophogen moet je een beetje spelen met de tijd zegmaar, het beste kun je dat gewoon weglaten dan ben je altijd optijd.

dyaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 22:52

liiisette schreef:
Linda, mijn moeder wil je misschien wel voorlezen.

btw de definitieve startlijsten staan erop.

waar heb je die gevonden dan?

_BlackPearl_

Re: Winkler Prins Concour Hippique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:57

Op startlijsten.nl
Als je daar heen gaat klik je links op lijsten, daar klik je Veendam aan en klik op zoek, stat er bij startlijsten 2 documentjes: 1 van dressuur en 1 van springen van dinsdag :)
Als je die dan weer aanklikt, en op openen klikt, kan je daar je naam ergens tussen vinden :)

Ik vind het trouwens ook wel heel dom om de startlijsten alleen op startlijsten.nl te zetten en niet op de site.. Alles wordt via de site gedaan, behalve dat.. En ook nieteens even noemen dat ze daarop staan. Kan me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer je geen officiele wedstrijden rijd, je geen idee hebt van startlijsten.nl
En zowiezo kwam ik eerst ook niet op het idee dat ze daar op kwamen te staan, vorige jaren kwamen ze altijd op de site..

Ohjaa, en ons team is natuurlijk nogsteeds niet veranderd.. Mag toch hopen dat ze dat nog ooit gaan doen.. Anders kan ik dat dinsdag daar nog gaan regelen zeker..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:57

Dyaan, wat een mooie fjord!!

Jorinda, zou dat mogen, dat ik jou handschoentjes leen? Ik heb die zelf niet. :o

En ik heb nog een vraagje! :o
Hoe lang duurt 1 combinatie ongeveer in de dressuur? Ik ben nummer 6. Nummer 1 begint om 08.00 uur. Ben ik dan rond 09.00 aan de beurt?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:58

_BlackPearl_ schreef:
Ik vind het trouwens ook wel heel dom om de startlijsten alleen op startlijsten.nl te zetten en niet op de site.. Alles wordt via de site gedaan, behalve dat.. En ook nieteens even noemen dat ze daarop staan. Kan me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer je geen officiele wedstrijden rijd, je geen idee hebt van startlijsten.nl
En zowiezo kwam ik eerst ook niet op het idee dat ze daar op kwamen te staan, vorige jaren kwamen ze altijd op de site..

Ohjaa, en ons team is natuurlijk nogsteeds niet veranderd.. Mag toch hopen dat ze dat nog ooit gaan doen.. Anders kan ik dat dinsdag daar nog gaan regelen zeker..

Dat vind ik ook raar! Ik had zelf nog geen ervaring met www.startlijsten.nl , en ik had het ook fijner gevonden als het op de site zou staan..

En, bij mij is mijn wijziging ook nog niet doorgegeven..

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:03

Ik reken altijd 8 in een uur met dressuren, dat is zeg maar 2 in een kwartier zeg maar. Jij zou dan om 08.45 moeten :)
Dat vind ik trouwens ook niet zo slim, dat ze er zelf niet eventjes tijden voor zetten, daar wordt het ook al een stuk overzichtelijker van omdat je zulke lange lijsten hebt. En dan komen ze er zelf ook achter dat sommige tijden niet gaan lukken..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:07

Okee. Nouja ik zorg wel dat ik er op tijd ben, alleen pff wat vroeg zeg! En we moeten nog best een stukje rijden. :+

dyaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 23:16

heb ze gevonden.
maar ik kom dus echt in de knup te zitten,
ik moet om 20 voor 9 dressuur starten.
en om 8:38 springen.
teminste. als elke springer er 2 minuten over doet.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:17

Hoe weet je precies je tijd dat je dressuur start?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 07:16

dyaan schreef:
heb ze gevonden.
maar ik kom dus echt in de knup te zitten,
ik moet om 20 voor 9 dressuur starten.
en om 8:38 springen.
teminste. als elke springer er 2 minuten over doet.

Die tijd is altijd een beetje gokken. Maar zoals in dit geval ga je dus in de knel komen want dan moe tje tegelijk wat je niet redt. Hiervoor had je eigenlijk voordat de defenitieve startlijsten erop stonden al even moeten laten kijken en bij het secretariaat moeten zeggen dat je veranderd moest worden van plek. Nu moet je ventjes naar de ringmeester van de dressuur gaan en je startplek laten veranderen. Onthoud: springen gaat voor dressuur!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 07:17

Sodeletuut schreef:

aantal deelnemers voor jou x 6 dan heb je een richttijd want proefje duurd 6 minuten. ;)

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 08:59

@_BlackPearl_ Wel vreemd met die teams..wij hadden ons ook opgegeven maar staan er helemaal niet bij..
Volgens mij is er al gebeld enzo.

horsie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 09:43

liiisette schreef:
Sodeletuut schreef:

aantal deelnemers voor jou x 6 dan heb je een richttijd want proefje duurd 6 minuten. ;)

Op de site staat 8 deelnemers in 1 uur.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:49

@ Carmen: Natuurlijk kan je die lenen :D

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 13:47

Het is ook 8 deelnemers in een uur!!
Een proefje duurt dan wel 5:30 minuten maar daar komt de tijd bij die je gebruikt met de paar rondjes die je nog even in de ring rijd etc.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:25

Ja je moet gewoon 8 in een uur rekenen, komt altijd uit.

En wanneer je er nu nog achter komt dat je tijden niet gaan lukken kan je daar niks meer aan veranderen, alleen als je op het concour zelf bent moet je overleggen met de ringmeester voor een ander plekje.

dyaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:42

_BlackPearl_ schreef:
Ja je moet gewoon 8 in een uur rekenen, komt altijd uit.

En wanneer je er nu nog achter komt dat je tijden niet gaan lukken kan je daar niks meer aan veranderen, alleen als je op het concour zelf bent moet je overleggen met de ringmeester voor een ander plekje.

dus als ik springen en dressuur tegelijk moet starten moet ik dat dan daar aangeven?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:05

Ja, dat moet je op het concours zelf aangeven. Je kon het eerder deze week ook mailen naar de organisatie, maar dat mag nu niet meer omdat de definitieve lijst is geplaatst.
Maar wanneer je op het terrein bent aangekomen is er vast wel een ringmeester te vinden en anders kan je bij het inschrijven ofzo wel vragen met wie je dat kan regelen. :)

dyaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 17:09

Ik ben met springen opeens 3 plaatsen naar voren gehaald.
dat staat pas op de definitieve.
eerst moest ik als 21ste nu als `19e of 18e

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:35

Er zijn nu opeens al 18 teams!
Alleen nu hebben ze dus opeens een hele lijst erbij gedaan en zal je denken dat ze ons team wel wijzigen, nee nogsteeds niet natuurlijk.. Als ze het zondagavond nog niet hebben gedaan stuur ik wel weer een mail :Y)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:37

Trouwens, Dyan, als jij je starttijd van dressuur gaat veranderen, moet ik dat wel weten :+

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:59

Wow wat mega veel teams opeens ja.

Maar ook een team van 3 deelnemers? Dat kan toch niet eens.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:56

Nee dacht ik eerst ook, maar achter die teamnaam staat nog een naam van iemand, ze hebben dus gewoon een entertje vergeten.
Maar het 2e team bestaat ook uit 6.. Kan ook niet.. Weet niet of dat nu nogsteeds zo is, maar was wel paar week geleden zo.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:19

Het 2e team van de lijst? Dat is volgensmij 1 team van onze school. Dat kan namelijk wel, heb ik naar geinformeerd ;)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 23:28

Jorinda, super dat ik ze mag lenen, bedankt!